Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / mandy 164 cm / 58 kg, zlepšit postavu a prestat se cpát
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 .
Autor Zpráva
mandy

Člen

# Zasláno: 25 Kvě 2012 18:10:27


Ahoj, díky všem za konzultaci

nezkoušel jste někdo třeba stravu dle krevních skupin?

bobina

Člen

# Zasláno: 25 Kvě 2012 18:14:54


mandy
to asi taky psávají ve Vlastě. přijde mi to jako další kravina

mandy

Člen

# Zasláno: 25 Kvě 2012 19:44:46 ° Změnil/a: mandy


nene ve vlastě ne ,tu ani nečtu

Půjčila jsem si knížku o výživě od Fořta a ten stravu dle krevních skupin v knize zmiňuje a nezavrhuje.

rikolami

Člen

# Zasláno: 26 Kvě 2012 10:34:58


Má to něco do sebe.Spíš bych si přečetl dvě knihy od Adamy o krevních skupinách a Zónová dieta Dr. Barryho Searse s návazností na znalosti na tomto foru.

mandy

Člen

# Zasláno: 26 Kvě 2012 17:04:51


tak od Adamy jsem to četla a byla jsem zklamaná tím co bych neměla jíst ... maso,mléčný ale převážně rostlinou stravu.

Máš s tím zkušenost?rikolami

mandy

Člen

# Zasláno: 29 Kvě 2012 13:58:52


Ahojte,zkoušel jste někdo užívat chlorellu ,Aloe Vera nebo pít třeba tibetskou houbu-kefír ?

mandy

Člen

# Zasláno: 12 Čen 2012 15:34:13


Ahojte,je potřeba přitvrdit při tréninku když mě po něj skoro nic moc nebolí??
nebo je tělo už zvyklé a je to normální?

mandy

Člen

# Zasláno: 26 Čen 2012 12:38:39


mandy
ne, to ne. Raději se věnuj technice a snaž se už během cvičení sval co nejvíce procítit a napumpovat - to je klíč k úspěchu. Vi série článků Zlatá klasika:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=380

mandy

Člen

# Zasláno: 9 Čec 2012 14:23:24 ° Změnil/a: mandy


Ahoj Martine ,prosím tě potřebuji poradit...poslední dobou jsem se trochu zašpekatila a potřebuji se zase trochu odšpekatit.V první řadě pracuji na lepší stravě ,protože poslední dobou se mi nedařilo nemlsat.

sport v týdnu mám:
PO posilování doma-spodek s 2x 4kg(dle cvičení na doma)
Ut: heat nebo běh¨
ST: freestyler ...svižné posilování celého těla s gumou je to makačka
Čt: volno
osilování doma vršek s 2x 4kg
SO:volno
Ne:většinou volno nebo heat.

takhle už cvičím hodně dlouho cca rok a půl sem tam nějaká změna.

Podařilo se mi takhle sundat kg i cm a byla jsem jakž takž spokojená,samozřejmě,že jsem dodržovala stravu,což je u mě klíčové.
Jenže poslední dobou mlsám ...

mandy

Člen

# Zasláno: 9 Čec 2012 14:31:37


ted mám mám možnost chodit do posilovny 2x týdně
takže bych dala 2x týdně posilku( po- spodek60min.st-vršek 60minut) a 2-3x týdně heat nebo běh

a nebo mám jet na rychlejší odšpekatění cvičení viz. výše s tím že bych ve dny když posiluji doma (po,pá dala ještě na večer běh nebo heat takže bych cvičila dvoufázově.

??? jaksi se v tom plácám...

arnold

Člen

# Zasláno: 9 Čec 2012 15:06:04


Běhat se dá denně i v kombinaci s posilovnou, naladí se tím metabolismus na rychlejší spalování tuku,běh by neměl trvat déle než 45 minut, důležitější než uběhlá vzdálenost je doba běhu,výhodné je běhat v terénu kopce a tím střídat TF něco jako intervalový trénink.

arnold

Člen

# Zasláno: 12 Čec 2012 16:51:32


Ahoj,DÍKY.

A mám ještě na tebe dotaz...
Co takhle 1týden.
PO-posilování doma spodek max s 6kg činkami,večer běh
Ut-heat nebo běh
st-freestyler aerobní posilování s gumou na nohách a v rukách
čt-volno
pá-posilování doma vrch
so-volno
ne-heat nebo běh

2týden
Po.posilovna spodek (posilování v posilovně)
Ut-heat nebo běh
st - posilovna vršek(posilování v posilovně)
čt-volno
pá-heat nebo běh
so-volno
ne heat nebo běh

zkrátka že bych to takhle střídala 1týden tak a 2týden tak


Není problém, změna je zpestření tréninku a to je +

Martin

Administrátor

# Zasláno: 12 Čec 2012 20:49:13


mandy
Přesně jak píše Arnold - pestrost proložená s posilkou je prostě BEST.

Zamakej na té stravě - je lepší plánovaně zvednout sachry (třeba jenom v den PO posilce), než pak mlsat.

mandy

Člen

# Zasláno: 19 Čec 2012 11:46:59


Ahojte,co říkate na jídelníček dle Ing.Havlíčka na 60dní??jestli jste si ho někdo četl?

Dasyatis

Člen

# Zasláno: 19 Čec 2012 15:34:54


Četla jsem, ale dlouho jsem u něj nevydržela - přišlo mi to jednotvárné a mám takový dojem, že toho bylo málo a nebylo všude dodrženo B+S.. Takže na letmou inspiraci jo, ale je lepší si dát tu práci a napočítat si svoje jídelníčky dopředu a máš jistotu, že tam máš jen to, co máš ráda a nemusíš se do ničeho nutit.

mandy

Člen

# Zasláno: 19 Čec 2012 19:06:28


jo to jo. ale spíš se mi líbí,že třeba večeřě jsou takové bohatší(menší porce oběda) než tady lidi na f-ku jedí.nic proti jen mě zajímal názor.díky

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!