Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / cvicebny plan User 18, 68/176
Autor Zpráva
User

Člen

# Zasláno: 18 Zář 2006 15:38:35


Chcel by som vas tu, chalani, poprosit, ci by ste mi pomohli so zostrojenim treninku. Prestudoval som aj ten, co tu je hodeny na tri dni, ale nevedel som si ho prisposobit.

Vyska: 176 cm
Vaha: 68 kg
Vek: necelych 18

Tak aby som to skonkretizoval, chcel by som na 4 dni a to v pondelok, utorok, potom streda prestavka a zase stvrtok a piatok. Samozrejme, by som rad pribral, uzivam creatine a maxi giant mass, obidve od ATP. Chcel som aj ten Tribulus, ale ako som cital, tak by to nemalo na mna ucinok a nasledne som od toho uspustil. Tak poradite, prosim?

blecha

Moderátor

# Zasláno: 18 Zář 2006 16:18:32




Marek

Moderátor

# Zasláno: 18 Zář 2006 16:25:16


blecha
Tak ale co když se pleteš

User
Asi mi něco uniká, ale proč chceš přestavovat ten 3-denní trénink na 4-denní a nepoužiješ raději ten již připravený 4-denní pro pokročilé ZDE, příp. začátečníky ZDE?

Rall

Moderátor

# Zasláno: 18 Zář 2006 16:26:08


User
Macko, buď se pojď bavit normálně, nebo tohle opravdu nemá smysl. Osobně tě lituju, protože snad opravdu neděláš nic jiného, než prohlížíš všechny možný fora o kulturistice a přemýšlíš, na které se už dlouho nepsal, kde na tebe možná už zapomněly. Fakt tě tohle baví? Proč to děláš?

blecha

Moderátor

# Zasláno: 18 Zář 2006 16:27:30


Marek
Ty jsi hodne mlad a mas hodne idealu, vid?

Neboj to te casem prejde.

Phoenix

Člen

# Zasláno: 18 Zář 2006 17:40:00


nechte ho, nechte ho!!! nebo ho zase vyplašíte.

User
důležitá je hlavně strava, to je základ. Napiš co jíš ať vidíme kde máš rezervy nebo co děláš špatně.
Doplňky nekupuj, kreatin ještě OK, gainer ještě taky ale dál nic nehledej.
Když si ho neumíš přizpůsobit, tak ho jeď tak jak je napsanej (ten trénink) a pak uvidíš co ti vyhovuje a co bys radši změnil podle sebe.



Marek

Moderátor

# Zasláno: 18 Zář 2006 19:26:29


blecha
Mám zásobu ideálů na zbytek života, jestli chceš, nějaký zdarma přenechám

Martin

Administrátor

# Zasláno: 19 Zář 2006 08:40:34


Phoenix
nechte ho, nechte ho!!! nebo ho zase vyplašíte -

blecha

Moderátor

# Zasláno: 19 Zář 2006 10:35:10


nechte ho, nechte ho!!! nebo ho zase vyplašíte.
Najednou.

Tak dobre.

User
Tak napis jidlo a jak si teda predstavujes ten trenink.

User

Člen

# Zasláno: 19 Zář 2006 15:05:15


Uf, tak teraz som zaskoceny a moc. Naozaj neviem o com hovorite, pretoze ja som sa len teraz registroval a na ziadne forum podobnej tematiky som nepisal.

Tak ale aby som nadviazal, stravu sa snazim prisposobit mojim vyzivnym hodnotam, cize rano nejake plnotucne mlieko s ovsenymi vlockami alebo jogurt, nasleduje desiata, to je tak jedine pecivo, potom okolo tretej znovu strava, no to sa obmiena, neskor po navrate z posilky maso, ryza alebo cestoviny. Na vecer uz len nieco lahsie.

A dakujem za ten link na tie treninky, lebo tie som naozaj neobjavil, jedine ten na 3 dni a ten mi nevyhovoval.

A este jedna vec, kto mi to objasni s tym, ze som vam tu len pre smiech? Ja taky zlaty chlapcek, ved som tu po prvykrat.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 19 Zář 2006 15:13:12


User
hledej v této diskusi pojem Macko a pochopíš zdejší strach ze slovenštiny

Pročti si návod pro začátečníky a zaměř se na objemy ať dáme tu stravu rychleji do kupy

Rall

Moderátor

# Zasláno: 19 Zář 2006 16:55:05


User
Proboha plnotučné mléko? Dyť to ide okamžitě do tukov!!!

User

Člen

# Zasláno: 19 Zář 2006 18:39:08 ° Změnil/a: User


Tak to teda asi nebol moj najlepsi start do tejto diskusie, ja este taky poteseny, ze kolko reakcii na moj prispevok, ale to nevadi.

Dakujem, Marek, ze si mi poslal tie treninky, lebo som to nemohol najst, aj som hladal, ale bezvysledne.

Martin, tak tvoje rady by som rad prijal, cital som tu uz nieco o tom a taktiez aj ten jedalnicek pre zaciatocnikov, ono by mi to aj sedelo az na obed, pretoze ten mi nevychadza vo forme varenej stravy, ale skor nieco ako chleba so sunkou.

Co by si mi tak najlepsie, prosim, doporucil, ak by som chcel kvalitne nabrat a myslim mimo normalnej stravy. Chystam sa zobrat si ten Mega Mass 4000 od Weidera, co tu ponukas a potom uvidime.
Len stale som si nie celkom ujednany v tom treninku, musim si to nejak usporiadat.

