Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Anyma 71/173 - cíl krásných 60
Autor Zpráva
Anyma

Člen

# Zasláno: 9 Čen 2008 19:44:15


Ahoj, všechny zdravím. Po čtrnáctidenním pročítání těchto stránek a diskusí jsem se odhodlala i já se přidat mezi Vás. Už jsem se pokoušela několikrát zhubnout, někdy úspěšně, někdy neúspěšně. Počítala jsem si KJ, sportovala, ale dostala jsem se do situace,kdy jsem všechno kompenzovala jídlem a bílým vínem. Postupem času jsem se dostala na 75kg, zrosolovatěla, hrůza. Teď mám 71, nutím se do pohybu, protože jsem děsně líná. Když se zadaří a není 28°C tak jdu 2-3x na spinn a ještě bych chtěla posilku 2x. Věřím, že se mi to s vaší podporou podaří.

lubi

Člen

# Zasláno: 9 Čen 2008 20:38:39


Anyma

tak ja Ťa tu teda vítam, aj keď som tu ešte len krátko, ale som veľmi spokojná, lebo to čo som sa tu naučila, naozaj funguje

Anyma

Člen

# Zasláno: 9 Čen 2008 21:39:12


Díky,díky. Já se snažím taky. Už jsem nasadila režim, počítám S a B, koukla jsem do tabulek a měla bych mít B 72 T 17 S 120 , tak se toho zkusím držet. Jinak na snídani plánuji 1/2 pytlíčku Emco kaše, sváču jogurt Jogobella light + knuspi nebo 50g cottage + 30g samožitný chleba, k obědu jasmínová rýže (25g suché = 157g vařené) a k tomu 100g směsi z krůtího a benátské zeleniny od Nowaca (hrášek, kuku, paprika), odpo sváča knuspi+plátek kuřecí šunky+plátek eidamu 30%, 2.sváča 20g šmakoun+30g samožitný chleba, večeře brambora s tvarohem a pažitkou + kolečko šunky (nebo bez ní ??? ještě nevím) a poslední 60g tvaroh nebo jogutr. (během dne rajčata, okurka, tak dvě hodiny chůze rychlejším tempem po městě).
To jsem se chtěla zeptat, jak to máte s ovocnými jogurty light ? nebo jsou lepší obyčejné bílé, či obyč ovocné ? Jsem z toho divoká

atlanta

Člen

# Zasláno: 10 Čen 2008 08:35:25


Ahojky Anyma..
nebuď z toho divoká...Lepší jsou bílé jogurty a klidně i tučnější,které jsou pro tělo lepší než-li různé light apod. u kterých, když si přečteš složení, tak zjistíš,že je to jenom chemie,ale pokud na něj budeš mít leckdy chuť,tak si ho dej...
V tabulkách sis našla hodnoty na svou váhu, tak se jich klidně drž, můžeš mít i klidně hodnoty vyšší, pokud budeš provozovat nějaký sport..Jídelníček nevypadá špatně, ale chtělo by napsat celkové hodnoty a mít ho naplánovaný den předem a pro přehlednost to piš pod sebe asi takhle: čas - snídaně - a co jsi snědla
čas - svačina - a co jsi snědla
na konci budeš pak mít spočtené celkové hodnoty bílkovin tuků a sacharidů
Tak ať se daří v hubnutí

Australanka Kvarka

Člen

# Zasláno: 10 Čen 2008 08:38:06


Ahojky, vitej!
Jsi moje vaho-vysko-cilo kategorie, tak drzim palce! Atlanticka ma svatou pravdu, zkus to rozepsat prehledneji, at muzem poradit co a jak! Hubnuti zdar a silu!

ves

Člen

# Zasláno: 10 Čen 2008 08:41:35


Anyma
Tak vítej mezi nás všichni máme podobné cíle tak ti přeji
úspěch ať se ti daří

Anyma

Člen

# Zasláno: 10 Čen 2008 20:26:00


Ahoj holky, díky za podporu.
Tak jídlo za dnešek :
7,00 - snídaně - jogo light + 20g samožitný chléb (v plánu byla ovesná kaše, ale snídala jsem až v práci, takže toto).
9,45 - svačina - 40g samožitný chleba + 50g cottage + 20g kuř.šunky
11,45 - oběd - krůtí steak 100g + 50g br.kaše
14,30 - 20g samožitňák + 50g šmakoun
pak jsem z toho vedra usnula, takže teď bude prodleva
18,30 - 10g jasmínové rýže + 30g krůtí směsi
ještě dám 60

snídaně : S 22,5 B 7
Sváča : S 23 B 11,52
oběd : S 19,5 B 6,1
sváča : S 24,7 B 17
véča : S 16 B 14
zatím S 105,7 B 56 T 11
ještě bych chtěla dát jogurt, no nevim, dneska jsem byla rozlítaná, nestíhala jsem a podle toho to vypadá
Všechno špatně

Anyma

Člen

# Zasláno: 10 Čen 2008 20:27:11


jsem chtěla napsat, že dám ještě bílý jogurt, ale nevim co k němu..


