Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Andreak 27 72/167
Autor Zpráva
Andreak

Člen

# Zasláno: 21 Čec 2007 22:19:57


Ahojte, jiz dva mesice chodim do posilky a snazim se dostat na 60kg. Snazila jsem se sama upravit jidlo, ale nedari se. Brouzdanim na netu jsem nastala tyto strany a jsem s nimi moc spokojena. Strasne hodne info az mi jde hlava kolem
Chtela bych pomoc s jidelnickem. Co jsem zatim procitala, moc se mi libil Dennicek LenkaD 34 let



FitnessGirl

Moderátor

# Zasláno: 21 Čec 2007 22:36:36


Andreak
Ahoj,
vítám tě pročti si návod pro začátečníky a články o hubnutí, pak zkus napsat první jídelníček a my ti pomůžeme odstranit chyby jaký jedeš trénink ve fitku?

Andreak

Člen

# Zasláno: 21 Čec 2007 22:58:35


Ahoj FitnessGirl
diky za uvitani. Navody a clanky uz lustim, je toho strasne mnozstvi, ale snad se prokousam. Zaujal me denicek od LenkyD jak jsem psala, a chtela bych se podle nej ridit.
No a ve fitku jedu jak me napadne
Ale vazne, snazim se pokozde od kazdeho neco. Snazim se chodit 3x tydene, napr ve stredu jsem jela: zada, pritahy kladky za hlavu 3x10, pritahy kladky ze predu k hrudniku3x10
biceps, rozpazky na stroji a na sikme lavici,
nohy, roznozovani a prinozovani 3x50
bricho a pak rotoped, obvykle 30 min,
v patek jsem misto bicepsu jela zada, nohy stejne plus zakopavani.
Obvykle se behem toho tydne snazim prostridat vse, ale vzdy jedu nohy a rotoped.

FitnessGirl

Moderátor

# Zasláno: 21 Čec 2007 23:09:40


Andreak
jj, Lenka je jeden ze vzorových příkladů jen se prosím nesnaž jíst co nejmíň, je to tu poslední dobou jako nějaká nemoc fitko vypadá hezky, jen by to chtělo každou partii aspoň jednou týdně, a dát tomu nějaký řád. Co to rozdělit na tréninky A a B a ty střídat?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 24 Čec 2007 12:35:56


Andreak
a že nám napíšeš, jak pěkně papkáš nějaký parádní jídelniček

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 24 Čec 2007 13:14:39


Andreak
Ahojky, vítám Tě tady.
Do začátku si klidně nějaké moje jídelníčky okopíruj a bašti podle nich. Koneckonců začínáme obě na přibližně stejných hodnotách
A díky za pochvalu

Andreak

Člen

# Zasláno: 25 Čec 2007 21:32:44


AHoj Martine
no ten jidelnicek neni zase az tak pardni

Uz od pondelka jsem si chtela pocitat bilkoviny, sachridy a tuky, ale nejak jsem se k tomu nedokopala.
Ale aspon mam napsane, co jsem snedla. Ikdyz vim, ze jsou tam porad chyby, jako ovoce atd.

Pondeli
snidane, sypane (tim myslim nekruplave) muslis mlekem, mala kompotova miska
cerny caj s mlekem a pul lzicky cukru,
svacina, jeden dexi chlebicek a 70g cottage syr, nektarinka
obed, ovocne chlebicky plnene svestkama, doopravdy jsem neodolala
svacina, ovocny jogurt aktivia, jablko
vecere, dva dexi chlebiky, rajce, 70g cottage syr,

Posilovna, nohy, prsa, neco malo na zada a 25 min kolo

Utery
snidane, musli s mlekem, cerny caj s mlekem a cukr
svacina, 2 oplatky Bebe dobre rano, jablko
obed, spagety s domaci omackou, omacka varena bez oleje, jen dusena cibule, rajcata z konzervy, pulka konzervy tunaka
svacina, jogurt aktivia, nektarinka
vecere, 2 dexi chleby, cottage syr, 2 male okurky


Streda
snidane, jeden krajicek zitneho chleba s minimem maslem a jedno vajicko uvarene natvrdo, caj s mlekem a s cukrem
svacina, jogurt a 2 oplatky Bebe dobre rano
obed, zapecene brambory s hraskem,kukurici, cibuli a kousky sunky, okurkovy salat s bilym jogurtem
svacina, jogurt aktivia, 2x dexi chleba
vecere, cottage syr, rajce, okurka
Posilovna, nohy, zada, bricho, 15 min na kole

Vim ze obedy nejsou zrovna idealni. Pokusim se jidlo vazit a pocitat bilkoviny atd.


