Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Komik 31let , 180/90 - cíl 180/90 :) dnes 86,5
Autor Zpráva
komik

Člen

# Zasláno: 27 Čec 2006 20:31:49


Ahoj, pár dní to tady už pročítám, snažím se jíst témeř podle vašich jídelníčků. Spíš se do jídla nutím a nikdy nemám hlad, začínám snižovat porce. Nemám moc času na sport - jen 1x - 2x týdně. Mým cílem je nejprve zhubnout (odtučnit) pod 80kg a pak před zimou nastoupit tvrdej trenink v posilovně a nabrat do 90kg nějakej ten sval.

Jídelníček vedu na Floře a vychází mi pruměrně : 8000Kj 80B 250S 40T , chystám se jít níž na 6500Kj snížením sachru a tuku.

Potřebuju nutně morální podporu!

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 27 Čec 2006 20:57:18


komik
Ahojky. Potřebuju nutně morální podporu - máš ji mít! Tady jí je dostatek. Ale chce to i pevnou vůli

Napiš nám, jak vypadá tvůj jídelníček, časy kdy jíš a množství jídla, at tě můžeme pochválit nebo ti pomoci jídelníček upravit.
Pa

komik

Člen

# Zasláno: 27 Čec 2006 21:33:07 ° Změnil/a: komik


Energie Bíl Sach Tuky

7:30--------------------
Tvaroh bez tuku 50.0g 145,00kJ 9,40g 2,20g 0,40g
Knuspi Grahamový 12.0g 162,96kJ 1,24g 8,39g 0,24g

10-------------------
Rajče 100.0g 103,00kJ 1,10g 4,60g 0,30g
Plátky rýžové (Racio) 9.0g 145,08kJ 0,83g 7,65g 0,03g
Sýr Apetito 26 % t. 18.0g 108,00kJ 3,35g 0,43g 1,15g

13--------------------
Šopský salát 150.0g 679,00kJ 3,70g 5,10g 14,40g
Těstoviny 80.0g 1 232,00kJ 9,12g 59,60g 0,32g
Jogurt - bílý (Damsi) 50.0g 155,50kJ 2,50g 1,65g 1,50g
(to byl těstovinový salát )

16-------------------
Vařené vejce 1ks 381,00kJ 7,40g 0,30g 6,70g
Kukuřičné pečivo 80.0g 994,40kJ 8,80g 45,60g 2,40g

18--------------------
Salát z kysaného zelí 140.0g 312,67kJ 1,52g 10,73g 3,15g
Bramborový knedlík 6ks 2 340,00kJ 14,28g 117,00g 5,04g
Pečené kuře kousek 360,00kJ 12,64g 1,08g 3,20g

21---------------------
Tmavý rohlík 40.0g 502,00kJ 3,60g 26,40g 2,40g
Jogurt Activia bílá 150.0g 454,50kJ 6,30g 8,85g 4,95g


*************************************
3litry vody neslazené, a 2piva

komik

Člen

# Zasláno: 27 Čec 2006 21:38:22


já vím..... právě to pivečko mi dělá ten pupek, ale v tomhle vedru bych to jinak nepřežil.

LittleLady

Moderátor

# Zasláno: 28 Čec 2006 06:09:42


komik
já vím..... právě to pivečko mi dělá ten pupek, ale v tomhle vedru bych to jinak nepřežil.
Nejen to pivečko, ale také ty bramborové knedlíky, těstoviny, pečené kuře... a máš špatné rozložení sacharidů, ráno, když jich potřebuješ nejvíc, nemáš skoro žádné a na večer jich máš až příliš, zkus to prohodit ale na první jídelníček to nevypadá špatně, to vypilujem

komik

Člen

# Zasláno: 28 Čec 2006 13:03:56


Večeři mám pevně danou v práci, na ranní směně si můžu alespon vybírat.

Mám strach z příliš rychlého hubnutí, protože jednou už jsem poznal jojo efekt. 85 > 76 > 92

Jinak mě celkem zajímá názor na ty těstoviny a důvod proč bych je měl vyřadit, složení BST se mi zdá celkem přijatelný.

Pokusim se každý večer přepsat z jídelníček co jsem snědl.
Díky moc za věnovaný čas.

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 28 Čec 2006 13:13:08


komik
Mám strach z příliš rychlého hubnutí, protože jednou už jsem poznal jojo efekt. 85 > 76 > 92
takové hubnutí je způsobeno pálením svalů .. proto musíš jíst dostatek bílkovin


Jinak mě celkem zajímá názor na ty těstoviny a důvod proč bych je měl vyřadit, složení BST se mi zdá celkem přijatelný.
hodnoty ano, ale kvalita sacharidů nic moc - potřebuješ "co nejdelší" sacharidy - proto se omezujeme na vločky, tmavé pečivo, rýži, brambory..

komik

Člen

# Zasláno: 29 Čec 2006 20:55:59


Díky za info,
dneska se mi podařilo dostat bílkoviny na 120g (cottage, prsíčka, rýže, jogurt) a 2,5 hodiny ostré jízdy na kole, mám ze sebe radost. Zítra mám "vážící" den, tak jsem zvědav. Rozhodl jsem se vážit jen jednou týdně v neděli ráno a podle toho upravit jídelníček na další týden, když to pujde dolu moc tak se trochu víc najím.

komik

Člen

# Zasláno: 6 Srp 2006 23:03:48


87

FanynkaS

Člen

# Zasláno: 7 Srp 2006 05:29:30


komik
Mým cílem je nejprve zhubnout (odtučnit) pod 80kg a pak před zimou nastoupit tvrdej trenink v posilovně a nabrat do 90kg nějakej ten sval.

s takovým tempem nastoupíš do posilovny na tvrdý trenink ještě v létě

gratuluju a at se ti moc daří

komik

Člen

# Zasláno: 10 Srp 2006 23:16:17


Fanynkas
Díky za důvěru a podporu. Nechci to uspěchat, zatím ještě pořád vypadám příliš tučně ale na některé kalhoty už musím nosit pásek.

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 10 Srp 2006 23:19:43


komik
87 -
Jde ti to odtučnování dobře.

komik

Člen

# Zasláno: 15 Srp 2006 17:29:19


jenom 86,5 - myslím že je to kvuli počasí : nedostatek pohybu. A taky to neřestný pivo

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!