Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Moonlight 22 63/173 cil: pas 65cm, hyzde 95cm, stehno 55cm
<< 1 ... 9 . 10 . 11 .
Autor Zpráva
Martin

Administrátor

# Zasláno: 8 Lis 2007 10:31:10


moonlight
u dřepu má význam zvětšocat počet opakování až k 20-30 a to zejména pokud jdeš více do tvarování než objemů .

ayleen

Člen

# Zasláno: 8 Lis 2007 21:48:01


moonlight Ceulitída je horšie sú už iba kŕčové žily Neviem, či na celulitídu niečo ozaj platí, zatiaľ som nič nenašla a to svaly prekrvujem cvičením dosť už asi 2-3 roky. Možno by sa ozaj hodilo zhodiť všetok tuk ako písala WildOrchid. Ale neviem, či nato mám dosť pevnej vôle. Už teraz mám problém dodržať jedálniček. Nejako sa mi nedarí stále, mám dobré a zlé dni
Ale snažím sa to brať tak, že je to iba estetický problém a ak ma niekto bude mať rád, tak dostane pomaranč grátis

ayleen

Člen

# Zasláno: 6 Pro 2007 15:31:04


moonlight Ako sa ti darí?

moonlight

Člen

# Zasláno: 6 Pro 2007 19:54:38


ayleen
Jsem lina sem psat svuj trenikovy plan .. ale cvicim .. ale nedietim .. nabrala jsem trocha svaloviny, protoze v pase jsem na tom porad stejne .. ale zvetsuje se pomalinku sila .. ale nelibi se mi, ze jsem tu svalovinu nabrala na nohou a zadku .. ale za to si muzu sama, kdyz drepuji, delam vypady a legpress s vetsimi vahami .. hlavne legpress .. kdyz me ty vetsi vahy bavi ..

ayleen

Člen

# Zasláno: 6 Pro 2007 20:50:11


moonlight Nemyslím, že by svalová hmota na nohách a zadku bola zlá alebo škaredá. Skôr ti môže vadiť nepomer vrch, spodok. Namakaj aj vršok a bude to super

moonlight

Člen

# Zasláno: 7 Pro 2007 13:40:11


ayleen
No ja mam predstavu asi trosku jinou .. nechci byt svalnata, jenom pevna a ladnych tvaru priroda rekla ne, bude z tebe hruska s velkymi rameny a tak jsem pomerne stabilni .. nepotrebuji byt stabilnejsi, spise potrebuji zbavit nadbytecneho tuku ..

moonlight

Člen

# Zasláno: 23 Srp 2008 22:49:04


HI, I'm back

Muj aktualni stav: vyhovujici. Mam sice nejaky ten nadbytecny tuk, ale za posledni tri tydny jsem se vratila k posilovani. Prestala jsem pravidelne posilovat od te doby, co jsem sem nic nenapsala, ale jednou tydne jsem se vetsinou do te posilky dostala. Vice jsem se proste zamerila na skolu, ale casem jsem zjistila, ze mi stejnak na posilka chybi a ze to je vec, kt. me proste bavi .. ale vseho s mirou Jakmile budu mit chvilku casu, dopisi sem svoje predchozi treninky, aktualni miry, vaha me nezajima. A jaky bude muj cil? Byt fit a spokojena Jinak nevim, jeslti jsem to zminovala, nekdy v rijnu jsem prestala kourit a porad nekourim a ani se mi nejak uz nechce zacinat ..

moonlight

Člen

# Zasláno: 24 Srp 2008 09:56:17


Dost se tu zmenilo "obsazenstvo," kdo vse tu zustal z drivejska

atlanta

Člen

# Zasláno: 24 Srp 2008 09:57:52


moonlight,
přibyli noví hubnoucí a staří zhubnutí už sem moc nechodí, protože ví jak na to, tak sem občas přijdou poradit a nebo tak intenzivně makají na svém těle či vzdělávání jako ty,že nemají čas sem chodit

kveta

Moderátor

# Zasláno: 26 Srp 2008 23:13:10 ° Změnil/a: kveta


Ja su tez tu ... surprise, surprise.
Zlom vaz.

moonlight

Člen

# Zasláno: 24 Kvě 2009 15:17:19


Zaciname znovu s Rambo treninkem cislo I :

sobota 23.5.:

drep (na multipressu, dale MP) 3x5 38,5kg
pritahy v predklonu podhmatem 3x5 25,5kg
bench press 3x5 30,0kg
tlaky pred hlavou (MP) 3x5 22,5kg
bicepsovy shyb (EZ) 3x5 10,5kg
vypony na lytkach (MP) 3xdo vycerpani (20kg)

moonlight

Člen

# Zasláno: 24 Kvě 2009 19:47:40


Dnes, nedele 24.5.:

11 pater jsem sesla dolu, pak si dala cca 15min. rychlejsi beh, potom zase vysla tech 11 pater nahoru.