Diky moc za vasi podporu.

Andreak

Člen

# Zasláno: 25 Čec 2007 22:40:46



Az ted jsme se prokousala na stranku kde jsou Uzitecne tabulky a vzpocty, tak snad ted ten jidelnicek bude lepsi a vypoctu i hodnoty. ja vim, nejak dlouho mi to trvalo

Andreak

Člen

# Zasláno: 26 Čec 2007 12:45:55


Martine
Mohl bys mi pomoct a nebo nekdo jiny? Divala jsem se na tabulky a ted si nejsem jista, tak to tam mam doplnit. Nejsem jsi jista jestli v tabulce VYZTAB jsou vsechny hodnoty uvadeny pro 100g. Pokud ano, tak ja bych tam mela napr, pro ryri uvest mojich 70 (pred uvarenim) a to je vse? Uz to nemusim nijak prepocitavat?
Jen se chci ujistit.
Diky moc.

Andreak

Člen

# Zasláno: 26 Čec 2007 13:04:17


Jak tu procitam jine jidelnicky, tak nevim co je Wasa a Hollandia? Je Wasa podobne chlebickum Dexi? U nas mame jen jeden debilni Albert, tak aspon at vim, kde hledat. Uz mam koupenou ovesnou kasi Emco a tunaky.
Poctive zapisuji a pocitam, tak pak vecer tu dam dnesni jidelnicek. To bude ale pecka.

Anezka

Člen

# Zasláno: 26 Čec 2007 13:16:13 ° Změnil/a: Anezka


Albert,
Dexi kupis v Albertovi, ja ich tam tiez kupujem. WASA a DEXI su sucharove chlebiky podobneho zlozenia, len dexi je 3 x lacnejsi a ma menej tuku

Hollandia
Je vyrobca jogurtu. Biely jogurt od nich je v tmavomodrom obale s bielou kravou na obrazku a vola sa Selsky jogurt od Hollandie. Su to jedny z kvalitnych jogurtov. Beztukovy si nekupuj, je tam vela skorbu alebo ineho zahustovadla.

VYZTAB
Vo VYZTAB su hodnoty uvedene na 100 g. Take si kliknes na list OBILOVINY, najdes si trebars chlieb zitny a do volneho policka zadas gramas napr 50 (akoze planujes zjest 50 g chleba). Tabulka ti sama vypocita hodnoty. Potom kliknes na MLIECNE a zadas pri jogurte jogurt HOLLANDIA 70 ( 70 g) a zasa ti to vsetko vypocita. Na prvom liste v excely mas HODNOTY a to ti automaticky zrata B, S, T cize bielkoviny chleba a jogurtu a vsetkeho co si tam zadas.

pro ryri uvest mojich 70 (pred uvarenim)
Ryza sa uvadza pred uvarenim. Pri vareni sa napije vody a je tahsia ale vyzivote hodnoty sa nezmenia. Napr teraz len tresnem do vetra 100 g ryze surovej je 180 g ryze varenej pricom B/S/T sa varenim vo vode nemenia, len ryza nasaje vodu.

Andreak

Člen

# Zasláno: 26 Čec 2007 13:43:11


Ahoj Anezka

diky moc za vysvetleni. V Albertu to omrknu, co tu mame.
S tou tabulkou jsem si to myslela ale nebyla jsem si jista. Diky moc. Uz tam tukam dnesni jidlo, jsem zvedava co mi z toho vecer vypadne. Urcite nejake silene cisla Ale snazim se. Vsechno hned nejde, takze pomalu to zkousïm.

Jeste jednou moc diky.

Andreak

Člen

# Zasláno: 26 Čec 2007 19:54:06


Ahojte

tak uz to mam spocitane. Docela pecka

8h: 40g slunecnicovy chleb, maslo, med, 100mlmleko
11h: 200g meloun, 40g broskev
12,30: 150g kureci stehno, 70g ryze, 200g varena cuketa
14,30: 125g jogurt Aktivia, 25g syrova mrkev
17 : 50g cottage syr, 70g tunak v oleji, 2 dexi, 50g rajce
19: 50g rajde, 1x dexi

4942,063 B85,62 T33,441 S133,13

Je toho dost Vim ze chyba byla v tunaku, mel byt ve vlastni stave, a zase ovoce. Jde to vylepsit, to vim, snad priste to bude lepsi.

Diky za vas nazor.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!