Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Phoenix cíl: ze 106kg na 90kg / dnes 86,5
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 .
Autor Zpráva
Phoenix

Člen

# Zasláno: 1 Srp 2006 21:07:33


trénink č. 1
převalování x šikmé sed-lehy 2 x 15
mrtvý tah 2 x 8
shyby úzkým úchopem 2 x 8
bench press 2 x 8
peck deck 2 x 8
přítahy činky k bradě 2 x 8
francouzský tlak vsedě 2 x 8
bicepsové zdvihy s velkou činkou 2 x 8
zdvihy s činkou nadhmatem 2 x 8


Takže změna plánu respektive nebudu nic měnit jak sem minule plánoval, dnešní trénink mě přesvědčil, takže příště pojedu s 15 opakováníma se stejnou váhou jak teď místo dalšího týdne s 8 opakováníma. Jinak dneska mi začla další brigáda. Jelikož sem si nedokázal sehnat nic jinýho tak dělám to samí jako loni - na páse, autoopěrky, ale můžu říct že po mojí zkušenosti se stavěním lešení je to fakt pohodička, akorát je to 8 hodin standingu, takže záhul na nohy, první týden je nejhorší, takže opět trénink bez nohou. Od příštího týdne je tam ale zařadit aspon jako rahabko - lehký váhy, už je to potřeba.

Phoenix

Člen

# Zasláno: 5 Srp 2006 17:12:33


trénink č. 2
shyby 2 x 8
přítahy v předklonu 2 x 8
bench press 2 x 8
incline tlaky 2 x 8
upažování ve stoje 2 x 8
kliky na bradlech 2 x 8
bicepsové zdvihy s jednoručkami 2 x 8
klopení činky nadhmatem 2 x 8
přítahy nohou vleže x sed lehy na šikmé lavici 2 x 15


To jest včrejší trénink. Břicho teď jezdim na konci, vyhovuje mi to tak víc. Jinak pohoda, tyhle trenály mě baví, už bych asi nehctěl jezdit 2,3 partie v tréninku, x serií základních cviků, atd.

Phoenix

Člen

# Zasláno: 7 Srp 2006 12:22:56


tak už sem se tak nějak vyspal z noční, ale radši to ještě dospim, jen co do sebe naláduju pizzu.

Včerejší trénink:
trénink č. 3
mrtvý tah 2 x 8
přítahy v předklonu 2 x 8
stahování protisměrných kladek 2 x 8
bench press 2 x 8
millitary press 2 x 8
stlačování horní kladky 2 x 8
bicepsové zdvihy s velkou činkou 2 x 8
zdvihy s činkou nadhmatem 2 x 8
sedlehy na lavici x přítahy nohou vleže 2 x 15
šikmé sed-lehy x vytáčení s osou na zádech 2 x 15


Trénink mi zabere slabých 30 minut, což mě bylo líto, tak sem tam přidal ještě jednu supersérii na břicho, což stejně potřebuju k boxu, tak ho jezdíme pořád, no a když k tomu od příštího tréninku přidám ještě ty nohy tak mi to mohlo zabrat těch 45 min.

Phoenix

Člen

# Zasláno: 7 Srp 2006 14:49:57


ještě napíšu aktuální váhu - jednu dobu sem byl lehce pod 90, teď už zase nad 90, cca 92-93kg

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Srp 2006 14:51:37


a já se furt camrám okolo 80kg - jdu se najíst

Phoenix

Člen

# Zasláno: 7 Srp 2006 14:59:16


Martin
nj sme na to stejně, kolik měříš +,- 180cm ? já +,- 190 to by tak nějak odpovídalo.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Srp 2006 15:22:29


Phoenix
spíše - 180 = 178

Phoenix

Člen

# Zasláno: 7 Srp 2006 16:47:58


Martin
prcku

ale né vážně sme na tom tak nějak váhově stejně, mam o 12-13 ceňtáků víc a to samí v kilech.

