Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / burysek2 65/170 - potřebuju přibrat
Autor Zpráva
burysek2

Člen

# Zasláno: 18 Čen 2008 12:21:16 ° Změnil/a: burysek2


Potřebuju přibrat cvyčím 3 týdně
Pondělí-ramena,biceps
Uterý-volno
Středa-volno
Čtvrtek-prsa,triceps
Pátek-záda
Sobota-volno
Neděle-volno
Na otázku proč necvyčím nohy mám to zakazaný od doktora
ramena-rozpažovaní 4*8 asi 6kg
biceps-izolovaný zdvyh jednoruč 4*8 10kg,kladiva 4*8 10kg
prsa-rozpažky 4*8 10kg
triceps-kick back 4*8 10kg,uzký bench 4*8 30kg
záda-zhyby 4*8,veslovaní 4*8 40kg
ještě moje míry 15 let 57kg 170cm
jídelníček-mám 200kč na měsíc poradte co se stím se dá dělat
Budu moc rád za každou pomoc.
chtěl bych mýt těch 65kg.

burysek2

Člen

# Zasláno: 18 Čen 2008 12:27:57


a ještě něco cvyčím od 14

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 18 Čen 2008 12:38:30


burysek2
jídelníček-mám 200kč na měsíc poradte co se stím se dá dělat
kup si tramvajenku a najdi si brigádu

trenink mas priserny, jak ti muze neco vyrust, kdyz si jdes zacvicit 2-3 cviky po 4 seriich a vesmes izolovane cviky?

co treba takto:¨
ramena: tlaky jc, pritahy vc k brade, upazovani, biceps: velka cinka, jednorucky

Prsa: bench, tlaky na sikme lavici, rozpazky triceps: kliky na bradlech, kickback nebo stahovani kladky

Zada: shyby, pritahy vc na siroko, veslovani, pridej bricho.

¨Nohy zakazane? proc? co aspon pitome predkopavani, zakopavani a lytkove vypony?

Jinak, pokud mas radsi 1-2 cviky na partii, tak co treba zacit cvicit partii 2x tydne? (prsa+zada;ruce+ramena;volno;prsa+zada;ruce+ramena;volno;volno)

Rall

Moderátor

# Zasláno: 18 Čen 2008 12:48:27


burysek2
Ahoj, no tak to vemem postupně.
Je ti 14, to se mi nezdá zrovna nejlepší věk na jednostranný cvičení a zatížení... Takže úplně zaprvé bych spíš trénoval teď z vlastní vahou (kliky, dřepy, shyby - na výdrž), běh, plavání, prostě všestraně zdokonalovat rychlost, výdrž a sílu (spíš ještě silovou vytrvalost) + pokud by ses chtěl věnovat nějakému sportu, tak techniku.
V každým připadě základem je kvalitní strava, zvlášť v tvém věku. Za 200 na měsíc se asi nenajíš...Ale doma snad jídlo dostáváš, ne? Jez maso, vajíčka, ryby, mléko, sýra, rýži, brambroy, tmavé pečivo, pokud možno alespoň 5 jídel denně, jez taky dostatek ovoce a zeleniny.
No a když už mermomocí chceš cvičit jen v posilovně, tak ten trénink, to je všechno špatně. Když už, tak bys měl jednak drtit břicho a spodní záda, abys měl silný střed těla. To je základ. Potom se s lehkou vahou nebo jen s násadou od koštěte učit techniku těžších cviků (dřep, bench, pozvedy) a k tomu stejně pčidat ty shyby, kliky, dřepy na výdrž, a cviky na ruce, to tak maximálně jako odměnu na konci tréninku.

burysek2

Člen

# Zasláno: 18 Čen 2008 12:51:49 ° Změnil/a: burysek2


já sem psal že cvyčím od 14 je my 15 od té doby sem přibral 12kg

burysek2

Člen

# Zasláno: 18 Čen 2008 12:55:31


Mahamotti
V 15 letech snad mě někam vemou

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 18 Čen 2008 15:34:31


burysek2
já sem psal že cvyčím od 14 je my 15 od té doby sem přibral 12kg
a o kolik cm si za ten rok vyrostl?

mozna bys taky mohl venovat alespon trochu pozornosti vyuce cestiny

burysek2

Člen

# Zasláno: 18 Čen 2008 16:14:58


Mahamottiani jeden cm mám pořád 170cm

Martin

Administrátor

# Zasláno: 19 Úno 2009 14:10:02


burysek2
tak se najez


zní to blbě ? Ale je to pravda.
Zkus to spočítat, pro nárůst svalů musíš tělu dodat tak 140-150g bílkovin a 300g sacharidů denně. Kolik sníš ty ?

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!