Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / kata 26-56/168
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 .
Autor Zpráva
FitnessGirl

Moderátor

# Zasláno: 5 Dub 2007 08:33:54


kata
děkuji, no jídelníčky jsou ještě dietní, ale už zase pomalu zvyšuju a jak to jde tobě?

cikorka

Člen

# Zasláno: 5 Dub 2007 10:13:24


kata
Ahoj kato,

bohužel jak na nohy jsem se neptala, závodí v powerliftingu, takže naopak si hmotu musí hlídat. Jinak co mám informace od trenéra na recepci platí již 100x omílané pravidlo. Pokud chceš nohy zeštíhlit tak je umrtvit. Tedy více opáček, jezdit supersérie, lehčí váhy to kvůli těm opáčkům a po trenalu škrtit sachry a s bílkovinama to také nepřehánět, prostě se po trenalu nohou moc nenajíš . Dále doplnit aerobními aktivitami jako běh, steper, kolo no a výsledek je běh na dlouhou trať .
Jinak tvůj deníček jsem četla od začátku a vím, že si se do toho už poctivě pustila a sama vidíš, že s genetikou už toho moc neuděláš, na druhou stranu u tebe je to svalová hmota a ta trocha tuku je prostě genetická dispozice od přírody, ženy to mají prostě naprogramované, buď ráda, že máš vyváženou a štíhlou postavu, třeba typ jablíčko s kozíma nohama je podle mého daleko větší tragedie. I když měly bychom se naučit mít se rády i s "nedostatky ", ale u tebe jsou to zbytečné starosti, máš pěknou vysportovanou postavičku a věř mi, nohy máš štíhlé, nechtěj mít propadlé tyče bez svalů, to bych přenechala hladověcím modelkám

FitnessGirl

Moderátor

# Zasláno: 5 Dub 2007 10:24:08


tak to je supr, hlavní je, že tě to baví, já to taky dělám hlavně kvůli tomu pocitu po cvičení, samozřejmě, že mě těší, že to nese výsledky, ale tomu pocitu, kdy ti v těle koluje spousta endorfinů a aspoň na chvilku můžeš zapomenout na okolní svět, vypnout a pomazlit se s železem, tomu se nic nevyrovná

WildOrchid

Člen

# Zasláno: 7 Dub 2007 18:56:36


ahoj, Sheiko je proste jeden typ silovyho treninku. je to hlavne o tech trech zakladnich cvicich (drep, bench , mrtvy tah).

kata

Člen

# Zasláno: 17 Dub 2007 14:16:09


shrnutí za poslední týden:
Velikonoce odpočinek + bráchova svatba, potom jsem byla nemocná,takže trénink byl až v PÁ. Dala jsem celé tělo základní cviky:
Dřep 1x20*15kg,1x30*15kg,1x40*15kg,1x50*15kg
MT 3x12*35kg
Bench 3x10*35kg
Tlaky na ramena 3x10*15kg
Zakopávání 3x20*20kg
Zanožování 1x30

Po tomhle tréninku ještě 3,5 hodiny tancování. Z dřepů mě děsně bolely nohy, ale v SO 16km turistika, v NE 7km běh

Včera trénik Fáze II A - po tom týdnu nicnedělání váhy šli dolů
Dnes v plánu trénink Fáze II B

atlanta

Člen

# Zasláno: 17 Dub 2007 15:21:04


No se Ti ani nedivím,že Tě po tomhle dřepování bolely nohy ) fííha tolik opáček a pak ještě tanyny a turistika..Dobréé dost

kata

Člen

# Zasláno: 22 Dub 2007 08:30:13


tento týden:
PO - trénink A
UT-trénink B -nohy kombinace dřepy+výpady na multipressu
ST - squash 30 min
CT - volno
PA -trénink C
SO - trénink D - NOHY dřep 3x50*15kg v kombinaci s výpady na multipressu 4x10*30kg, zakopávání 3x30*15kg, předkopávání 1x50*15kg, zanožování 2x50*15kg
TRICEPS - kliky na bradlech dopomoc 30 kg 1x8, 3x6
stahování kladky provaz 3x8*15kg
BICEPS - EZ - 3x5*20kg
Scottova lavice 3x8
běh na pásu 10min
Jelikož tento víkend pracuji tak se večer ještě trochu proběhnu.

kata

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2007 15:15:11


Po báječném prodlouženém víkendu, kdy jsem zbaštila všechno co mi přišlo pod ruku je na čase začít zase psát jídelníčky.
plán na zítra:

7:00 ovesné vločky(50g)+cottage(50g)
9:30 knuspi + taveňák(10g)+tvarůžky(20g)
11:00 kuře(70g)+rýže(70g)
13:00 dtto
14:00 trénink
16:00 kuře(70g)+rýže(70g)
18:00 knuspi+taveňák+tvarůžky
21:00 knuspy+tvaroh

celkem B 105,S 150,T 14

Snad to vyjde. Dneska trénink a Fáze III + večer proběhnutí.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 2 Kvě 2007 15:28:05


kata
Po báječném prodlouženém víkendu, kdy jsem zbaštila všechno co mi přišlo pod ruku
kurňa kurňa, víkendy jsou taky dny