Phoenix

Člen

# Zasláno: 8 Srp 2006 20:37:43


trénink č. 1
mrtvý tah 2 x 15
shyby úzkým úchopem 2 x 15
bench press 2 x 15
peck deck 2 x 15
přítahy činky k bradě 2 x 15
francouzský tlak s jednoručkou vsedě 2 x 15
bicepsové zdvihy s velkou činkou 2 x 15
zdvihy činky nadhmatem 2 x 15
šikmé sed-lehy x převalování 2 x 15
kmity se závažím x přítahy nohou vleže 2 x 15


Dneska to bylo docela hektický, protože byla narvaná posilovna, opět sem nejel nohy, tentokrát sem na ně prachsprostě zapomněl, asi sou nějaký prokletý. Jinak tohle už bylo opravdu hardcore s touhle váhou, tady se asi chvíli zaseknu, takže vypustim progres a tak měsíc zůstanu u tohodle, pak uvidim co dál.

Phoenix

Člen

# Zasláno: 8 Srp 2006 20:38:47


a zařadim už konečně ty N-O-H-Y do tréninku.

Phoenix

Člen

# Zasláno: 11 Srp 2006 19:11:04


tak dneska konečně kompletní trénink se všim všudy, i když ty nohy tam jsou fakt jenom zlehka odjetý - Hacken + takový cvik, něco jako výbušný výpady bych to nazval, je to spíš na protáhnutí a zahřátí na začátek.


výpady 2 x 15
Hacken 2 x 15
shyby 2 x 15
přítahy činky v předklonu 2 x 15
bench press 2 x 15
incline tlaky jednoruč 2 x 15
upažování 2 x 15
kliky na bradlech 2 x 15
bicepsové zdvihy s jednoručkami 2 x 15
rolování činky nadhmatem 2 x 15
sedlehy na lavici x sklapovačky 2 x 15
převalování x vytáčení s osou na zádech 2 x 15


Aby si nikdo nemyslel, že dám 15 opáček na shybem, na to sem měkota, jedu 6 maximálně technicky, 2 už takový míň procítění, ale snažim se to maximálně regulovat, tzn. 8 opáček shybů a zbytek dojedu na připravený kladce (než abych se tam houpal jak vopice na větvi).

Phoenix

Člen

# Zasláno: 11 Srp 2006 19:28:03


jinak když už se u tohodle chvíli zaseknu, tak sem udělal menší obmněnu, viz. poslední dva tréninky a něco málo navíc:

trénink č. 1
výpady 2 x 15
zakopávání 2 x 15
mrtvý tah 2 x 15
přítahy T osy 2 x 15
stahování protisměrných kladek 2 x 15
bench press 2 x 15
tlaky s olympijskou činkou ve stoje 2 x 15
stlačování kladky 2 x 15
bicepsové zdvihy s velkou činkou 2 x 15
zdvihy činky nadhmatem 2 x 15
sed lehy na lavici x přítahy nohou 2 x 15
šikmé sed-lehy x vytáčení s osou na zádech 2 x 15


trénink č. 2
výpady 2 x 15
dřepy 2 x 15
mrtvý tah 2 x 15
přítahy v předklonu 2 x 15
bench press 2 x 15
peck deck 2 x 15
přítahy činky k bradě 2 x 15
francouzský tlak 2 x 15
zdvihy s olympijskou činkou 2 x 15
zdvihy činky nadhmatem 2 x15
převalování x šikmé sed-lehy 2 x 15
sed-lehy se závažím x přítahy nohou 2 x 15


trénink č. 3
výpady 2 x 15
Hacken 2 x 15
shyby 2 x 15
přítahy činky v předklonu 2 x 15
bench press s hodně širokým úchopem 2 x 15
bench press úzkým úchopem 2 x 15
upažování 2 x 15
kliky na bradlech 2 x 15
zdvihy jednoruček 2 x 15
klopení činky nadhmatem 2 x 15
sed lehy na lavici x sklapovačky 2 x 15
přítahy nohou vleže x převalování 2 x 15


Ten bench na úzko nejedu technikou jako na tricepsy, ale jako klasickej bench, osvědčilo se mi takhle experimentovat s benchem a zkoušet různý jeho alternativy, konrkrétně, tohle je super na vršek a vnitřek koz.

