Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Livetowin (Karel) 38 187/86 nabrat cca 4-5kg dnes 89
<< . 1 . 2 . 3 .
Autor Zpráva
livetowin

Člen

# Zasláno: 9 Úno 2009 12:31:57 ° Změnil/a: livetowin


Rambo
Ahoj Rambo, začínám uvažovat o rýsování.Chtěl bych začít koncem února začátkem března,poradíš mi prosím nějakou taktiku nějakej osvědčenej trénink,kterej by byl i dobře rozepsanej pro system 2+1+2 (nenašel jsem v tomto stylu nic na těchto stránkách). Pořád jsme věrnej tomuto systému -http://www.f-sport.cz/print.php?id=24 přijde mi to jako takovej trošku full body styl.Celkem jsme se zmasil za tu objemovku a ted to chce dat vyniknout.. Dík Karel

)) Tak jsme tu udělal poplach právě jsme dočetl RR III. a myslím že je to to , co jsme hledal.
Tak, zkusím tě zaměstnat jinak.....jak načasovat u rýsovačku aby to na druhou půlku května bylo tak akorátPodle čeho se řídit???

nikolka36

Člen

# Zasláno: 14 Bře 2009 12:23:11


livetowin
ahoj
poslala mě za tebou Lucka..řikala mi, že je lepší běhat, na rotoped..kolem 70% TPF pro spalování tuků..tzn. tolik to nehrotit..ale když chci hlavně nabrat kondici, tak je lepší to hrotit? nebo to nemá smysl?
díkes moc

livetowin

Člen

# Zasláno: 15 Bře 2009 20:15:16 ° Změnil/a: livetowin


nikolka36
Ahoj, v žádném případě nemá smysl trénovat nad maximem tepového optima. Pouze pokud jde o cílený trénink využívající metody maximálního zatížení kdy se TF drží několik minut na hranici maxima nebo hranici určené trenérem který k tomuto má určitý důvod proč to dělat.Pokud trénuješ kondičně ,nepřipravuješ se na žádné závody, nepotřebuješ trénovat rychlost ,výbušnos a podobné speciality , je pro tebe nejvhodnější pohybovat se v tepovém otpimu.A odhadem ke tvému věku je to cca mezi 125-145 tepy za minutu.Měřit lze na zápěstí po dobu deseti vteřin a vynásobit šeti ,nebo nejlépe sporttestrem(snímač upevěný na hrudníku,digitální stopky s měřičem TF na zápěstí).Tréninkové rozmezí ti nejpřesněji určí prohlídka u sportovního lékaře ,napojení na testovací zařízení.Dnes stojí cca od 500-1100 kč.Kondici nenabereš "hrocením",pouze prodloužíš dobu regenerace .Hrotit můžeš až ji budeš(kondici) mít ,pokud budeš směřovat k nějakému cíli.zatím by Ti mělo stačit sportovat v pohodě ahoj

nikolka36

Člen

# Zasláno: 16 Bře 2009 21:15:17


livetowin
Děkuju moc za podrobný info už tomu rozumim..no já teďka potřebuju tu kondičku (sem 3 měsíce po operaci kotníku), abych právě pak mohla zase začít trénovat na závody, takže pořádný hrocení přijde teprv časem
měj se hezky

livetowin

Člen

# Zasláno: 17 Bře 2009 19:50:23


nikolka36
Tak s tím kotníkem opatrně...běhej po měkkém povrchu,lesní cesty a tak ...raděj plavej a běh dej až budeš "sto pro" zdravá

rebekah

Člen

# Zasláno: 3 Dub 2009 09:37:51


livetowin
Ahoj Karle ? Jak je? Zdravím po kratší odmlce, u mě dobrý ! Mám dole 11 kg, cítím se bezvadně a běh se stal mou každodenní součástí! Prošla jsem všemi fázemi - hltání km, času, pulsmetr !!!, všechno šlo postupně do háje a ted už jsem delší dobu na tom, že beru psa a jdu tak podle pocitu, což mi vyhovuje nejvíc. Děnně (tedy občas je vynucená pauza únavou) to dělá tak 5-6km, když začnu zadýchávat, přejdu do rychlé chůze, ale už mi nedělá problém běžet i 10-12km v kuse. Jsem ohromně spokojená a díky za rady. Během jara a léta to bude horší, je hodně fyzické práce venku, ale ráda bych si každý den na chvíli vyběhla a na podzim se zase ozvu a poradím, jak na zimní sezónu
Tak hodně zdaru a ještě jednou díky

livetowin

Člen

# Zasláno: 3 Dub 2009 14:46:04


rebekah Zdravím ! Hmm jedenact kilo? Tak to je pořádnej batoh v úschovně
Koukám děláš ohromné pokroky.Tak jen vytrvej a určitě to bude vše podle tvých představ.Hodně zdaru !Když budeš potřebovat zase se ozvi držím palce !

rebekah

Člen

# Zasláno: 16 Kvě 2009 07:53:59


Ahoj Karle, tak situace se trochu změnila. Potřebovala bych poradit. Máš nějaké zkušenosti s dlouhými běhy? Běhám teď 4x týdně, ode dnes přidám ještě i pátý, případně šestý den podle pocitu. Kvůli nabrání základní vytrvalosti pomalu a dlouho, takže pokaždé cca 60-80 min, ale časy jsou zatím hrozně pomalý. Je pravda, že je to terén. Na silnici jsem byla o 3km na 80 min. rychlejší. Otázka : je v pořádku, že běhám jen pomalu, nebo mám už začít zařazovat i tempový běhy, trochu rychlejší a intervaly a pokud tempo, tak hned od začátku, nebo to nechat rozjet pomalu a pak přidávat? 2) mám být zatím v klidu, za tu pomalou jízdu a očekávat, že se to postupně zlepší, nebo se smířit s tím, že se to už asi nezlepší Dík moc za tvůj čas

<< . 1 . 2 . 3 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!