Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / mouzi (Jiri) 24 - 180/76
Autor Zpráva
mouzi

Člen

# Zasláno: 5 Říj 2006 13:29:48


Merim 180 a vazim skoro 76, za prazdniny jsem pribral 3 kila a to rozhodne ne na svalech, ale na brichu. Nemam zadnou kondici ani vydrz a co je horsi, mam problemy se zady a krkem, ktere me sem tam zaboli. Samozrejme z vecneho sezeni u PC. Mam objednany karnitin, kreatin a glutamin, doma mam glukopur. Zajima me, jestli a jak mam zacit trenovat, abych se nezmrzacil. Mozna bych mel zajit k doktorovi, ale verim, ze je jeste porad cas napravit se cvicenim.
V planu mam zacit s karnitinem spolu s jizdou na rotopedu a lehci cviky, abych se dostal do kondice a spalil nejake ty tuky. Potom (az zacnu s nabiranim svalove hmoty) uz se ale ztracim, protoze ctu vsude mozne o ruznych cvicebnich planech a davkovani doplnku a mam v tom zmatek.
S jidelnickem bude problem, protoze nemam cas na velke jidlo na obed, natoz abych si to vazil
Tlusty nejsem, jen mam trochu bricho, jinak s nabiranim svalu nebudu mit problem, to by mi melo jit samo
Rad bych tedy vedel, jak mam zacit s cvicenim, jak pokracovat a jak davkovat jednotlive doplnky.
Diky moc

Marek

Moderátor

# Zasláno: 5 Říj 2006 13:56:35


mouzi
Návrh cvičení nechám raději na povolanějších, ale nepřipadá mi jako dobrý nápad hned sahat po kreatinu (jako jsem to udělal já ) natož když chceš hubnout. L-Karnitin ti jistě neuškodí, přesto spočívá základ v jídelníčku a cvičení jen prospěje. K hubnutí nepotřebuješ velký oběd, mrkni se co tu jedí jiní hubnoucí s podobnou váhou/výškou, určitě nebude problém si jídlo brát s sebou.

mouzi

Člen

# Zasláno: 5 Říj 2006 14:30:06 ° Změnil/a: mouzi


cetl jsem, ze neni dobry napad uzivat karnitin a kreatin soucasne, protoze pusobi nejak proti sobe.. proto chci zacit karnitinem spolu s rotopedem a podobnym cvicenim, aby mi zmizelo to bricho a pak prejit na kreatin s glutaminem, abych lip nabiral svaly.. nechci byt kdovijaka korba jen mit lepsi postavu a nebyt zdechlon a pak uz jen rysovat a udrzovat.. takovych 80 kg max.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 5 Říj 2006 16:13:38


mouzi
no tak doplňky jsou náplánovany. Napiš nám pro začátek jídleniček, jestli tam nejsou chyby

mouzi

Člen

# Zasláno: 5 Říj 2006 16:31:30


no tak nejaky pokus jsem vytvoril, ale nemam vahu.. predpokladam, ze budes vedet, co kolik priblizne vazi
6:30 dva ctverecky cerneho pochoutkoveho chleba s cottage + rajce (nebo ovesna kase), kava, 500mg vit. C
9:00 ovesna kase nebo polystyren nebo musli tycinka
11:30 jogurt bily klasik nizkotucny (maly), ctverecek cerneho pochoutkoveho chleba
14:00 kureci maso s ryzi nebo testovinami
16:00 jogurt bily, ctverecek chleba
18:00 kureci maso s ryzi nebo testovinami, zelenina
20:00 zeleninovy salat (rajcata, okurky, cibule, cesnek) se syrem eidam 30% a olivovym olejem

no, tak nevim..

mouzi

Člen

# Zasláno: 5 Říj 2006 16:38:37


jo a taky jsem se nikde nedocetl, jak velke prestavky se maji delat mezi jednotlivymi seriemi a jak je to s jidelnickem v treninkovem dnu, tedy jak a co a jak dlouho pred se ma jist pred treninkem a jak a co a jak dlouho po nem..