Takhle nějak to teď pojedu, už sem to pomalu zase přizpůsobil tak, aby mi to doplňovalo box, viz. supersérie na břicho a tak. Teď sem se dlouho flákal, ale ke konci sprna zase začnu běhat,boxovat, na konce tréninků v posilovně asi ještě zařadim švihadlo tak 15 min (tim pádem mi bude trénink trvat 60 min.)

Phoenix

Člen

# Zasláno: 14 Srp 2006 23:28:10


neděle 13. 8. 06

trénink č. 1
je docela fakt mazec. Dneska sem bohužel cejtil takovou tu stuhlost.
Když sem si pak zlehka zastínoval, cejtil sem jak to de ztěžka, pomalu, což neni dobrý, tažke krapet stáhnu váhu. a dva-tři týdny pojedu lehčí a pak přihodim na váhu kterou sem jel teď.
Škoda, že sem to musel tehdá na 10 dní přerušit, nebýt toho, tak bych to teď dával v pohodě, ale co, budu se s tim muset poprat.

Phoenix

Člen

# Zasláno: 16 Srp 2006 12:23:10


16.8.06
trénink č. 2
na piču.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 16 Srp 2006 13:01:31


Phoenix
trénink č. 2
na piču
- to znám, ale tak vystižně, jako ty to neumím podat


Phoenix

Člen

# Zasláno: 17 Srp 2006 12:00:54


Martin
tim, že mam teď odpolední sem musel jít ráno a po ránu mě to nikdy nebavilo, neměl sem energii, ani sem to nedokončil, a jak sem byl tak nějak otrávenej tak se mi to nechtělo rozepisovat a musel sem to srhnout do jednoho slova, který to celý vystihne.

Phoenix

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2006 21:29:43


Takže opět neplánovaná přestávka. Měl sem naplánovaný na srpen různý akce a když se mi ten zprostředkovatel neozýval, tak už sem s tim moc nepočítal, ale nakonec se ozval a tak sem naposlední chvíli dělal co se dá. Jedná se o různý festivaly a hip-hop kempy, kam jezdíme dělat security, teď sme byli na Okoř a už se rýsuje další akce, do toho spousta starostí okolo, protože to mam na starosti já (Co se týče zajišťování lidí, ifnormace pro ty lidi a hafo věcí okolo) navíc do toho na mě vlezla nějaká chřipka, která na mě doléhá v intervalech - ráno mi je na umření, odpoledne pohoda, druhej den ráno pohoda, večer mi je na umření, další den pohoda?! Takže posilovna zase nic. Byl sem akorát včera na zabušit na pytel, docela záhul po dvou měsících nicnedělání.

Takže prozatim s posilováním zřejmě do konce prázdnin konec.

Phoenix

Člen

# Zasláno: 23 Srp 2006 15:11:49


tak dneska se taky vydám na trénink, stahanej z práce a s fyzičkou šunkovýho prasete se zase budu domů plazit po čtyrech.

Phoenix

Člen

# Zasláno: 24 Srp 2006 22:22:22


Hm, tak HST už asi zabalim, nemá to cenu , teď mam zase pouze cca 14 dní a pak už abych zase začínal od pýky, návažu teď kruhovym tréninkem, až bude čas ho rozepíšu. U toho teď zůstanu delší dobu a pak tam tam pro zpestření zase něco šoupnu, asi 5 x 5.

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 24 Srp 2006 22:28:48


Phoenix
Ahojky. Kluků tu ted moc není....tak tě jdu pozdravit aspon já a popřát ti brzké uzdravení, klídek v práci a hodně energie do cvičení

Phoenix

Člen

# Zasláno: 25 Srp 2006 17:47:48


LenkaD
Díky.

Phoenix

Člen

# Zasláno: 25 Srp 2006 20:37:46 ° Změnil/a: Phoenix


Marcco
já to mam k boxu takže sem to necykloval jako u klasickýho HST 15-10-5 nebo 12-8-4 (negativní opáčka nedělám nemam sparinga, nemá to pro mě význam), zachoval sem tam vyšší počet opáček a jel to 15-12-10 o to víc sem přihazoval u každýho sem zůstal 2 týdny, pak sem jel konstatně s 15 opáčkama a co dva týdny přihazoval váhu. Několikrát mi do toho něco vlezlo, jakožto i teď, takže to není původního plánu.

