Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Doplňky výživy - konkrétní látky / Sacharidy
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Čec 2011 13:40:08


Amithralia
pokud jedeš opravdu tvrdě, tak gainer po tréninku nemůže nic skazit. Určitě bych testnul i NOčko před cvičením, ať maji svaliky tu správnou výživu. Začni u NOčka i Gaineru na 1/3 dávky. A pokud to dobře chápu tak to máš zadara, protože budeš nenápadně ujídat doplňky příteli

Lucy13

Člen

# Zasláno: 7 Zář 2012 15:32:45


Ahoj, chci se zeptat, je důležité mít navíc nějaký příjem sacharidů po cvičení? (ať už hroznový cukr nebo sachariďák..)
Nebo to nemusim brát, když nechci? Stačil by tedy jen co mám příjem cukrů+ bílkovin z večeře (po tréninku) nebo z proteiňáku?
Díky za rady.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 10 Zář 2012 12:10:09


Lucy13
ano je, ale řešit to cukrem nebo maltodextrinem vede k zažívacím potížím. Pokud nejsou peníze na kvalitně sestavený potréninkový produkt, lze s úspěchem použít ovoce. Třeba banán a jablko je dobrá kombinace.
A je to třeba vzít po tréninku HNED, jinak unavené svaly bez sachrů začnou páchat škodu.

Lucy13

Člen

# Zasláno: 15 Zář 2012 21:20:06


Aha, tak díky moc.
Můžu jíst to ovoce večer po tréninku i když rýsuju? Stačí jen jeden kus ovoce?
Můžeš mi napsat jeden tip na ten kvalitně sestavený potréninkový produkt? Díky moc.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Zář 2012 12:52:52


Lucy13
určitě by bylo lepší, kdyby sis přečetla články které tu jsou. Takhle dotaz po dotaze se nikam nedostaneš a bude to časově velmi náročné.
Je tu jak článek o sacharidovém okně, tak článek CO po tréninku.

Lucy13

Člen

# Zasláno: 19 Zář 2012 18:52:31


Tak dík moc, už jsem to všechno pročetla a pomohlo mi to
utříbit pár věcí. Akorát ty rady ohledně gainerů a kreatinových směsí atd. jsou v objemové fázi (na začátku je tam, že to neplatí pro rýsování, což je pochopitelný). Ale co jsem tak pochopila-doplnění sacharidů po tréninku je důležité vždy-nehledě na to zda jsem v objemu nebo rýsuju, protože svaly tu energii prostě potřebují-spíš se asi jedná o to že v rýsování toho postačí daleko méně je to tak?
Takže se ptám:
1)v rýsování po večerním tréninku můžu třeba banán? (kolik kusů ovoce? Vážim 55 kg.)
2)Taky jsem si koupila tablety hroznového cukru-takže ten můžu zařadit taky? Stačí mi 1 nebo 2 tablety? Nikde tam totiž neni uvedeno kolik dextrózy má jedna tableta-jen 120mg vit.C.
Děkuji za odpovědi a promiň, že furt otravuju, ale furt se učim a chci eli minovat chyby. Když mi odpovíš na tyhle 2 otázky, tak už dám pokoj, slibuju-aspoň co se sacharidů týče :-D

Martin

Administrátor

# Zasláno: 20 Zář 2012 09:59:57


Lucy13
ano, i při rýsování se dává více sachrů po tréninku. Jediný rozdíl je, že v objemu se to klidně přežene, v rysování je třeba to přesně trefit.
Lze tedy použit gainer s menším obsahem sachrů a větším bílkovin a dalších látek (třeba CarboJetMassProfessional) anebo jabko a banán (ale zde bude třeba doplnit bílkoviny.
Tablety hroznového cukru vyhoď - to sis mohla koupit bonpary nebo medvídky.

Buď se po tréninku spolehni na ovoce a pak nějaké lehké jídlo (např. kuřmaso s brambory). Nbo si kup nějaký kvalitní potréninkový suplement a dávkuj si ho dle potřeby.

Martin2

Člen

# Zasláno: 18 Bře 2013 01:26:38


nějak jsem nepochopil ten problem s ovocem a fruktozou v nem??? jak muze byt prospesny po treninku kdyz prece nevyplavuje inzulin a ten je prece nosicem zivin ke svalum nebo to chapu spatne??to by prece znamenalo ze mi nijak nepomuze a vlaknina v ovoci obsazena jeste zhorsi vstrebavani ostatnich zivin nebo ne???..ja jsem asi fakt kus debila ale jsem z toho vseho uplne v pasti

Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Bře 2013 11:13:53


Ovoce totiž obsahuje hodně druhu sacharidů (glukózu, fruktózu, celulózu, pektiny) a ty se ještě mění dle stupně zralosti. Pokud se nepoužije speciální přípravek, je to rychlá a nenáročná forma dodání potřebných sacharidů po tréninku.
Jen Ovoce po tréninku je samozřejmě spíše pro dívky, pro atlety a další, jejichž cílem není maximální objem. Kdo chce objem musí použí gainer (jabko si může dát k tomu jedině pro spestření).

Pro hubnoucí je to navíc jediný okamžík, kdy si bez dát ovoce a ovoce je zdravé.

<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!