Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak zhubnout / Jak zhubnout
<< 1 ... 36 . 37 .
Autor Zpráva
arnold

Člen

# Zasláno: 3 Srp 2015 10:52:49


barbie20

Sice to není ideální řešení.ale když to jinak nejde , můžeš doplnit jídelníček větším množstvím mléčných bílkovin.
Bílé jogurty, sýry,
Cottage
Pravé Olomoucké tvarůžky
Lučina linie
Ricotta
Fromagne light
Žervé
Gervais
Fiesta Budapešť
Mozzarela

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Srp 2015 12:56:15


barbie20
ovoce ne, těstoviny ne, ochucený jogurt ne, proteinové tyčinky ne saláty a pomazánky ne.

Kdyby sis to spočítala, tak zjistíš, že se krmiš jen cukrem a tukem, pokud to nezměníš, tak bude každá změn hrozná dřina.

A 5x týdně power joga neni ani základ, natož dřina

Mrkni se na ostatní jak tady skládají jídelničky. Jak pracují se sacharidy, že ovoce jen po silovém cvičení. Bílkoviny je nejlépe rovnoměrně přidat ke každému jídlu.

Cvičení je lepší rozhodit na prostě silové a někdy jindy aerobní:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=335

A proteiny jsou i velmi chutné:
[img][/img]

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Kvě 2016 11:08:45




Aktualizoval jsem článek Zhubnout - jak zhubnout reálně, rozumně a navždy ve 2 jednoduchých krocích. Doufám, že je teď přehlednější a čtivější.

petrana

Člen

# Zasláno: 30 Čec 2016 17:34:30


Ahoj, jsem celkem na blbým bodě...v dietní režimu se pohybují nějaký měsíc, za cca 4 měsíce jsem sundala 11 kg ..cvičím hlavně kardio 3xtydne 50 min cca,k tomu cviky s jednoruckami + drepy...váha hezky spadla- blbý na tom je že na těle dost nerovnomerne...od vrchu po pás jsem zhubnula nejvíc, az mě začínají lest hrudní, berni a rameni kosti😱🔫...co se týče od pasu dolu (zde kámen urazu) ubylo taky pár kg ale vypadám jak hruska vrch vyhuble a od pasu dolů se tuk pořád drží...nevím jak zde odbourat tuk aniž bych dále hubla vrchní část těla- co se týče jídla mám stravu formou krabicek od nejmenované firmy menu o cca 5000kj na den k tomu mám jinak se dave zaměstnání...suplementy žádný neberu...mám Red cell spalovač který ani nevím zda začít brát- bojím se že půjdu zase dolů s váhou pouze z vrchní části těla...jsem celkem teď v koncích jak dále pokračovat abych opravdu už dala i tu spodní část těla co se týče tuku pryc...byla bych ráda kdybys mně mohl nějak pomoci 😊

Martin

Administrátor

# Zasláno: 1 Srp 2016 14:12:12


petrana
Je to hodně dáno genetikou. Chce to srovnat jídlo a aktivity tak, abys to vydržela dlouhodobě a ono to pomalu půjde i dole.

U nás by sis mohla prověřit, zda třeba nemáš málo bílkovin a moc tuků nebo cukrů, ale když nevíš složení jídla, tak to nezjistíme.

U tréninku můžu doporučit rozdělit silové cvičení a aerobku na samostatné cvičební jednotky v jiné doby - bude to tak účinnější.

petrana

Člen

# Zasláno: 4 Srp 2016 20:11:13


Jídla mám od dodavatele stavěné cca na tomto způsobu :
Snídaně – 1200 kJ, bílk. 9g, sach. 25g, tuk 9g

Dopolední svačina – 500 kJ, bílk. 10g, sach. 16g, tuk 5g

Oběd – 1500 kJ, bílk. 25g, sach. 35g, tuk 13g

Odpolední svačina – 500 kJ, bílk. 8g, sach. 17g, tuk 6g

Večeře – 1200 kJ, bílk. 25g, sach. 29g, tuk 8g
Jelikož jsem pořád v pressu tak od krabicek nechci odstupovat i díky financím jelikož z určitých důvodu to mám proplaceny
O víkendu si vařím sama - mám mnohem větší příjem bílkovin.
Jde mně fakt o to že bych chtěla dokompletovat a dat dolu spodní problematickou část ale zároveň dělat něco s vrchem jelikož neustále hubnu vrch dal...úplný nepoměr už to je opravdu skoro na kost což vytváří dojem hrůzy tím pádem bych na vrchu zase potřebovala dát nějaké kg navrch.a přitom spodek se pořád drzi..jsem z toho už celkem fakt v ouvej stavu

Martin

Administrátor

# Zasláno: 9 Srp 2016 13:45:32


petrana
mraky tuků. málo bílkovin, netuším formu sacharidů.

Asi dokoupit protein pro zvýšení příjmu bílkovin.

