Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak nabrat svalovou hmotu / Jídelák pro nabrání svaloviny
Autor Zpráva
kewit

Člen

# Zasláno: 21 Srp 2017 08:57:21


Zdravím, jsem docela zoufalí, přes rok chodím do fitka. začal jsem chodit abych nabral svalovou hmotu a celkově přibral. Výsledek po roce je takový, že svaly se mi vyrýsovávají ale váha je stále stejná, a to cca 57 kg (24 let a 163 cm). Má někdo tu zkušenosti s nějakým jídelníčkem na nabrání? Samozřejmě ne tuku, přikládám jídelák, který bych chtěl od září začít plnit, tak jestli je to ok. Je mi jasný, že musím i zvedat větší váhy ve fitku, ale jídlo je důležité.

Jídelák

5h 100g ovesná kaše, banán či jablko


8h 30g syrovátkový Protein, 1ks banán + 60g rýžové chleby, 40g arašídy


11h 30g syrovátka Protein, vanička 250g polotučný tvaroh, ovoce


13h Oběd neovlivním, vzhledem k závodnímu stravování. Bude snaho o drůbeží maso, rýže či nějaké těstoviny


15h Před tréninkem – banán či jablko. Mimo tréninkové dny – bílý jogurt s ovocem a müsli a protein


17h Po tréninku – syrovátka proteinu


18:30 - 19h Konzerva tuňáku 120g, rýže či couscous. Nebo kuřecí maso s rýží či těstoviny. Nebo jídlo z vajec


21h 60g arašídy + vanička 250g polotučný tvaroh


Rozhodl jsem se zařadit do stravy kreatin. V plánu mám klasické cykly nasycení a udržovací fázi.
Takže první týden bych kreatin zařadil takto: 5g snídaně, 5g před tréninkem, 5g po tréninku a 5g před spaním.
Další týdny (cca 4 týdny) tréninkový den: 5g po cvičení. Mimo tréninkové dny: 5g ráno během snídaně. Kreatin budu brát zároveň s glukopurem (hroznový cukr).

Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Srp 2017 14:00:50


kewit
ahoj,

v 18ti jsem měl ten samý problém. Cca 3 roky mi trvalo, než jsem pochopil, že tá blbá hláška, kteoru jsem pořád slyšel je rada "nažer se". Když jsem to pochopil, tak jsem nabral za půl roku. Stihneš to dřív?

To co máš má málo sacharidů už od pohledu, musíš se dostat na 300g a pak až na 400g denně

Proteiny ber mezi jídly a ne s jídlem - budou tak fungovat lépe.

Ten jídelniček opravdu vypadá, jako bys chtěl hubnout.



A až to předěláš, tak do toho prdni gainer a creatin. Gainer zační s menšími dávkama (2 x denně 75g) a skončí s 3x denně 150g. Blíží už se stejně zima, takže do února to můžeš vytlačit na 85-90kg a začneš to rýsovat na sezónu. Další rok to zopakuješ někam pod 100kg a bude z tebe řízek.

Herman85

Člen

# Zasláno: 9 Lis 2017 14:06:53


Herman32/92/170
500-1000g masa nejlip hoveziho a 500gryze natural,barabolied,basmati, 100-200g vlocek rozmixovat s mlekem a proteinem. To vse rozdelit do 6-7 jidel..

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!