Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / DasaS 35let 73/162 dnes 62,4kg
<< . 1 . 2 . 3 . 4 .
Autor Zpráva
Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 11 Srp 2006 18:07:25


DasaS
ten trénink je strašně dlouhý a trošku i chaotický - jedeš nohy, pak dáš sérku na záda, pak zase nohy, pak pro zmněu prsa...

měla bys z toho udělat 2 tréninky a ty střídat
buď: jeden trénink vršek a druhý spodek
a nebo: část noh a část vršku do jednoho a do druhého začít vrškem a zakončit nohama. Trénink by měl trvat cca hodinu +/-15minut, dýl určitě ne ;-)

DasaS

Člen

# Zasláno: 11 Srp 2006 19:28:29


No ja to stridala zamerne, protoze jsem mela strach, ze bych po sobe cviky, ktere jsou na podobne svaly nezvladla.

Pri rozdeleni bych to urcite o neco zkratila, ale chtela jsem se se zaverecnym rotopedem postupne blizit k 40min, jak je uvedeno v treninku pro zacatecniky a pak uz by mi jen rozcviceni, rotoped a stretching trvaly hodinu a kdy budu posilovat?

Nejak to tedy seradim, ale doufala jsem, ze na prvnich par tydnu, nez se rozcvicim a dokazu prodlouzit ten rotoped, by to byl uchazejici model.

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 11 Srp 2006 21:37:00


DasaS
Dášo, jsi dobrá, obdivuji všechny holky co chodí cvičit a makat do posilovny. Já to "plácám" doma

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 11 Srp 2006 21:43:10


DasaS
Pri rozdeleni bych to urcite o neco zkratila, ale chtela jsem se se zaverecnym rotopedem postupne blizit k 40min, jak je uvedeno v treninku pro zacatecniky a pak uz by mi jen rozcviceni, rotoped a stretching trvaly hodinu a kdy budu posilovat?

těch 40 minut rotopedu je fajn, ale to už je pomalu aerobka délky vhodné k zařazení v samostatný den.. optimálně 2-3x týdně posilování 2-3týdně aerobka. V případě že trváš na rotopedu po cvičení tak třeba 5-10minut se zahřát, 40minut posilovna vč. strečinku, 30 minut rotoped.

DasaS

Člen

# Zasláno: 14 Srp 2006 09:48:38 ° Změnil/a: DasaS


Tak jsem si trenink trochu upravila = zkratila, podarilo se mi zvladnout posilovaci cast za 45min. Nektere cviky jsem vypustila, jinak jsem to seradila a zvysila jsem tempo. A vysledek:

rotoped 10min
rozcvičení
roznožování 2x15x27,5, 1x15x30
snožování 2x15x17,5, 1x15x20 - oba cviky střídavě bez pauz
leg-press 2x15x20, 1x15x25
přednožování 3x15x25 každou
zanožování 3x20x25, 1x20x30 každou - oba cviky střídavě bez pauz
pec-deck 3x15x5
tricepsové kliky na stroji 2x15x-40, 1x15x-45
přítahy široké kladky shora zahlavu 3x15x15
přítahy spodní kladky 3x15x15
zkracovačky 20 střed, 15 pravá, 15 levá, 2x20 střed
hyperextenze 3x15
strečink
rotoped 22 min (9,3km)

celkem 1h 20min

Zatim se porad snazim jet hlavni partie celeho tela = nohy, bricho, zada.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Srp 2006 13:59:29


DasaS
moc pěkné jídelničky tak mrkneme na trénink

Zkus si při tom rozdělení uvědomit jak velký je který sval a podle toho se mu věnuj - u roznožování a snožování se jedná o maličke svaly, takže to jedeš správně v supersérii
Legpress zkus vyměnit za dřepy v multipresu, u legpresu dochází bohužel často k posunutí techniky a následnému nehezkému rozšíření mezi zadkem a stehny.
Přednořžování a zanožování do supersérie moc nejsou v předu cvičíš pidi svalíky a vzadu zadek. Možná to přednožování vynech a přidej další formu zanožování.
Na triceps si možná dej technický cvik, není třeba zvětšovat objem, technický provedený kickback je šikovný.
pak všechno dobré, pokud ti ty zkracovačky berou

U cvvičení stehen a zadku se neboj snížit váhu a zvýšit počet opakování a na závěr tréninku si můžeš dát další cvik na zadeček

DasaS

Člen

# Zasláno: 14 Srp 2006 14:52:41 ° Změnil/a: DasaS


Martin
Diky moc.

Multipress tam bohuzel nemame. Muzu dat treba obyc.drepy s jednoruc. cinkami?

Prednozovani a kliky teda vynecham a pridam kickback a jeste neco na ten zadek - treba vystupy na lavicku, nebo co treba obracena hyperextenze?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Srp 2006 14:59:26


DasaS
nene to raději zůstaň u legpressu, tak jako tak by to chtělo nechat se u toho hlídat trenérem.