Jinak s kompromisem krabiček musíš příjmout i kompromis vzhledu. Myslím, že lepším pohybem a tak to ještě posuneš dál, ale to jídlo tě časem bude brzdit ve zlepšování. Zatím můžeš pracovat na tom, co už změnit chceš

Marketak

Člen

# Zasláno: 17 Srp 2016 20:00:37


Ahoj,
mohla bych se zeptat?

Mám moc moc kil navíc... aktuálně na 166cm 109kilo Za posledního půl roku se mi podařilo zbavit se 10 kil, ale dlouho jsem stála na váze. Poslední měsíc jsem to trošku přeorganizovala s jídlem a začala měřit a vážit a k tomu jsem zintenzivnila cvičení. Doma posiluji s vlastní vahou, plavu a chodím s hůlkama 4-5 x týdně. Za den mám příjem cca 90g B, do 50g T a 200g S. Myslím i podle vašich tabulek by se mi hodilo víc bílkovin, ale co s tím? Je pro mě i s takovou váhou vhodný na noc protein? Trošku se bojím, když se váha zase hýbe, abych to nepodělala. Jinak v hlavě jsem si to hezky nastavila a myslím, že po víc jak půl roce, kdy jedu a makám, jen tak neskončím, ale chce se to zase posunout o kus dál

Díky
Markét

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Srp 2016 22:45:36


Marketak
proteinem se nic neskazí, případně bych možná vzal aminokyseliny - ty budou mít větší vliv na procesy v těle a to se v této první fázi hubnutí hodí.
Amino Professional IronMaxx - 3x denně 6 tablet, vždy někde mezi jídly na prázdný žaludek.

K tomu určitě nějaký komplexní spalovač a klíčové je to jídlo a vydržet

Marketak

Člen

# Zasláno: 18 Srp 2016 12:13:39


Díky moc za odpověď.

Protože doplňkům vůbec nerozumím, tak si to chci ujasnit... Je lepší brát aminokyseliny než samotný protein? Nebo skloubit oboje?

Díky za pomoc

Martin

Administrátor

# Zasláno: 19 Srp 2016 14:22:04 ° Změnil/a: Martin


Marketak
všeobecně se to nedá říct, každé má své výhody. Ale ve Vašem případě bych zatím dal ty aminokyseliny.

VendyTrendy

Člen

# Zasláno: 25 Srp 2016 12:07:15


Ahoj, můžu se zeptat. Kamarád mi poradil, že při běhání mám tepovku moc vysoko a spaluju svaly a ne tuky. Že prý na hubnutí mámchodit do kopce intenzivně, je to pravda? přijde mi to divné protože pak akorát budu mít silný a tím i větší nohy ne? děkuji

Martin

Administrátor

# Zasláno: 25 Srp 2016 12:28:42


VendyTrendy
kamarád taky sežere kde jaký nesmysl I když s dnešní formou PíáR agentůr a promakanosti masírování mozků se není co divit. Malém už se to dá shrnout, že co napíšou v massmédiích, tak někdo zaplatil a je to nesmysl

Podrobně je to s tepovkou popsáno zde:
Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků

Shrnuto:

1/ Nikdy jen během moc nezhubneš, jako žena tím spíše. Ženy jsou odolnější na vytrvalost a tak si hlavně zlepšuješ kondici. Spáliš vždy jen tu energii, kterou proběháš a to je dost málo. Navíc energie jde ze začátku z cukrů a bílkovin, které máš v zásobě a to ti vystačí na 40-60minut. Aby samotný běh měl vliv na postavu, tak bys musela běhat denně 3 až 4hodiny.

2/ Proto se běhání raději používá jako doplněk k silovému cvičení. Proč, to je podrobně popsáno v tom článku. Ale zkrátka - po silovém cvičení následuje cca 24h až 72h zvýšené spotřeby energie, takže pálení tuků ne jen hodinu běhání, ale až 72hodin!

3/ Tvé svaly rostou podle genetiky a bílkovin a to, co ty vnímáš je jen zavodnění a napumpování při pohybu, to není růst a po uklidnění to zase pomine. S tím růstem je to na samostatné téma.


Takže jsem dlouze (a to ve zkratce) popsal, že si běhej jak chceš, jak ti to vyhovuje a prostě co nejvíce zvládneš. Není totiž žádná velká souvislost mezi během a hubnutím (bez toho cvičení) a mezi způsobem běhu a hubnutím je ješě násobně menší souvistlost - tedy prakticky žádná.


Zde návod na Cvičení doma - to je to tajemství, že pár běžců vypadá pevně a dobře

VendyTrendy

Člen

# Zasláno: 25 Srp 2016 12:38:00


Martin
no tak to je uplne skvely vedet, me to behani totiz vubec nebavi, takze jsem rada ze muzu civcit doma. moc moc diky!

<< 1 ... 36 . 37 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!