Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / aaron 23- 71/179
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
aaron

Člen

# Zasláno: 28 Čec 2006 22:03:32


Mahamotti
septem: tak dobre, je fakt ze se mi tahle varianta vlastne libi vic

krom toho, nejaky tuky asi nabrat muzu, koncem prazdnin jedu na tejden na soustredeni, tak tam urcite neco shodim a pak od rijna budu mit nejmin 3x tejdne poradny 1,5h treninky (aerobni), kde se nezastavim.

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 28 Čec 2006 22:04:39


aaron
Na fotkách z března mám tuším 57kg, takže skoro jako nyní. Váha už příliš neklesá, ale cvičením a vhodným jídelníčkem se snad postava ještě vypracovává. Fotky nové asi nedodám, i poslání těch prvních mě stálo značnou odvahu. Ale ted se občas fotím "pro sebe", abych viděla změny. Žádné zatím nepozoruji

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 28 Čec 2006 22:08:43


aaron
Ono celé to žraní je trošku kumšt - když si to dobře nachystáš, tak si vcelku požereš a hodnoty máš OK, moc neztloustneš, svaly nabereš a nic ti nechybí

aaron

Člen

# Zasláno: 28 Čec 2006 22:16:27


LenkaD
jsi na sebe asi moc prisna. uvidis, ze ostatni si vsimnou, a ze te vsichni pochvalej...to pak poroste sebevedomi.

Mahamotti
to je teda kumst. odposilovano mam za hodku i s cestou do posilky a prevlecenim (mam posilku naproti domu minutu cesty) ale pocitanim a premejslenim nad tim, co budu zrat stravim casu mnohem vic.
az se mama vrati z dovoleny, tak ji opisu nejakej tvuj jidelnicek a budu v pohode.

LittleLady

Moderátor

# Zasláno: 29 Čec 2006 04:58:35


aaron
teda, klobásky, jak tak koukám, další deníček, kde budu muset nahlížet opatrně
az se mama vrati z dovoleny, tak ji opisu nejakej tvuj jidelnicek a budu v pohode
chlape ručičky máme ne? Strava tady není o žádném extra vyváření, tak šup k plotně, zvládneš to i bez mámy budu držet palečky

Martin

Administrátor

# Zasláno: 29 Čec 2006 11:43:59


LittleLady
vládneš to i bez mámy

aaron

Člen

# Zasláno: 30 Čec 2006 20:26:01


LittleLady
s tema klobaskama to nebude tak zhavy, takze muzes nahlizet beze strachu
rucicky mame, ale nesikovny. a mama uz je doma a hrozne se tesi na vareni, tak ji preci musim udelat radost a pustit ji do kuchyne, ne?
sam si budu zas muset varit, az mi zacne skola...to si toho uziju.

LittleLady

Moderátor

# Zasláno: 30 Čec 2006 20:50:33


aaron
rucicky mame, ale nesikovny. a mama uz je doma a hrozne se tesi na vareni, tak ji preci musim udelat radost a pustit ji do kuchyne, ne?
to bych chtěla vidět ženskou, která se po takových letech ještě hrne do vaření, můj syn dostane vařečku do rukou nejpozději v šesti letech

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 30 Čec 2006 21:06:25


LittleLady
můj syn dostane vařečku do rukou nejpozději v šesti letech
jo.. leda tak na velikonoce, vařecha se omotá mašlí a pošleš ho k sousedce a ať se bez čokolády nevrací

LittleLady

Moderátor

# Zasláno: 30 Čec 2006 21:44:13


Mahamotti
jo.. leda tak na velikonoce, vařecha se omotá mašlí a pošleš ho k sousedce a ať se bez čokolády nevrací
co bez čokolády, bez masa

aaron

Člen

# Zasláno: 31 Čec 2006 19:42:42


LittleLady
to bych chtěla vidět ženskou, která se po takových letech ještě hrne do vaření
ti poslu maminu fotku, chces?

jinak dneska mi to v posilce slo moc dobre, cejtim progress. zvysil jsem nejaky vahy u cviku na prsa. no a chtel jsem se zeptat, jak je optimalni zvysovat? ja zvysil vahu u posledni serie(serii). nema se treba zvysit ta zakladni vaha a vsechny ostatni taky? nebo je to fuk?

dneska mi k veceri mama delala pohankovou kasi (krom jinyho) a je to desnej blivajz. ale koukal jsem, ze ma dobry hodnoty. nemate na to nekdo nejakej recept, aby to bylo pozivatelnejsi?