cikorka

Člen

# Zasláno: 4 Kvě 2007 06:17:35


kata
Díky moc za rady, vím, že máš už odcvičíno a tvůj trénink vypadá dobře, nicméně zatím mi vyhovuje to nechat rozdělené na vršek a spodek, na léto asi pojedu to, co mi doporučuješ buď to tvoje nebo trénink od Martina. Takové full body..., jak jsi na tom s tím zušlechťováním spodku, už je spokojenost ? Co bych za to dala, mít nožky aspoň jako ty, bohužel od té doby co jsem umístila na stránky poslední fotky jsem docela nabrala, na váze jsou to sice 2 kg, ale s nohama jsem vůbec nehnula, je to fakt boj, člověk si občas říká, jestli nad tím někdy zvítězí. Ale bez pohybu a posilovny si to už neumím představit, jinak máš pravdu bez radikálního zásahu v jídle to nepůjde, bohužel nějak mi zatím nejde zmenšovat porce a na sachrech jsem doslova závislá

kata

Člen

# Zasláno: 4 Kvě 2007 13:08:32


plán dnešek:
6:30 ovesné vločky 50g+cottage 25g
10:00 cereální rohlík 30g + eidam + trocha másla
12:30 filé 200g, rýže 30g, zelenina
15:00 dtto
17:00 cereální rohlík 30g + eidam + trocha másla
20:00 cottage 100g+knuspi
21:00 tvaroh 30g+knuspi

B 108 S110 T20

cvičení asi žádné

kata

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2007 09:42:23


plán na dnešek:
7:30 vločky 50g+cottage 25g
10:00 jogurt Madeta bílý 200g+celozrný chléb 40g
13:00 kuře+rýže 70g+30g
14:00-15:00 posilovna
16:00 kuře+rýže 70g+30g
18:00 tav.sýr 25g+tuňák 50g+chleba 40g
20:30 cottage 125g + knuspi

celkem B 90g, S 143g, T 35g

Ferraty a turistika mi daly zabrat, dneska už mě nic nebolí tak hurá cvičit.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 10 Kvě 2007 11:12:20


kata
pěkné papkáni jen nám tam nějako vyletěly sachříky i tuky

kata

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2007 11:22:57


Martin
To bude tím, že kuřecí nejsou prsa, ale stehno.Taky bílý jogurt má tuků hodně, ještě jsem ho nespapkala dala jsem si místo něho tuňáka, tak ho asi vyměním třeba za tvarůžky.

kata

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2007 16:20:35


Jelikož tyhle dva týdny jsem měla díky dovče a svátkům nabourané, tak dneska trénink celého těla a klasický split až od pondělka.

SS dřep+výpady na multipressu - 3x25*25kg + 3x10*30kg
shyby s dopomocí 3x10(dopomoc 30kg)
spodní kladka 3x8*30kg
bench 3x10*30kg
bench 35° 3x10*20kg
zakopávání 3x20*25kg
tlak na ramena na stroji 3x10*25kg
tricepsový klik s dopomocí 1x12(dopomoc 30kg)

kata

Člen

# Zasláno: 15 Kvě 2007 09:05:41


včerejší trénink:
MT 1x15*18kg, 3x8*48kg
SS stahování kladky široký úchop 1x6*35kg,12*25kg,8*30kg + spodní veslo 3x8*30kg
biceps EZ 1x12*20kg, 1x6*25kg,10*20kg,8*23kg
SS spodní kladka 3x10*20kg + scottova lavice 2x8
SS zanožování 3x30 + roznožky 2x50
břicho
10 min eliptical

7:00 ovesné vločky 70g +mléko+marmeláda
9:30 jogurt Yoplait Light + rýžový chlebíček
12:00 filé treska 100g + rýže 30g
15:00 cottage 50g +tvarůžky 40g+ knuspi 2ks
15:30-16:30 trénink
17:00 filé treska 100g + rýže 30g
20:00 cottage 50g +tvarůžky 40g+ pečivo

B97 S120 T18

Martin

Administrátor

# Zasláno: 15 Kvě 2007 11:15:35


kata
pěkný jídelniček, pěkné cvičení

kata

Člen

# Zasláno: 16 Kvě 2007 15:25:34


včerejší trénink byla rychlovka:
SS dřep 3x30*25kg + výpady 2x10*30kg
SS předkopávání 3x30-40*15kg + zakopávání 3x20*15kg
dřepy na tvarovači nohou 1x50
legpress 2x15*60kg
zanožování 1x50

dnešní trénink: fáze III a) hrudník+triceps
bench 1x15*20kg, 3x8*35kg
bench 35° 3x10*25kg
SS rozpažky 3x12*7kama + peckdeck 3x12*15kg
tricepsový klik 3x8*25kg(dopomoc)
SS kladka provaz 3x12*15kg+kliky na lavičce 3x15

kata

Člen

# Zasláno: 22 Kvě 2007 09:29:08


trénink:
PÁ 18.5. - nohy, ramena
tlak na multipressu - 1x10*30kg, 3x8*33kg
zdvih s EZ k ramenům 2x10*20kg
SS upažování ve stoji 3x10*4kama + upažování v předklonu 3x10-12*4kama
SS dřep 4x30*20kg+výpady na multipressu 3x10*30kg
SS předkopávání 3x30-40*15kg + zakopávání 3x20-25*15kg
legpress 3x15*60kg
břicho

Ne 20.5. - odpoledne kolo v terénu cca 3hod. +dopoledne pěšky 7
km

PO 21.5. - záda + biceps
MT 1x15*15kg, 2x8*45kg, 1x8*50kg
SS Horní kladka široký úchop 3x6,12,8*35kg,25kg,30kg + Spodní veslo 3x8*30kg
Shyby 1x10*30kg dopomoc
Zdvih rovná činka 3x8*20kg
Scotova lavice 3x6-8
břicho

Dnešek - v plánu je 30 min squash a večer možná proběhnutí

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!