Martin

Administrátor

# Zasláno: 6 Říj 2006 12:02:03


mouzi
jo a taky jsem se nikde nedocetl, jak velke prestavky se maji delat mezi jednotlivymi seriemi a jak je to s jidelnickem v treninkovem d - tak čti dál, je to tu

Takhle i bez počítání to vypadá, že dopoledne, kdy je třeba dodat tělu hodně živin máš hladovku a naháníš to v podvečer, ti už je tak spíše do tuků zejména pak těstoviny.

a ta večeře je hodně slabá, moc tuků a cukrů a žádné dlouhé sachry a ani s bílkovinama to nebude ono ...

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 6 Říj 2006 13:01:14


mouzi
jo a taky jsem se nikde nedocetl, jak velke prestavky se maji delat mezi jednotlivymi seriemi
taková pauza, abys byl schopen odjet další sérii. V případě lehčích sérií to může být cca minuta, v případě těžkých setů 2-5 minut (záleží od člověka)
co a jak dlouho pred se ma jist pred treninkem a jak a co a jak dlouho po nem..
před i po něco lehce stravitelného, před cca 60-120 minut, po cvičení pevnou stravu za 45-90 minut

jestli chceš inspiraci já dávám před tréninkem zpravidla pečivo s kuřecí šunkou, po tréninku těstoviny s kuřecím, občas i nějaké vajíčko k tomu

mouzi

Člen

# Zasláno: 6 Říj 2006 16:07:56


martin
no tak vidis, ze mi to moc nejde.. dopoledne to pro me hladovka neni, citim se najezeny akorat.. a tak co mam tedy jist vecer? vsude se pise, ze se ma jist i vecer a hlavne proteiny, tak jsem tam dal to kure s ryzi.. nejak tomu nechapu..
a jak tedy s temi doplnky?
dik

mouzi

Člen

# Zasláno: 6 Říj 2006 16:09:32


Mahamotti
super, diky

Marek

Moderátor

# Zasláno: 6 Říj 2006 16:43:37


mouzi
Kuře je ok, problém je ta rýže, té spíš méně, ale hlavně ty těstoviny, těch málo a ne večer.

mouzi

Člen

# Zasláno: 6 Říj 2006 17:00:10


Marek
aha aha, ok, diky , ted si hraji s temi excelovymi tabulkami, co jsou tady a zkousim si udelat jidelnicek podle tech hodnot

mouzi

Člen

# Zasláno: 16 Říj 2006 21:28:29


je normalni, ze kdyz beru kreatin s glutaminem a hodne piju, tak chodim casteji mocit? a docela dost.. pripada mi, ze vsechno, co vypiju ze me vyjde.. coz mi prijde docela divne vzhledem k tomu, ze creatin ma zadrzovat vodu ve svalech.. poradi mi nekdo?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Říj 2006 09:02:15


mouzi
jj pij hodně, ono si na to za chvíli zvykneš, chce to jen vydržet

mouzi

Člen

# Zasláno: 17 Říj 2006 18:40:34


Martin
oki, diky a jeste se chci zeptat, cim jako zacatecnik pri cviceni 4x tydne podle tveho planu muzu u tricepsu nahradit kliky na bradlech? v moji posilovne neni stroj s protizavazim a sebe zvednu max. 3x

mouzi

Člen

# Zasláno: 18 Říj 2006 23:38:31


chci se zeptat, jak dlouho mam brat creatin (500g) a glutamin (300g).. a za jak dlouho zacit s dalsim balenim.. diky

mouzi

Člen

# Zasláno: 19 Říj 2006 13:27:26


Martin
jo a taky by me zajimalo, jak poznam, ze uz nejsem zacatecnik a muzu zacit cvicit podle planu pro pokrocile diky

Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Led 2012 09:31:55


mouzi
musel jsem tě zablokovat, nejenom, že tu řádiš jak černá ruka a každému radiš nesmysly i když se v tom vůbec nevyznáš. Ještě SPAMuješ do všech možných témat stejný problém a nakonec mě začneš urážet - až se uklidniš, tak mi napiš mail.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!