Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Treningové logy / MorriconeTheGod - sestavení tréninku
Autor Zpráva
MorriconeTheGod

Člen

# Zasláno: 5 Říj 2008 02:02:58


ahoj, chtěl bych poradit se sestavením tréninku, informací je tolik a člověk v tom tápe. Zatím jedu tento trénink:

Den 1.
HRUDNÍK (těžký)
- Bench vodorovný 4x6
- Tlaky s jednoruč vodorovná lavice 4x6
- Rozpažky šikmá lavice, nahoru 4x6
- Tlaky jednoručky šikmá lavice, dolů 4x6
BICEPS (těžký)
- Velká činka nadhmat 5x10
- Podhmat 5x10
- Kladivový zdvih 3x10
HORNÍ ZÁDA
- Stahování horní kladky napnutými pažemi 5x10
- Stahování spodní kladky 5x10




Den 2.
ZÁDA (těžký)
- Mrtvý tah 1x8 (80kg), 2x5(100kg), 6x4 (110kg) (můj max. je 125 kg)
HORNÍ ZÁDA (těžký) všechno 5x10
- Přítahy velké činky nadhmat
- - // - Podhmat
- Stahování horní kladky šíje
- - //- Hrudník
TRAPÉZ (Těžký) a RAMENA (Lehký) všechno 5x10
- Kroužení ramen s jednoručkami
- Zvedání obouručné k bradě
- Předpažování
- Rozpažování
BICEPS (lehký)
- Koncentrovaný dvih 4x6

Den 3.
NOHY (těžký) vše 5x10
- Dřepy
- Legg press
- Zakopávání
- Výpony
RAMENA (těžký)
- Tlak s obouručnou šíje 5x6
- - // - Hrudník 5x6
- Arnoldky 3x8

HRUDNÍK (lehký)
- Bench šikmý hlavou nahoru 4x6
- Tlaky jednoruč. Šikmé nahoru 4x6
- Pullover jednoruč. 4x6



Budu rád za jakoukoli opravu, kritiku, radu,.... díky

Rall

Moderátor

# Zasláno: 5 Říj 2008 21:31:02


MorriconeTheGod
Těžko k tomu tréninku něco říct, když jsi o sobě vůbec nic nenapsal, kolik ti je, jak dlouho cvičíš, jaké máš cíle, apod...
Navíc žádný trénink nemůžeš jet dlouho, ta doba, po které je třeba trénink obměnit, je asi takových těch 6-8 týdnů v průměru.
Takže doplň informace o sobě a něco vymyslíme

MorriconeTheGod

Člen

# Zasláno: 5 Říj 2008 23:02:40


ok, je mi 20, (180 cm, 80kg) cvičím teprve asi 3 měsíce. Chtěl bych mít hlavně pěknou postavu, samozřejmě sílu a kondici. Nejde mi tedy ani tak o kulturistický trénink na objemy. Dělám navíc box. Triceps a břicho cvičím doma, zkracovačky, obracené zkracovačky, a na triceps hlavně ´takové ty spec. kliky, nevim jestli maji nějaky název:-) Chtěl bych se věnovat víc hrudníku, protože s tím nejsem spokojeny ani vzhledově i na bench dám strašně málo(max asi 65kg), to bych chtěl zlepšit, díky pomoc;)

Rall

Moderátor

# Zasláno: 6 Říj 2008 13:38:23


MorriconeTheGod
Tak jestli si tenhle trénink cvičil 3 měsíce, tak je určitě čas na změnu...Otázka je, co zvolit (předpokládám podle toho, co píšeš, že box bereš jako doplňkovou aktivitu a nevěnuješ se mu prioritně - potom by tomu taky musel odpovídat trénink). Takže v tuhle chvíli bych jako univerzální variantu zvolil trénink 5x5:
http://www.f-sport.cz/bb/index.php?action=vthread&forum=22&topic=3031

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!