Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Trénink a cviky / Změna tréninku
Autor Zpráva
SOMA

Člen

# Zasláno: 16 Čen 2006 10:47:08


Za jak dlouho je vhodné změnit trénink? Zvyšovat zátěž, případně časový limit do nekonečna nejde (při cvičení doma). 6 týdnů?

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 16 Čen 2006 10:58:15


SOMA
trénink bys měl měnit co 4-8 týdnů prostě podlo toho jak funguje

zátěž bys měl zvyšovat dynamicky - tj. zkusit v každé tréninkové jednotce zvednout víc přidat opakování...

runnis

Člen

# Zasláno: 16 Čen 2006 11:18:39


SOMA
až přijde stagnace....a tu poznáš na 100%

Rall

Moderátor

# Zasláno: 17 Čen 2006 08:13:53


SOMA
Mě se osvěčila změna jednou za 6 týdnů. 4 týdny se mi zdá možná trochu málo - pokus je ten trénink úplná novinka, tak si na něj tělo za 4 týdny nemusí úplně zvyknout.

kakofonix

Člen

# Zasláno: 21 Čen 2006 11:49:49


Jak píše Runnis, poznáš to. Cca 6-8 týdnů, ovšem u každého druhu tréningu a u každé osoby je to individuální. Pak není na škodu dát týden pauzu kvůli regeneraci. Potom jedeš zase nanovo plný energie a elánu

SOMA

Člen

# Zasláno: 21 Čen 2006 14:12:40


<b>všem</b>
díky

Denda

Člen

# Zasláno: 16 Dub 2012 18:32:02


http://www.novinky.cz/zena/zdravi/264677-crossfit-dostane-do-kondice-u plne-kazdeho.html?ref=boxE

Petule20

Člen

# Zasláno: 16 Dub 2012 19:14:55


Denda
tohle chci zkusit uz dlouho, strasne se mi to libi, koukala jsem na ty zavody a je to fakt super, jen skoda, ze to prozatim u nas neni, fakt bych se na to hned dala

petrj

Člen

# Zasláno: 29 Led 2013 16:28:45


http://www.f-sport.cz/print.php?id=24
Jedu tenhle trénink už 4 týdny a u některých cviků mám parádní progres takže fakt spokojenost.
Jen přemýšlím nad tím druhým dnem. Když se podívám například na třetí den tak mě to přijde neporovnatelné.
Ten druhý trénink mě zabírá suverénně nejvíce času a i nejvíce mě unaví.
Je to tak naschvál? nebo ...?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 30 Led 2013 10:08:56


petrj
Ano druhý a čtvrtý den jsou nejtěžší, je to tak naschval.

hubasino

Člen

# Zasláno: 5 Dub 2013 00:01:30


U tréninku , zaměřený na tzv.pumping v zásadě chápu jeho princip zde popisovaný. Jen bych si rád ujasnil načasování zatínání jednotlivých partií bez závaží během vlastního cvičení. Dělám to ihned po dokončené série nebo s nějakou prodlevou poté pózuji a snažím se po dobu cca 5-10-15-20 vteřin ještě mít sval cíleně našponovanej?

A dělám to mezi každou sérií nebo je to na pocitovce?

Děkuji

Tom

Martin

Administrátor

# Zasláno: 8 Dub 2013 12:11:12


hubasino
Nejlépe po lehkem opadnutí endorfinu (cca 5 až 10 vteřin). Vychází to tak, že ze začátku série to jde, ale pak už na to není moc sil. Je to hodně individuální. Já to dělám u prvnich 2 sérii.
Ale jinak jsem o tom ještě nikdy až tak matematicky nepřemyšlel. Určitě si po čase najdeš vlastní styl.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!