Ta převrácená hyperextenze anebo mrtvý tah s napnutýma nohama bude ok

DasaS

Člen

# Zasláno: 16 Srp 2006 10:28:45 ° Změnil/a: DasaS


Tak pravidelne uterni prevazeni - 65,6 kg. Maly posun, ale alespon smerem dolu.

A protoze uz jsem dlouho nenapsala jidelnicky, tak par prikladu.

14.8.
6:30 Ovesná kaše s tvarohem 637 22 3 8
9:00 Cereálie Miss Fit, Ovofit 677 19 3 15
11:45 Rizoto z kur.masa se zeleninou 572 21 0 11
14:30 Rizoto z kur.masa se zeleninou 572 21 0 11
17:00 Šunka kurecí, Chléb celozrnný 393 11 0 11
18:00 - 19:00 cviceni
19:15 angrest
19:30 Olom.tvar., Chléb celozrnný 433 10 0 14
21:30 Šunka krutí, RACIO rýžové 251 4 1 8

Celkem: 3535kJ S108 T7 B78 + angrest

15.8.
7:15 Ovesná kaše s tvarohem 625 23 3 8
9:30 Šunka krutí, Chléb celozrnný 599 20 2 11
12:30 Rizoto z kur.masa se zeleninou 572 21 0 11
15:30 Rizoto z kur.masa se zeleninou 572 21 0 11
18:30 Tunák ve vl.štáv, Chléb celozrn. 464 10 0 16
21:00 RACIO rýžové, Tunák ve vl.štáv 504 13 0 15
22:00 Sušenky BeBe oríškové 468 16 4 2

Celkem: 3804kJ S124 T9 B74

Ty susenky uz jsem samozrejme jist nechtela, ale neodolala jsem.

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 17 Srp 2006 08:51:32 ° Změnil/a: LenkaD


DasaS
Ahojky. Změnila jsem ti váhu v nadpise...jedeš jako drak, nechceš zaslat fotečky? Sušenky vhodné nejsou, ale jestli je budeš baštit i jindy dej si k nim aspon trochu bílkovin (zapít mlíčkem) Pa

DasaS

Člen

# Zasláno: 18 Srp 2006 11:05:19


LenkaD
Diky moc.

DasaS

Člen

# Zasláno: 18 Srp 2006 11:27:25


Trenink

17.7.
rotoped 10min
rozcvičení
pec-deck 1x10x5, 1x10x7,5, 1x10x5
kickback 3x15x2 každou
přítahy široké kladky shora zahlavu 3x15x15
přítahy spodní kladky 3x15x15
zkracovačky 20 střed, 15 pravá, 15 levá, 40 střed
zanožování 3x20x30 každou
leg-press 4x15x20
roznožování 3x15x30
hyperextenze 3x15
snožování 2x15x17,5, 1x15x20
převrácená hyperextenze 3x15
strečink

celkem 1h 00min

Upravila jsem cviky dle doporučení, oproti minule začínám posilovat vrškem. Ráda bych to střídala (začínat vršek, spodek) a tak tenhle trenink pojedu jeste 14 dní a pak ho rozdělím a přitom doplním o další cviky.

Pořadí cviků a superserie narušeny obsazenými stroji. Kvůli nedostatku času jsem vynechala závěrečnou aerobku.

Tornado

Člen

# Zasláno: 18 Srp 2006 11:53:01


DasaS
Ahojky, nakukuju k tobě a jen žasnu, jak sportuješ Jsem strašný lenoch, když to tu čtu
Držím palečky, jedeš pěkně, jo BEBE taky miluju, ale bacha na ně, jsou to potvůrky


DasaS

Člen

# Zasláno: 25 Srp 2006 10:57:21


Tak v utery mi vaha ukazala rovnych 74 kilo. Hurááá.

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 25 Srp 2006 15:02:24


DasaS
Dášenko, neblbneš už z toho hubnutí? Kolik že ti ukázala váha????

DasaS

Člen

# Zasláno: 27 Srp 2006 20:21:46


LenkaD

No jo, jezis, videt tam tohle cislo tak se asi skacim. Samozrejme 64. Ted jsem ale na dovo, tak se to asi vysplha.

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 30 Srp 2006 10:24:57


DasaS
Tak jsem ti váhu upravila na 64! Už jsem se lekla tvé radosti z váhy o 10kg vyšší

DasaS

Člen

# Zasláno: 6 Zář 2006 17:26:20


Hlasim se po dovolene. Uterni prevazeni ukazalo 63,6, tak nastesti mirne polevovani ve sledovani jidelnicku nemelo zadny negativni dopad. Bohuzel hekticky posledni tyden znamenal vynechani fyzicke aktivity, takze zase honem na to.

Na zitra pripravuji po osmi trenincich celeho tela prvni deleny trenink. Tak snad to vyjde.

DasaS

Člen

# Zasláno: 12 Zář 2006 11:20:43


Dalsi tyden pryc a opet nova (a lepsi) vaha, 62,4 kg.

<< . 1 . 2 . 3 . 4 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!