Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Jak nabrat svalovou hmotu / 12 hod. prac. doba + 60 kg = asi nikdy nepriberu
Autor Zpráva
jablotron

Člen

# Zasláno: 30 Led 2007 22:36:32


Zdravim, je mi 20, nastoupil jsem do zamestnani kde je pracovni doba dosti pruzna a ve dni neni zadny rad, natoz poradek. Ale behem toho dne mam dost prilezitosti jist v aute. Jen netusim vubec co, to abych si bral plny batoh "neceho" nebo nevim, jak by jste tuto situaci resily vy ? Nejake kvalitni jidlo si mohu doprat az vecer, kdyz dorazim domu.
Diky za napady

Leydyna

Člen

# Zasláno: 30 Led 2007 23:37:56


jablotron
Ahoj, nejdriv si precti vsechny clanky pro zacatecniky a to by bylo, aby si neprisel na nejaky vhodny jidlo do auta!!!

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 31 Led 2007 06:45:47


jablotron
když budeš počítat s min 8mi hodinovou pracovní doboou tak si nabal nějaké chleby s kuřecíma kozama, na hodiny přesčas dej chleby se sýrem a případně to doplň proteinem a máš po starostech

jedinecny

Člen

# Zasláno: 31 Led 2007 10:52:59


rizky, bochniky, uzeniny, salaty, zer na co prijdes a zer toho hodne

Look

Moderátor

# Zasláno: 31 Led 2007 12:28:57


jablotron - pokud chceš kvalitně, tak si večer navař třeba 4 pytle rýže nebo balík těstovin, zamíchej si do toho maso nebo kostičky sýra a dej si to do plastových krabiček - je to skladné a není to šunt. A když chceš fest přibrat, tak jak píše mahamotti - všechno se zužitkuje. Nebo si dělej zapékané toasty se šunkou a sýrem, to taky je skladné a pohodlné na jídlo na cestě (4 na jedno jídlo a přibereš)

Já teď chodím na celý den do knihovny a mám sebou krabičku s vařenýma vejcema, krabičku s vařeným masem, krabici s vařenýma bramborama nebo celorz. těstoviny, nebo hnědou rýži (bílou teď nesmím) a k tomu protein - každé dvě hodky si na 5-10minut odběhnu do škříňky se nacpat. Jestli jsi celý den v autě, tak někde snad zastavíš a něco do sebe šupni.

Look

Moderátor

# Zasláno: 31 Led 2007 12:30:22


Pro průběžný příjem kalorií mezi jídly si dej na palubní desku sáček lískových ořechů, mandle, rozinky - má to kalorie a seřereš toho hafo ani nevíš, jak

Rall

Moderátor

# Zasláno: 31 Led 2007 14:46:21


jablotron
A určitě to ještě zalít mlíkem...to je taky docela dobrý.

jedinecny

Člen

# Zasláno: 31 Led 2007 15:42:07


Rall
a pak rychle najit vhodny koutek

Look

Moderátor

# Zasláno: 31 Led 2007 20:44:48


Rall - a víš, jak jsem dopadl já s mlíkem, pil jsem ho tolik, až mi po pár letech tělo vypovědělo........zahleněné sliznice, candida v krku, bolesti hlavy při tréninku.....no jsem rád, že už můžu jakž takž zase jíst normálně.Takže pestrou stravu hlavně všechno.


A teď trocha nabírací bible : JURGENOVO ART OF VELKOVYKRM

http://new.biomag.sk/show_article.php?id=95

Rall

Moderátor

# Zasláno: 31 Led 2007 22:50:34


Look
No jo, vím... Já třeba mám mlíko takoy docela rád, takže doufám, že tak taky neskončím...

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!