Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Trénink a cviky / Principy klasického tréninku
Autor Zpráva
Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Kvě 2006 13:36:19


Tak jsem se dostal k napsání článečku - teda zatím prvního dílu s popisem jednoho pohybu, možná to vypadá jako málo, ale 99% posilujících to dělá špatně, takže přínosem to určitě bude.

Pokud Vám bude cokoliv v článku nejasné, pište to sem,
děkuju

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Kvě 2006 13:52:28


První díl je zde http://www.f-sport.cz/print.php?id=380

blecha

Moderátor

# Zasláno: 3 Kvě 2006 14:56:16 ° Změnil/a: blecha


Pod natlakem jsem neco kopiruju, co jsem napsal puvodne do sdeleni, aby mela trenerska lobby radost :

Martin: Viz ten novy clanek, podle me je popis cviku, treba na jednotlive partie zad nanic, treba ja ted poprve jedu soustredene extra partie opravdu s procitenim. Treba soustredeni na spodky sirokeho zadoveho, nebo na stred, na kazdy je trochu jiny cvik a kdybych nebyl neustale kopanej nekym dalsim do zadnice, tak to proste sam nejsem schopnej trefit.

Musi me byt aspon 2 tydny (2 lekce na kazdou partii) po sobe nadavano, ze to jedu blbe a byt ohmatavanej, ze zatina to co ma. Uz taky rvu, ze chci videt ten sval co mam cvicit, to jsem si teda vykoledoval. Dokud ho fakt nejedu, tak me je temer vyhrozovano . Ale muzu si za to sam, mel jsem drzet hubu

Dokud na cloveka nekdo dalsi aspon obcas nedohlizi, tak si myslim, ze si absolutne nemuze byt jisty technikou a jen si maximalne mysli, ze to jede dobre. I ja jsem to drive jel 3 roky jako spravnej luzr, dneska, kdybych se videl, tak si nafackuju za ztratu casu a penez

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Kvě 2006 10:52:02


Tak jsem si našel čas na napsání druhého dílu http://www.f-sport.cz/print.php?id=383

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 17 Kvě 2006 13:17:09


yoohooooooo

smilingghost

Člen

# Zasláno: 17 Kvě 2006 14:57:14




Diblik

Člen

# Zasláno: 18 Kvě 2006 22:58:02


Super, tohle je presne ten navod pro zacatecniky, jak ma bejt) uz se tesim na treti dil, tomu jak je lepsi radit cviky za sebou moc nerozumim(teda spis o tom moc nevim )

Marek

Moderátor

# Zasláno: 24 Čen 2006 14:09:11 ° Změnil/a: Marek


Právě jsem dočetl druhý díl, je to ohromně zajímavé a našel jsem tu spoustu věcí, které jsem nevěděl, např. jaké jsou optimální pauzy mezi sériemi a jak používat zahřívací série. Navíc je to napsané velmi čtivě, paráda. Díky za to, Martine, a jen tak dál!

PS.: Hned to jdu aplikovat do praxe

koktejlak

Člen

# Zasláno: 25 Zář 2006 15:42:31


Chtěl bych vysvětlit proč v tréninku 3 denním pro začátčníky
na nabírání svalové hmoty je cvičení břicha pouze 4x10.
Dík za vysvětlení.

Rall

Moderátor

# Zasláno: 25 Zář 2006 20:45:46


koktejlak
A co bys tam chtěl? Břicho se zapojuje i u jiných cviků (např.dřepy), 4x10 bude stačit.

Phoenix

Člen

# Zasláno: 25 Zář 2006 22:43:49


koktejlak
a nebo si tam přihoď ještě jeden cvik, ale pokud ti de o kostky na břiše tak ty se dělaj velice snadno, stačí shodit tuk a k tomu 1-2 cviky 2 x týdně,takže si tam klidně jeden cvik přihoď když chceš, ale zase neblázni

Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Zář 2006 08:24:49


koktejlak
sval břicha je naprosto stejný sval jako třeba biceps. Pokud někdo vykonává pohyby podobné cvičení břicha ve velkém množství evidentně se nesoustředi na cvičení břicha v kulturistickém pojetí dosáhnuti co největších kostek, ale cviči na zpevnění trupu, tak jak je zapotřebí v bojových sportech. Pokud tedy nebudeš zaměňovat cvičení trupu s posilováním břišních svalů nebudeš potřebovat (stejně jako u jiných svalů) více než 4x10

MartinS

Člen

# Zasláno: 22 Čen 2011 14:05:14


Ahoj, po přečtení článku mě trápí jedna otázka. Dřív jsem chodil cvičit pondělí, středa, pátek s tím, že v pondělí a pátek velké objemy a ve středu ruce apod. Jenže jsem ještě v pátek cítil například tricepsy ze středy. Teď cvičím celé tělo ve třech trénincích po 2 dnech pauzy. To znamená že svalstvo cvičené v pondělí odcvičím po 8 denní pauze ve středu. Na trénink chodím perfektně svěží, ale nevím, jestli ta pauza není příliš dlouhá. Cvičím déle než rok. Budu vděčný za všechny rady . Díky

arnold

Člen

# Zasláno: 22 Čen 2011 15:24:29


MartinS

To jsem taky kdysi řešil,bál jsem se že když nezatížím sval každých 48hodin tak že něco stratím ,pravda je taková že jsem přešel na trénink každé svalové partie 1xtýdně tak jsem čekal co se stane , netalo se nic kromě toho že jsem šel silově a váhově nahoru.

teorie k tématu:
co se děje ve svalu po tréninku ?
první 2 h získání první energie
5h doplnování glykogenu
1 den regenerační procesy
2dny obnovení energie pro jinou ještě nezatíženou partii tréninkem
5 dní trénovany sval je možné opět plně zatížit
14 dní plná regenerace svalových vláken.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!