Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / bady 17 - 62/160
Autor Zpráva
bady

Člen

# Zasláno: 16 Lis 2006 22:07:59


bady 17 - 62/160

bady

Člen

# Zasláno: 16 Lis 2006 22:18:02


Je mi 17 let. Cvičim od května přibral jsem asi s 55 na 63 skoro. Jím hodně 6:30 150 vloček + 0,5 l mléka
9:30 0,4 l mléka s proteinem + jablko
11:30 2 rohlíky s taveným sýrem + tvrdý sur šunkový salám ( když mám dlouhou tak tvaroh a rohlík nebo masovej sendvič)
buď ve 13:30 rohlík tmavý s něčím když mám školu do tří
nebo až ve 14:40 testoviny maso rýže maso jak když mám do tří tak až ve čtyři půl hodiny před tréninkem do sebe hodim 25gr glukopuru + 25gr proteinu a¨po sacharid
večeře vetšinou po tréninku brambory, rýže maso vejce
před spaním 250gr tvarohu + 3dcl mléka když jdu cvičit tak si dávám 500gr tvaroh
chodim totiž cvičit kolem šesté
snažim se spát 8h deně
cvičit chodim jeden týden po,st,pa,so a druhý po,st,pa

bady

Člen

# Zasláno: 16 Lis 2006 22:20:04


objem chci držet tak do dubna a to bych chtěl mít 73kg i víc a pak rýsovat
chci se zeptat na creatin jestli na něj není brzo když cvičím od května

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 17 Lis 2006 08:17:48


glukopur pred treninkem neni moc dobry - zvedne ti hladinu inzulinu, ten cukr z krve nacpe do svalu a tuku a si malatny a bez energie

da se toho snist i vic, ale pokud ti to zatim funguje, tak dobry. Jen me prekvapuje, ze mas mezi prvnima dvema jidlama 3 hodiny pauzu - to je ze startu dne strasne moc! navic protein s mlikem a jabkem... tam neni zadny polysacharid... mel bys to dat driv a vrazit tam pecivo.. pak s timhle jidlem dojdes o kus dal. Kdyz dojde ke stagnaci, pridej jidlo, pokud jidlo nezabere, muzes zkusit kreatin... ale ten fakt az zacnes stagnovat, zatim je na to cas

bady

Člen

# Zasláno: 17 Lis 2006 10:03:25


dík za radu, ještě jsem hodim míry z 5.11 06 biceps triceps 34
předloktí 29 zápěstí 17 ramena 40 prsa 90 pas 81 boky 91 nohy těsně nad kolenem levá 47 pravá 46 stehno nahoře uprostřed 52
lýtka 38 váha 62,4 ale dneska mi to ukázalo 62,8 výška 160

Look

Moderátor

# Zasláno: 17 Lis 2006 10:35:48


bady - do 90kg klidně vystačíš s jídlem, když nepřibíráš, je to tím, že málo jíš, těch 5g kreatinu denně ti pět kilo váhy nepřidá (zákon zachování hmoty )
Taky jsem si prošel obdobím, kdy jsem do sebe cpal kdejaký doplněk, teď jsem rok nebral kreatin, a poslední dva měsíce už ani protein a světe div se - on v tom není rozdíl, zlepšuju se taky

bady

Člen

# Zasláno: 17 Lis 2006 10:59:58


já myslim že přibírám dost tak kolem 1,4 za měsíc

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!