Snazim se zvyknout si na beh, takze ziskat nejakou vytrvalost, bezim vetsinou stejnou trasu, zacala jsem pomerne nedavno. Doporucil by nekdo nejake rady s behanim? Hlavne co se tyka vytrvalostniho behu?

Chtela bych chodit tak cca 3-4x tydne do posilky (ze zacatku 3x) a ostatni dny chodit behat, pokud bych videla nejake zlepseni fyzicky, tak bych chtela chodit behat kazdy den, neni to moc?

moonlight

Člen

# Zasláno: 25 Kvě 2009 23:11:47


Dnes 25.5.:

drep (na multipressu, dale MP) ....3x5 38,5kg
pritahy v predklonu podhmatem ..3x5 25,5kg
bench press .................................3x5 29,0kg (nejak jsem nemohla najit 1kg )
tlaky pred hlavou (MP) .................3x5 22,5kg
bicepsovy shyb (EZ) .....................3x5 10,5kg
parkrat jsem si dala na kladce tricaky a dala si jeste par sedlehu jako bonus

Jinak super pocit zacit zase cvicit. Chodim s kamaradem a ve dvou se to lepe tahne Co se tyce jidelnicku, jeste jsem lajdak, ale snazim se to zlepsit .. budu se snazit jist zdrave a stridme, ale nebudu vazit, ale spise tak nejak "od oka."

Jinak aktualni miry:
prsa 98
pas 67
hyzde 99
stehno 56-58 (podle pozice mereni)
lytko 35
biceps 27
vaha neznama nemam vahu

moonlight

Člen

# Zasláno: 28 Kvě 2009 16:12:36


Tady se mnou nikdo nemluvi

Dne 26.05.:

Byla jsem si zabehat zase svoji trasu s kamaradem, na internetu se mi podarilo zjistit, ze moje trasa je neco pres 1km dlouha, coz se priznam, ze bych do sebe nerekla, ze bych byla schopna to ubehnout. Dokonce jsme zjistili, ze se zaciname casove zlepsovat Casem bych chtela tuhle trasu mit jenom jako rozehrivaci a pak bezet opakovane kratsi trasy naplno nekolikrat.

Dne 27.05.:

Byla jsem s kamaradem, se kt. ted vlastne jedu ten Rambo trenink, v posilovne, klasika:
drep (na multipressu, dale MP) ....3x5 37,5kg
pritahy v predklonu podhmatem ..3x5 25,5kg
bench press .................................3x5 30,0kg
tlaky pred hlavou (MP) .................3x5 22,5kg
bicepsovy shyb (EZ) .....................3x5 10,5kg
+ par sedlehu a protahovani

Kamarad odjel na dovolenou a az se vrati, tak bychom se chteli naplno pustit do treninku, tohle bylo takove rozehrivaci, je zacatecnik. Ja bych behem jeho nepritomnosti chtela chodit do posilovny, ale asi cvicila mirne odlisne cviky. Casem urcite pripisi.
Dnes nebude ani beh, ani posilovna, dnes si dam oddychovy den. Zitra bych si chtela jit zabehat a v sobotu do posilovny. Zitra budu mit moznost se zvazit, takze dopisi, jak jsem na tom vahove. Jinak mam klasicky hruskovy tvar tela, ale nemam k tomu az tak uzka ramena. A co se tyce stravy, zacala jsem jist vice bilkovin, snazim se jist casteji a mene, horsi je to se sladkym
Tot asi vse pro zacatek po dlouhe dobe

Sportu zdar

ayleen

Člen

# Zasláno: 28 Kvě 2009 20:17:05


Vitaj spat. Chces naberat svalovu hmotu aj na nohach? Pisala si, ze chces iba tvarovat.