Rall, no na to som nehladel, asi by som to mal vymenit aspon za polotucne.

Rall

Moderátor

# Zasláno: 19 Zář 2006 19:44:09


User
To byla tak trochu sranda, ale tak možná teda macko nejseš, no. Co takhle si založit deníček v sekci nabírání?

Marek

Moderátor

# Zasláno: 19 Zář 2006 21:09:39


User
Když nemůžeš čerstvou vařenou stravu, co si den předem udělat třeba 2 porce kuřete s rýží nebo šunku s rýží a pak si to dát studený?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 20 Zář 2006 08:44:32


User
kupovat při 68kg gainer a nenapsat nic o stravě to mi zavání vyhozenými penězmi. Kvalitní gainer jako MM4000 vidím jako přiměřený ve stravě, která již i na tvo váhu obsahuje aspoň 140g bílkovin a 300g sachrů denně splňuješ

Martin

Administrátor

# Zasláno: 20 Zář 2006 08:44:48


Rall
když tak ho tam přesunu

User

Člen

# Zasláno: 20 Zář 2006 14:41:15 ° Změnil/a: User


Tak snad znovu, nejak sa mi to nepodarilo odoslat. Priblizim trosku svoj jedalnicek, no skor z toho globalneho hladiska, lebo sa to obmiena:

6:30 - mlieko s ovsenymi vlockami
9:00 - 14:00 - pecivo (chlieb, rozok) so sunkou
14:30 - toto sa dost meni v zavislosti od toho, co objavim, no je to vzdy aspon opat to mlieko s vlockami a nejake to pecivo
17:00 - kura (alebo iny druh masa) s ryzou alebo cestovinou
20:00 - jogurt alebo mlieko s vlockami

Po treningu si dam aj jednu davku toho Maxi Giant Mass.
Viem, ze ten jedalnicek nie je idealny, tak skuste poradit, prosim, co pomenit. A Martin, myslis, ze pri takejto strave by nebol zbytocny ten Gainer, prosim ta?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 20 Zář 2006 14:43:39


User
přečti si návod pro začátečníky s takovou stravou nepřibereš a zbytečně utrácíš za megamass.

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 20 Zář 2006 14:47:59


User
koukni se do deníčku k Markovi, ten má teď ukázkové jídeláky pro tvoji váhovou kategorii

User

Člen

# Zasláno: 4 Říj 2006 21:41:54


No tak vcelku dobra sprava pre mna, zatial sa mi podarilo z mojich biednych 68 na 71 kg. To je pre zatial, dufam a budem sa snazit dalej.
Ten jedalnicek stale nemam dotiahnuty, ale snazim sa, i ked si neviem presne scitat kolko coho zjem a tak.
No a narastlo mi aj brucho, to aby som asi zacal cvicit i to.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 5 Říj 2006 08:02:47


User
Ten jedalnicek stale nemam dotiahnuty, ale snazim sa
kde se snažíš, když nai nejíš co máš ?
i ked si neviem presne scitat kolko coho zjem - do které třídy chodíš ?

No a narastlo mi aj brucho, to aby som asi zacal cvicit i to -
hláška týdne

Začni už konečně jist, počitat a cvičit

User

Člen

# Zasláno: 10 Říj 2006 12:36:28


No Martin, tak uvediem aspon priklad jedalnicka za jeden den a mozno by si mi rovno na nom mohol pomoct:

6:30 - mlieko + ovsene vlocky
8:00 - 14:00 (skola) - 6x rozok s maslom, sunkou, syrom
15:00 - 6x sendvic s tuniakom
18:00 (po posilke) gainer, ryza, maso
21:00 - mlieko + ovsene vlocky

Tak vedel by si mi, prosim ta, poradit, kde robim tie najvacsie chyby, co pozmenit a tak?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 10 Říj 2006 13:13:56


User
máslo ne, sýr zatim jo, před posilku se ti musí vlézt oběd ! Na večeři málo bílkovin. Už to vypadá lépe, spočítat to neumíš ?

A už cvičíš ?

Rall

Moderátor

# Zasláno: 10 Říj 2006 16:16:15


User
Napiš kolik toho sníš. Ono je pak docela rozdíl, jestli máš k snídani skleničku nebo litr mléka.

Look

Moderátor

# Zasláno: 11 Říj 2006 11:51:09


Ja taky zlaty chlapcek, ved som tu po prvykrat.
Tak z toho jsem padal ze židle

User

Člen

# Zasláno: 11 Říj 2006 15:53:37


No takze vymenim maslo za syr, potom s tym obedom neviem, ci to bude celkom mozne, nejake to maso z predchadzajuceho dna by som aj mohol, takze na tom popracujem.
Spocitat to celkom neviem, pretoze nemam odhad na vahu.

Rall, tak co sa tyka ranajok a konkretne toho mlieka, tak to je jedna miska, zhruba tak 3 - 4 dc.

A uz zacinam cvicit, je to tak nejaky tyzden, dva.

Look, tak treba i trosku srandy.

User

Člen

# Zasláno: 14 Lis 2006 21:02:04


Trosku som sa odmlcal, ale to preto, ze som len stale jedol a na ine nebol cas. Ale nie, no chcel som sa vsetkym podakovat, ktori sa mi tu venovali a najma Martinovi, ze vdaka nemu funguje taketo forum.

A hlavny dovod je, ze momentalna vaha je 75 kg, co ma naozaj moc tesi, ale moje ambicie idu este vyssie.

P.S.: Brucho stale vacsie a vacsie, ach, jaj.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!