Anyma

Člen

# Zasláno: 10 Čen 2008 20:30:16


[b][/b]Australanka

Jééé,to je fajn, tak to se budem motivovat
Já se teď musim zase namotivovat do cvičení

ves

Člen

# Zasláno: 11 Čen 2008 07:06:06


Anyma
Jogurtíčky můžem,ale vybírej raděj kvalitnější jako je třeba hollandia,která je fakt jogurt a ne žádný zahuštěný škrob a je výborná ... když si přečteš složení light výrobků tak je samá chemie
(hollandiaje sice tučnější,ale dá se namíchat s tvarohem)
....... no a když si dáš jogurt,tak nezapomeň,že k němu musíš
i nějaký sacharid(žitný chleba,rýže a podobně)...

Kopretina24

Člen

# Zasláno: 11 Čen 2008 11:20:47


Anyma
ahoj, taky tě tu zatím stále jako nováček vítám

sama jsem si nedala přesný cíl, kam až zhubnout, ale asi mám představu o nějakých 65kg...spíš je to ale o objemech, takže když se sama sobě budu líbit na oko a ne na váhu, tak to pro mě bude konečná meta

ten samožitný chleba, to je chleba pouze z žitné mouky? Já jsem ještě vhodného kandidáta mazi chleby nenašla, takže zatím baštím rýžové chlebíky, wasa chlebíky atd. Ty wasa mám moc ráda, jsou chutný a pěkně křupou

výše uvedený jídelníček asi paltil na včerejšek (podle toho, že jsi usnula), co budeš jíst dneska?

Kopretina24

Člen

# Zasláno: 11 Čen 2008 11:34:49


no 3x do týdne...spíš 2x...2x týdně 2x2cm čokoláda, to je snad v pohodě...doufám

Kopretina24

Člen

# Zasláno: 11 Čen 2008 11:35:30


jéjda, poslala jsem to jinam jsem v práci a v tom zmatku tady zmatkuju taky!

Anyma

Člen

# Zasláno: 11 Čen 2008 16:08:55


No dneska boj, jezdila jsem celý den po klientech ale nakonec to nedopadlo tak hrozně.
6,15 - snídaně - 1/2 Emco kaše + 10g oves.vloček
8,30 - sváča - 20g samožitný chleba + 15g kuř.šunky+15g eidam 30%
11,00 - 15g jasmínovky + 50g krůtí směsi
13,00 - sváča - kornspitz + 15g kuřecí šunky
15,15 - sváča - 40g olom.tv. + 1,5knuspi
ještě bude :
17,30 - véča - 15g jasmínovky+ 50g krůtí směsi
20,00 - véča - 150g hollandia + 15g eidamu 30% + 1knuspi
Ještě to spočítám a hodím sem výsledek, a ještě zítřek

Anyma

Člen

# Zasláno: 11 Čen 2008 17:00:01


samožitný chleba je mňamózní - je celozrnný a ještě žitný (dělají ho Dobřanské pekárny)

Kopretina24

Člen

# Zasláno: 11 Čen 2008 22:42:06


Anyma
hmmm...plánuju teď během pár dnů očíhnout, kde jaké chleby prodávají a konečně snad nějaký taky koupím a zdegustuju!

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Čen 2008 10:58:28


Anyma
ahoj, tak jsem konečně ti vyrobil tu stránečku
http://www.f-sport.cz/print.php?id=347



jídelnička vypadá pěkně, ale pro jistotu to zkus přepočítat

Anyma

Člen

# Zasláno: 31 Kvě 2013 09:36:27


Moc zdravím po dlooouhé době.

Ráda bych s Vámi zase konzultovala své úspěchy a bojování za pěknou postavu.

Od doby, kdy jsem tu byla uběhlo spoustu času a já jsem před časem hodně věcí od základu změnila.

Minulý rok jsem držela Dukanovu dietu, mimochodem jedna z největších kravin, jakou jsem udělala.
Prakticky nulový příjem sacharidů, únava, velké množství bílkovin.
Podařilo se mi díky ní dostat dolů 8kg, ale ty následky...
Každopádně jsem zase o kus chytřejší a takové experimenty už dělat nebudu.
Zdraví mám jen jedno

24.4. jsem na sobě začala makat v posilovně.
Chodím cvičit s trenérem, jsem spokojená a nadšená, netušila jsem, že mě to bude tak bavit a každý den, kdy necvičím se těším na další trénink.
Spolu s cvičením mi sestavil redukční dietu.
Musím říct, že po půl roce bez sacharidů jsem najednou jako v ráji.
Mám spoustu energie na cvičení i normální fungování.

Ráda bych tu vyložila, jak jím a cvičím a poprosím o vaše názory.