Ginfizz

Člen

# Zasláno: 29 Kvě 2009 09:55:44


moonlight
koukám, že pěkně makáš v posilovně supr

moonlight

Člen

# Zasláno: 29 Kvě 2009 18:13:05


ayleen

Ja a nabrat? Tak to vazne ne. Muj cil je porad podobny - zpevnit, citit se fit a zdrave a nejlepe snizit par centaku v oblasti stehen a zadku, ale to bych brala jako bonus Vzhledem k tomu, ze ted chodim cvicit s kamaradem, tak je to moc super, protoze v tom nejsem sama, u nej je dulezite, aby nabral, ma hodne slabou horni polovinu, tak se mu snazim vymyslet nejaky plan, zatim jedeme spolu ten Rambo trenink, protoze si myslim, ze je pro zacatecniky fajn, i ja jsem kdysi s nim zacinala a moc mi vyhovoval Jinak momentalne tam sice mam drep, ale casem chci prejit na vypady. Co se tyce lytek, tak nesmim zvedat velke vahy - problem s krecovymi zilami. No uvidime A co ty? Jak to jde?


Ginfizz

Posilovnu ja rada akorat nektere "borce" obcas prekvapi, ze tam nejaka zena cvici drepy, bench a MT Ale kdyz vidim, jak ti "borci" cvici, tak je mi pak vsechno jasne

moonlight

Člen

# Zasláno: 29 Kvě 2009 18:14:54


Jinak venku je hnusne, asi si nepujdu zabehat

ivusa

Člen

# Zasláno: 29 Kvě 2009 18:39:49


moonlight

ahoj a díky moc za připomínky u mě v deníčku. Taky jsemm chtěla jít běhat, ale tady celý den leje a je šílená kosa....

ayleen

Člen

# Zasláno: 29 Kvě 2009 18:47:14


moonlight tych 5 opakovani je rozhodne stimul k nabratiu, lebo ti to dovoli ist velke vahy. Pre kamarata je to super, ale tebe ako zene s cielom spevnit, neviem. Pod 10 opakovani by som urcite nesla, pri nohach kludne 20-25.
Na lytka si musim davat pozor aj ja, najlepsie je ist ich len s vlastnou vahou. Nepotrebujeme namakat ich vacsie.
Cvicenie mi velkom ide, bavi ma. Obcas nie je chut alebo cas, ale inak chodim pravidelne 2-4krat do tyzdna. Na postave je to trochu vidiet, ale nedari sa mi rozsirit ramena

moonlight

Člen

# Zasláno: 29 Kvě 2009 19:11:20


ayleen

Ja bych nesla pod 12 opakovani, jsem na to prilis lina Priznam se, ze me to vicero opakvani nebavi a prijde mi, ze se u toho vice namahaji klouby, i kdyz je pravda, ze tezka vaha jim tez moc nesvedci, ale pokud je spravne zahrejes, tak mi to prijde lepsi. Tohle jsem kdysi resila, jestli z toho nenaberu svaloviny. Bylo mi receno, ze jako zena k tomu nemam moc velke dispozice a ze kdyz budu dietit tak jeste mensi Nedietim, ale snazim se drzet spravnou stravu. Napr. na rukou mi nebude vadit, kdyz naberu. Co se tyce nohou, asi tam jsou mirne geneticke predispozice po rodicich, ale vzhledem k tomu, ze do toho beham, coz by melo "natahovat" ty svaly, tak se toho az tolik nebojim Snad nekecam Co se tyce tvym ramen, doporucuji cvicit MT, min opakovani, tezsi vahy V tom mam vyhodu, ze mam ramena a zadek na podobne sirce, dokonce ramena o kousilinek vetsi Ja jsem celkem spokojena, asi proto, ze mi prijde, ze vypadam porad stejne uz 6let ale i ty miry tomu odpovidaji, akorat ze zacinam mit cim dal tim vice zenske rysy - uzky pas - coz pak pusobi, ze mam vetsi boky, i kdyz jsou porad stejne

moonlight

Člen

# Zasláno: 29 Kvě 2009 19:12:02


ivusa

No budu se muset znova podivat na to, jak spravne jist uz pamatuji jen zhruba ..

ivusa

Člen

# Zasláno: 4 Čen 2009 18:58:54


moonlight
kontrola! Jak to jde??

<< 1 ... 9 . 10 . 11 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!