Takže závěrem, HST - každej tomu říká jinak, někdo divné, já modifikované.
A příště pozorněji pročítej .

Phoenix

Člen

# Zasláno: 25 Srp 2006 20:39:56


ještě dodám že sem jel i dva týdny 8 opáček tzn. 1.cyklus 15-12-10-8=8 týdnů. Pak sem chtěl jet druhý mini cyklus s 15 opakování 4-6 týdnů, a přihazovat.

Phoenix

Člen

# Zasláno: 26 Srp 2006 14:16:27


Tak včera byl dobrej trénink. Chodim ten do toho druhýho oddílu, protože ten svuj bych nestíhal, kvůli brigádě. Chodí tam k nim i pár holek, tak sem se o to víc snažil, ruce mi dobře stříleli včera, akorát ta fyzička nic moc.

Ještě sem musim dopsat ten kruhovej trénink co pojedu.

Phoenix

Člen

# Zasláno: 27 Srp 2006 09:21:37 ° Změnil/a: Phoenix


Kruhový trénink by Phoenix

Den 1.
Round A (x 2)
dřepy s výskokem 15 x
mrtvý tah 15 x
stahování protisměrných kladek 15 x
upažování 15 x
bicepsové zdvihy s velkou činkou 15 x
2 minuty pauza
Round B (x 2)
přítahy činky v předklonu nadhmatem 15 x
peck deck 15 x
převalování 15 x
sed-lehy se závažím 15 x
Závěr: rotoped, švihadlo

Den 2.
Round A (x 2)
dřepy stylem jednadvacet 21 x
přítahy T osy 15 x
bench press 15 x
přítahy činky k bradě 15 x
kliky na bradlech 15 x
bicepsové zdvihy s jednoručkami 15 x
2 minuty pauza
Round B (x 2)
shyby 15 x
peck deck 15 x
sed-lehy se závažím 15 x
přítahy nohou 15 x
Závěr: švihadlo, rotoped

den 3.
Round A (x 2)
klasické dřepy 15 x
shyby 15 x
bench press 15 x
tlaky před hlavu 15 x
stlačování kladky 15 x
jednadvacítky 21 x
2 minuty pauza
Round B (x 2)
přítahy činky v předklonu podhmatem 15 x
rozpažky 15 x
šikmé sedy lehy 15 x
přítahy nohou 15 x
Závěr: švihadlo, rotoped;

Phoenix

Člen

# Zasláno: 27 Srp 2006 09:26:41


Vysvětlivka:
Takže každý kolo odjedu 2 x, přičemž mezi stejným kolem bude minutová pauza a mezi koly A a B 2 minutová pauza. U kola B je to už je takový závěr pro pocit, kdy jedu jenom 2 cviky a břicho, + na závěr druhýho kola tam vždycky přihodim buď švihadlo, nebo rotoped.
Ze začátku, zhruba ty první dva týdny budu točit jenom 2 tréninky aby to pro tělo nebyl zase takovej šok box-posilovna-volno-box-volno-box-posilovna.
Potom přidám í ten třetí trénink.

Phoenix

Člen

# Zasláno: 27 Srp 2006 09:37:54


Jinak během 14 dní plných stresů a pracovního vypětí sem dokázal jít z 92,5kg na 88kg!!!

Phoenix

Člen

# Zasláno: 29 Zář 2006 21:07:15


současná hmotnost k 30. září 2006: 86,5 kg

Kruháč už mam za sebou, nebyl moc času to rozepisovat a obávám se, že v nejlbižší době ani nebude co rozepisovat, škola je v plném proudu, tzn, mi zbývá čas akorát na večerní tréninky, takže akorát boxuju 3-4 x týdně (od 19:00-21:00 idální čas) a na posilovnu teď neni čas, ten teď musim investovat jinam.

Časem zase něco zařadim. Alespoň 2 x týdně bych se tam chtěl podívat.

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 29 Zář 2006 21:40:20


Phoenix
z 92,5kg na 88kg- co by za to hubnoucí dali!

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!