Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Mahamotti jde do rysky
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 .
Autor Zpráva
Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 18 Lis 2005 08:11:57


Tímto ukončuji hubnoucí sekci a jdu zase tvořit hmotu. Podle staré váhy mám 81 kg. Podle mojí nové je to dnes ráno 79,5kg. V pase 84cm (volně) nebo 78cm (vtaženo). Další údaje podle nové váhy (jen orientační) Fat 22,4%, Watter 64,9% (že bych měl tak málo sušiny? ) Takže papá "bůčkaři" za pár měsíců mě máte zase zpátky
---------------------------------------------------------------------- -------

Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Lis 2005 12:54:37


Mahamotti
shrň to pořádně rozdíly a změny a tak ne a zkušenosti

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 21 Lis 2005 09:26:48


Tak teda jo
změny: -5 čísel v pase, -1 na hrudníku, paže stejné, nohy neřeším, hmotnostně -4 kg

zkušenosti:
chyba č.1: konference před dietkou - špatné jídlo atd, zpomalení metabolismu.
Chyba č. 2 - počet bezsachrových dní za sebou vzhledem k fázi rysky. Ze začátku měly být až 3, pak snižovat na 2.. respektive to střídat VnnnVnnVnnnVnnV (v - vysoké sachry, n - nízké sachry).
chyba č.3: tréninkový split. rozdělit trénink do 4 dní se nepovede tak, aby na jeden den nezbyly jen malé partie. Do každého tréninku nacpat velkou partii, přiště bych to řešil asi tak, že 4 dni v týdnu trénink, ve splitu asi Z+B, N+L+Bř, P+R+T - nelze se přetrénovat, pohoda.
chyba č.4: malý progress, zvedání vah jen pro 6 opakování, příště jít víc na sílu
chyba č.5: nedostatek času na aerobku - byla vlastně jen jednou týdně jestli vůbec.. měla být aspoň 2x (po 45min)

výsledek pak mohl být lepší - při stejné hmotnostní ztrátě sem mohl být tak o 2-3 cm v pase dál.

Co jsem nevyzkoumal je zda zařadit horní vlnu do posilovacího dne, aerobkového dne nebo do volného dne.

Další poznámka: nespoléhat na jednotvárný jídelníček s tím "že ten měsíc to vydržím". Naštěstí jsem nezašavlil, ale ten tuňák v průběhu třetího týdne, co mi zvedl žaludek mluví za všechno.

Doufám, že takové shrnutí stačí, třeba to někomu pomůže.

a ještě jedna věc tenhle typ vln nelze jet dlouhodobě, výborné výsledky lze sledovat po 14 dní, pak se to dá ještě týden vydržet (i když už asi jdou svaly krapet do háje), ale víc ani ťuk - nebát se to ukončit, když to přestává fungovat!!! A nezapomínat na pomalé zvedaní živin při přechodu "do normálu".

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Lis 2005 11:12:58


Mahamotti
teoretický by horní vlna měla jít do 24h po tréninku, takže pokud cvičíš ráno - tak ten den, pokud večer - tak následující den.

jo super shrnutí díky

Look

Moderátor

# Zasláno: 23 Lis 2005 09:15:11


Mahamotti -
posilovací trénink potřebuje víc sachrů+při nízkých opakováních ještě glykogen (ATP?)místo krevní glukózy

aerobní pálí tuk+glykogen a asi 5-10% svalů z celkově spálené energie.
=>sachry zvyš ve dnech kdy je posilka a sniž když je jen aero nebo volno

Look

Moderátor

# Zasláno: 23 Lis 2005 09:17:47


A napadlo tě někdy, taky občas zařadit i více dní s vyšším příjmem S hned zasebou? Jednou za 10 dní dej 2-3dny hi carb, místo jednoho - díky tomu můžeš i rýsce svaly nabrat.

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!