Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / kuba05 - chci na soutěž
Autor Zpráva
kuba05

Člen

# Zasláno: 4 Čec 2008 22:44:24


Ahoj chlapy, můj dobrý kamarád mi nabídl, že když se v říjnu dostanu na pohárovou soutěž která je v říjnu tak mi dá 50tisíc na ruku.
Ted o mě:
Je mi 19let cvičím 2 a kousek roku. Z váhy 48kg jsem se dostal na 68kg při asi 9%tuku a výška je 160cm.
Ted mé otázky jak mám nyní cvičit jestli mám zkusit něco nabrat nebo spíš zkvalitnit jídelníček přidat kardio a pomalu schazovat sádlo.
Chtěl bych poradit s tréninkem a i se stravou a suplementy, jsem zviklý deně spořádat 2-3gr/b kolem 5gr/s atak 40-60gr tuku.
Já hrozně rád jezdim partie antgonisticky to znamená prsa+záda, stehna +hamstringy a ramena, bic+ tric.
Příklad bench+shyby5-8sérii, tlaky hlav nahoru+přítahy vč5-8sérii,pullover5sérii mrtvola5s. Ja chtěl třeba ted na tři týdny zkusit tohle http://kulturistika.ronnie.cz/c-1421-the-anti-bodybuilding-hypertrophy -program.html a pak začít rýsovat
jídlo 6-9porcí denně.
Prosím poradte

Rall

Moderátor

# Zasláno: 4 Čec 2008 23:43:51


kuba05
Ahoj, no tak protně bychom si asi měli položit otázku, v jakým sportu je ta pohárovka a podle toho se to bude všechno odvíjet

kuba05

Člen

# Zasláno: 4 Čec 2008 23:51:12


kulturistika

Martin

Administrátor

# Zasláno: 19 Úno 2009 14:08:38


kuba05
příprava na soutěž je vyšší dívčí.
1/ Trénuj to co umíš, už není čas to měnit
2/ maximálně pumpuj, trénink bez propumpování je na nic (zde si pomož NOčky)
3/ Dietuj tvrdě, žádný cukr, žádný tuk a co nejvíce sacharidů a dostatek bílkovin
4/ moc a moc a hodně spi, klidně si schrupni i odpoledne
5/ suplementuj hlavně amina
6/ cvič 4x týdně hodinu, jednou za měsic si dej 4-5 dnu pauzu
7/ každý den si hlídej váhu a měň dle toho jídelničky
8/ každých 14 dnů měř tuky

to jsou základy a veškeré spešl diety a spešl tréninky jsou jen zbytečné tanečky okolo a objemu ti nepřidej.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!