Jídlo (sacharidové vlny) :
1.den
1.jídlo: 3 vajíčka (1žl.), 100g celozrnný chleba, zelenina
2.jídlo: 50g protein
3.jídlo: 100g libového masa (kuřecí/ryba)
nízkotučný sýr (50 - 100g podle typu), zelenina
4.jídlo: 100g bílý jogurty + 4 kneky
5.jídlo: 50g protein
6.jídlo: 100g libové maso + 30g rýže + zelenina
7.jídlo : 30g protein
B 190-200, S 100

2.den
1.jídlo: 130g vločky + 100g jogurty + 20g goji
2.jídlo: 50g protein
3.jídlo: 200g cottage + 100g celozrn.chl., zelenina
4.jídlo: 150g libové maso, 60g rýže, zelenina
5.jídlo: 50g protein
6.jídlo: 150g libové maso + zelenina
7.jídlo : 30g protein + menší jablko
B 200, S 200

3.den
1.jídlo: 4 vajíčka (1žl.), 200g celozrnný chleba, zelenina
2.jídlo: 60g rýže
3.jídlo: 150g libového masa (kuřecí/ryba), 60g rýže, zelenina
4.jídlo: 150g lib.masa, 100g luštěniny
5.jídlo: 50g protein, banán
6.jídlo: 150g libové maso, 120g rýže
7.jídlo : 30g protein, jablko
B 200, S 400

Vlny střídám v tomto rozsahu, maso pouze kuřecí/krůtí/ryby, luštěniny čočku/cizrnu, rýži někdy prostřídám s quinoou, kuskusem, špaldou, batáty (vždy aby to bylo v odpovídajícím množství B a S

Protein mám od Amixu ISO Prime CMF a Fitco 100% Beef Protein hydrolysate.
Dále Carnitine 100 000 a FAT Stove gel, teď ke cvíču ještě doplním BCAčko a Creatine.

Co se týká cvičení, tak tréninky mám 3x týdně, teď jsme začali 4x

Příklad vršek :
Peck deck (říkám tomu motýl) obráceně : 4 x 20 x 7,5
Peck deck klasika : 4 x 20 x 12
Peck deck lokty : 4 x 20 x 7,5
Kladka široký úchop : 4 x 20 x 15
Kladka vzad : 4 x 20 x 15
Kladka úzký úchop : 4 x 20 x 15
Protější kladky : 4 x 20 x 5
Biceps s jednoručkou vytáčeně : 4 x 20 x 2,5
Triceps stahování provazu : 4 x 20 x 10
Břicho rovně : 4 x 20

Spodek :
Předkopávání chodidla rovně : 4 x 20 x 20
Předkopávání špičky k sobě : 4 x 20 x 20
Předkopávání špičky od sebe : 4 x 20 x 20
Zakopávání (poloha na stroji 3 - delší) : 4 x 20 x 25
Zakopávání (poloha na stroji 2 - kratší) : 4 x 20 x 25
Výpony na špičky s jednoručkou : 4 x 20 (jednoručky 2,5kg)
Dřepy s jednoručkou 5kg : 4 x 20
Břicho na šikomo : 4 x 20

Tréninky různě doplňujeme, začnu zapisovat do cvičebního deníčku.

Za měsíc a týden co cvičím už vidím a hlavně cítím zpevnění.
Na váze mám o 3kg víc, ale nemyslím, že je to tuk, jsem mnohem zpevněnější.

Zkusím doplnit fotky před cvičením a po 5ti týdnech.

Anyma

Člen

# Zasláno: 31 Kvě 2013 09:39:32


Tedy cvičím 6 týdnů, neumím počítat

Současná váha 76kg na 172cm, 60 už není cíl, cíl je zpevnit a vytvarovat.

Anyma

Člen

# Zasláno: 31 Kvě 2013 11:45:51


Postava 14dní zpět



Anyma

Člen

# Zasláno: 31 Kvě 2013 11:49:31


z boku (špatná kvalita, omlouvám se)



Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Čen 2013 11:34:58


Anyma
Po pěti letech vypadáš mladší o deset let

Anyma

Člen

# Zasláno: 4 Čen 2013 21:34:01


Martin děkuji moc
Před pěti lety by mě taky nenapadla, že se ze mě stane "závisláček" na posilování. Neskutečně mě to baví a konečně jsem pochopila, že nejde o váhu, ale o vzhled a vytvarování těla.
Je to paráda, hlavně se cítím skvěle
A bude ještě líp

Anyma

Člen

# Zasláno: 4 Čen 2013 21:35:17


Co se týká jídla, tak dál vlním a dodržuji

Anyma

Člen

# Zasláno: 18 Srp 2013 17:51:04 ° Změnil/a: Anyma


Progres po 2,5mesici, ze kterych jsem byla 3tydny v Recku.
Porad cvicim ve fitku, aktivity venku, proste spoustu pohybu, co me bavi.
Jeste musim poradne zamakat na nohach, to je takovy moje vecny trapeni, ale uz se na ne muzu podivat s tim, ze se mi i docela libi



papricka28

Člen

# Zasláno: 18 Srp 2013 19:49:19


Anyma
Slušný pokrok bříško už bych nechala tak, jedině bys chtěla sixpack a nohy máš taky super, škoda, že ses nevyfotila v plavkách jako předtím

Anyma

Člen

# Zasláno: 19 Srp 2013 07:49:36


papricka28 díky moc tohle byla taková rychlovka po cvičení. Plavkovou fotku provedu


rozaliiinka

Člen

# Zasláno: 19 Srp 2013 09:47:15


bříško máš parádní

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!