Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Alus (Ala) 21-70/177
<< . 1 . 2 . 3 . 4 .
Autor Zpráva
alus

Člen

# Zasláno: 10 Čec 2007 09:34:52


07:00 – 150g bílý jogurt (B:6,9 T:0,15 S:10) + 2 racio (B: 2 T:0,4 S:14,8) + 40g sýr Eidam (B:12 T:3,5 S:0,5 )
09:30 – 2x plátek vícezrnného chleba (B:2,5 T:1,5 S:20) + 50g nízkotučný sýr (B:8 T:4 S:0,8 )
12:00 – 3x knäckebrot (B:3,6 T:1,2 S:15,9 ) + 125g nízkotučného tvarohu (B:18 T:0 S:5) + 50g fitness šunky (B:8 T:1 S:0,4 )
14:00 – kefírový nápoj (B:11 T:4 S:10) + 1x celozrnný rohlík (B:5 T:2 S:25)
16:30 – posilovna (30 min aerobka + 60 min posilování)
20:00 – 2 x knäckebrot (B:2,4 T:0,8 S:14,4) + 40g syrovátkového sýra (B:12 T :1 S:1,6 )
21:00 – 125g nízkotučného tvarohu (B:18 T:0 S:5 ) + 1 knäckebrot (B: 1,2 T:0,4 S:7,2 )
B:110,6 T:19,95 S:130





07:00 – 380g kefírového mléka (B:9,9 T:5 S:11 ) + 0,5 slunečnicová houska (B:2,5 T:1,5 S:12,5 )
09:00 – 190g kefírového mléka (B:4,95 T:2,5 S:5,5) + 0,5 slunečnicová houska (B:2,5 T:1,5 S:12,5)
11:00 – 2x vícezrnný chléb (B:4 T:1 S:20 ) + 100g kuřecí šunky (B:16 T:1 S:0,8 )
13:00 – 200g tvaroh (B:18 T:0 S:5)+ 2 x knäckebrot (B:2,5 T:0,8 S:10,6 )
15:00 – 2x knäckebrot (B:2,5 T:0,8 S:10,6 ) + 125g tvarohu (B:18 T:0 S:5 )
16:00 - sport
19:00 – 3x knäckebrot (B:3,6 T:1,2 S:15,9 ) + 50g kuřecí šunka (B:8 T:1 S:0,4 )+ 50g nízkotučné lipno (B:8 T:4 S:0,8 )
20:30 – 2x knäckebrot (B:2,5 T:0,8 S:10,6 ) + 1 bílý jogurt (B:6,9 T:0,15 S:10)

B:100,9 T:18,75 S:124,3


07:00 150g bílý jogurt (B:6,9 T:0,15 S:10) + 0,5 cel.rohlíku (B:2,5 T:1 S:15 )
09:30 0,5 cel.rohlíku (B:2,5 T:1 S:15 ) + 50 g fitness šunka (B:8 T:0,6 S:0,4 )
11:30 100g kuřecího prsního (B:23 T:2 S:0 )+ 0,5 cel.rohlíku (B:2,5 T:1 S:15 )
13:30 0,5 cel.rohlíku (B:2,5 T:1 S:15 ) + 50 g fitness šunka (B:8 T:0,6 S:0,4 )
15:30 2xknäckebrot (B:2,5 T:0,8 S:10,6 ) + 50g nízkotučné lipno (B:8 T:4 S:0,8 )
16:45 posilovna
20:00 80g syrovátkového sýra (B:23 T:2 S:3,4 ) + 1 cel. rohlík (B:5 T:2 S:30 ) + 250ml kefírového mléka (B:8 T:4 S:10 )

B:102,4 T:20 S:125,6

alus

Člen

# Zasláno: 10 Čec 2007 09:36:22


Tak jsem sem hodila pár jídeláčků, v poslední době jsem nestíhala, tak se omlouvám, ale jídeláčky jsem dodržovala. Akorát teda v pátek bylo zase vínko, ale to asi nikoho nepřekvapí!! Jinak do posilovny pořád chodím ráda a s chutí Strašně mě to chytlo a nedokážu si bez toho představit život

atlanta

Člen

# Zasláno: 10 Čec 2007 09:56:47


Ahojí Alí,
jj napiš mi číslo icq a písneme si potom tam

<< . 1 . 2 . 3 . 4 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!