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 31 Čec 2006 20:56:33


aaron
progress. zvysil jsem nejaky vahy u cviku na prsa. no a chtel jsem se zeptat, jak je optimalni zvysovat? ja zvysil vahu u posledni serie(serii). nema se treba zvysit ta zakladni vaha a vsechny ostatni taky? nebo je to fuk?

postupné zvyšování vah v jedné tréninkové jednotce = "pyramida" - pro dlouhodobý progress to není dobré - špatně se to cykluje. My tu zpravidla cvičíme X sérií po Y opakováních s konstatntní vahou - tedy když zvýšíme váhu, tak sní odcvičíme všechny série, když cítíme, že je tam prostor, tak si příště zase přidáme..

aaron

Člen

# Zasláno: 1 Srp 2006 18:43:12


Mahamotti
hmm, dobre. takze kdyz ja cvicim napr.:

bench 1x10 cca 50% max vahy, 1x10 cca 75%z max, 4x6 s max vahou


jednorucky hl. nahoru 2x10 - to jedu normalne oboji s max. vahou, ale minule jsem jel prvnich deset s nizsi a protoze mi to slo dobre, tak na druhejch deset jsem pridal.

tak jakej je idalni zpusob, jak zvysovat vahu? treba u benche bych s navysenim hned u prvni serie asi nedosel az na 4x6, a kdyz, tak jen s cheatovanim...nebo bych si treba na posledni serii zas musel ubrat.

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 1 Srp 2006 19:52:57


aaron
tak si to naplánuj tak, že ten cvik pojedeš 4 týdny
1. týden max-4 kg
2. týden max-2kg
3. týden max
4. týden zkusíš zvednout max+2kg

..třeba.. prostě tak nějak přiměřeně třeba si dát za cíl to za měsíc zvednout o 5% a podle toho se zařídit..

aaron

Člen

# Zasláno: 1 Srp 2006 20:02:40


Mahamotti
dobre, dik. nejak to zkusim. mne je stejne fuk, kolik davam. hlavni je, aby ta posilka na mne byla videt.

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 1 Srp 2006 20:09:47


aaron
ještě je jedna varianta jak hýbat s vahama...

víš že dáš 4x6@Xkg
takže začneš na 4x5@X, pokračuješ 4x6@X, pak 4x7@X a pak se rozhodneš jestli zkusíš 4x8@X nebo 4x5@X+1 atd.. progress je důležitý, bez toho se výsledky dělají těžko

Tom

Člen

# Zasláno: 2 Srp 2006 00:45:53 ° Změnil/a: Tom


takže začneš na 4x5@X, pokračuješ 4x6@X, pak 4x7@X a pak se rozhodneš jestli zkusíš 4x8@X
to zrovna jedu a prostě to je paráda..ikdyž někdy těžká

aaron

tak třeba u benche máš tu první sérii jako rozvičovací, takže to bych ani nepočítal do tréninku

Rall

Moderátor

# Zasláno: 2 Srp 2006 11:03:02


aaron
JJ, musíš se snažit vždycky něco přihodit. Zkus třeba, pokud jedeš např. 4x6x50, tak zkus 1x6x50, 3x6x55 a příští tréninkk 2x6x50, 2x6x55, atd. to se mi taky docela osvědčilo

aaron

Člen

# Zasláno: 2 Srp 2006 23:23:07


All
diky za rady. dneska jsem prihazloval (aniz bych to cetl, k tomu jsem se dostal az ted) presne tal jak rika Rall a docela se to da. vahy jdou pomalu ale jiste nahoru. snad to vydrzi. i vaha v koupelne dneska ukazala o kilo vic - 74kg

Rall

Moderátor

# Zasláno: 3 Srp 2006 15:04:35


aaron
Tak jen tak dál

aaron

Člen

# Zasláno: 27 Úno 2007 17:51:48


ahoj, dlouho jsem tu nebyl. vase rady mi tenkrat moc pomohly. ted bych potreboval poradit znovu.
koupil jsem si doplnky - creatin a bcaa.
mam dve otazky
1) jak odmerim 5g creatinu, je to treba jedna vrchovata kavova lzicka? nebo jak to davkujete?

2) jak mam brat bcaa? nemam aminokyseliny v tabletach, ale liquid. tady na f-sportu se v clanku pise
<cite>...to znamená 2-3g před tréninkem a zbytek do 5g po tréninku. </cite>
na ty moji pixle pisou 25ml pred a 25ml po. takze mam dodrzet jejich doporuceni? a bere se to jen v treninkovy dny nebo i v dny, kdy netrenuju?

dekuju za odpoved.

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 27 Úno 2007 19:09:10


aaron
1 ANO

2 BCAA podle jejich návodu jen kolem tréninku v dietě, jindy nemají smysl

aaron

Člen

# Zasláno: 27 Úno 2007 19:30:06


mahamotti: dekuju

<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!