Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Toblerone - silná stehna
Autor Zpráva
toblerone

Člen

# Zasláno: 22 Zář 2006 14:30:37


Ahoj, konečně jsem sebrala odvahu. Je mi 25, měřím 165 cm a vážím 60kg.Trápí mě 60cm přes horní část stehna a 39cm nad kolenem a 95cm přes hýždě. Cvičím každý všední den karate 115min, samozřejmě to není jediný můj denní pohyb. Potřebuji mít silné nohy, ale mé svaly se ztrácí pod obrovskými vrstvami tuku, kterého bych se chtěla zbavit. Ode dneška se snažím řídit jídelníčkem, který jsem si sestavila podle vašich vzorů, ale nemyslím si, že by to bylo tak jednoduché. Nebo ano?Je pravda, že do dnešního dne jsem vynechávala snídani a ob den spořádala po tréninku tabulku čokolády. Mé porce jídla byly dvounásobkem toho, co zde uvádíte, ale jedla jsem tak 3krát denně. Bude stačit změna stravování na má nehezká stehna? dííky za radu

Marek

Moderátor

# Zasláno: 22 Zář 2006 14:43:22


toblerone
Ahoj, určitě to stačit bude. Sama jsi si našla problém v častých tabulkách čokolády, vynechávání snídaně, velkých porcích a to jen 3x denně. Rozhodně si přečti místní články o hubnutí TADY a začni jíst 6-7x denně menší porce. Denně by tvůj jídelníček měl dát dohromady zhruba 68g bílkovin, 108g sacharidů a 16g tuků, co je vhodné jíst se dočteš v článcích. Sestav si jídelníček, napiš ho sem, někdo ti ho zkoukne a uvidíš, jak rychle se ti tvůj cíl začne přibližovat

toblerone

Člen

# Zasláno: 23 Zář 2006 01:20:33


takže můj jídelníček
vstávám v 9.30
11.00 55g inst. kaše Emco
13.40 120g kuřete, 60g rýže, malá paprika
nyní velká pauza, neboť mi začíná v 17.00 trénink, ale odcházím z domu v 15.45 a před tréninkem nejím
po tréninku beseda až do půl deváté, svačinu mám s sebou, ale nebyl čas, takže
20.30 3 knuspi, 50g apetito
21.00 1 jablko
23.00 přicházím domů a ve 23.30 večeře 40g rýže, čtvrtka okurky, 30g cottage

právě je čtvrt na dvě v noci a mám zde práci minim. na hodinu
asi se zasmějete nad mým šíleným režimem dne a noci, ale takhle to opravdu většinou je PSokusím se nedělat tak obrovské odpolední pauzy mezi jídlem a když si teď tak počítám sacharidy, tak ta rýže ve 23.30 asi taky nic moc co?

toblerone

Člen

# Zasláno: 23 Zář 2006 01:22:18


ten první smajlík se mi tam nějak nechtěně přimotal

Marek

Moderátor

# Zasláno: 23 Zář 2006 08:26:54


toblerone
Když vstáváš v 9:30 tak první jídlo by mělo být co nejdříve, tudíž třeba v 9:45. Oběd bych dal ve 12:00 a pak rozumně po zhruba 2,5h další jídla.
Jinak jídlo ve 13:40 je dobrý, ohromná pauza ti to pak ohromně kazí. Jakmile si zrychlíš metabolismus, nebudeš mít problém si dát svačinu ve 14:30. Já i 90 minut před tréninkem ještě spolknu 200g jogurt a 120-150g pečiva. Na jídlo po tréninku nezapomínej, svačinu bez s sebou a dej si ji tak půl hodiny po tréninknu, což bych tipoval tak na 17:30, pokud počítám hodinový trénink. Zhruba v osm pak knuspi s apetitem je fajn. Jablko raději sněz už cestou z tréninku. Pak ještě v deset něco malého a případně o půlnoci něco od tvarohu a šmitec
Máš trochu posunutý denní režim, takže mu musíš přizpůsobit jídelníček, ale jistě to půjde, chce to je chtít a mít pevnou vůli.
Rýže v noci skutečně nic moc, nejedl bych ji později jak k večeři.

Smajlík se připlete když se seběhne interpunkce s písmenem další věty, takže tomu můžeš předejít dělaním mezery za tečkou a další interpunkcí

Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Zář 2006 13:59:07


toblerone
bych se přidal k tvému manželovi. vypadáš dobře, jediný rozdíl mezi tebou a nějakýma modelkama je genetika a grafický program
Jseš štíhlá a pokus zbavit se toho trošička špeku je strašná dřina a pokud nesoutěžíš, tak za to ani moc nestojí. Ale jestli mermomoci chceš

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 27 Zář 2006 14:26:09


toblerone
Ahojky. Na fotečkách vypadáš móóóc dobře

cikorka

Člen

# Zasláno: 27 Zář 2006 14:29:34


toblerone
Ahoj má vysněná váho
No souhlasím naprosto s Martinem, ty žádné shazování nepotřebuješ, max. udržovat svalíky zpevněné. Ajajajaj tvoje váha je můj cíl už abych tam byla
Jinak na váhu se celkem vykašli, záleží jaké máš míry a zda jsi na pohled pevná a to ty jsi, navíc mám sama zkušenost, že když jsem vážila 55 kg vůbec jsem se necítila dobře a při 60 mi bylo bájo.
Takže je to i o osobním pocitu, jestli jsi tady kvůli němu tak jo...jsem zvědavá co budeš ještě vylepšovat..

Tornado

Člen

# Zasláno: 27 Zář 2006 15:05:56


toblerone
Jsi krásná baba....a to ber vážně, když ti to říká ženská, protože ty to hned tak neříkaj jak chlapi

FanynkaS

Člen

# Zasláno: 27 Zář 2006 18:24:01


toblerone
ke všem co ti říkají, že vypadáš dobře se i já připojuju. máš hezkou postavu...přesně o takové se mi zdává

atlanta

Člen

# Zasláno: 27 Zář 2006 18:29:48


Ženská co blázníš? Dyť máš príma postavu a i ten zadek je fcajk , ale je fakt že dycky je to o pocitu sebe samotného člověka

jedinecny

Člen

# Zasláno: 27 Zář 2006 19:30:23


toblerone
vidim tam zada... fotku zepredu nemas?

Tornado

Člen

# Zasláno: 28 Zář 2006 16:26:54


toblerone
Jen doufám,že jsme tě neodradili

Martin

Administrátor

# Zasláno: 6 Říj 2006 13:36:02


toblerone
ahoj,
tak jak ses rozhodla ?

klara

Člen

# Zasláno: 23 Čec 2009 17:17:33


ahoj mám takový problém, mám silná stehna(horí část asi 53,5 cm, měřím 164) není na nich tuk jen svaly, ale přesto jsou silná je nějaká šance, že ještě zhubnou?

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!