Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / dracena2 170cm/79 kg, nyní 73 kg, cíl I - dostat se pod 70
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 .
Autor Zpráva
jitkajp

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2009 10:14:16


dracena2
Mně to taky minulý víken dohonilo. Držím 150 S. Martin mi poradil, abych den po tréninku přidala 20-30 S. Jen zatím nevím, co tím "tréninkem" myslel. Jestli posilovnu, nebo aerobku... Zatím čekám na odpověď. Atlanta mi zas poradila zvýšit si trochu sachry přes den a jíst po 2 hodinách. Večer pak ubrat, aby celkový hodnoty vyšly.

Možná bys mohla něco podobného taky zkusit. Je lepší si přidat přes den, než aby tě to dohnalo takhle večer. Přes den se to přece jen spotřebuje.

Já naštěstí čokoládu nemusím. Máme tu dokonce ještě minulé velikonoce. Ale třeba léto je pro mně za trest. Na každým rohu stánek s točenou zmrzkou... a ty melouny...

atlanta

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2009 10:39:44


dracena2,
tyhle teorie jsem taky kdysi četla a věřila jim,ale teď koukám spíše na složení jídelníčku,protože se mi leckdy stane,že se mi sejdou jídla s krátkýma sachrama a potom mám brzo hlad nebo se nestihnu včas najíst,protáhne se pauza a už mě také honí mlsná..
Takže bych Ti doporučila,aby sis přidala přes den více na jídle, snažila se mít co nejméně potravin s krátkými sachry v jednom dni a když už, tak je kompenzovat s dlouhými sachry...Hodně pomáhá také dosti pít a přemoci se..
Ale na mě osobně zabírádostatek jídla během dne, sport (to mě chutě přejdou), neustálá činnost a dodržování pauz mezi jídly.

dracena2

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2009 10:56:24


jitkajp, atlanta
Holky, děkuju za rady, já teda zkusím přidat zítra 20 S přes den, a večer uberu. Uvidím, co to udělá. Po 2 hodinách jím dopoledne, odpoledne po 3, vypiju hafo vody, nejmín 2 litry.
Ještě mám jednu otázečku - co je špatného na pečených bramborech?
jitkajp
točenou zmrzlinu zase nemusím já, to čokoška je lepší
Ale meloun přece není žádný velký hřích, vždyť je to samá voda,
kéž bych ujížděla jen na melounech

atlanta

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2009 15:11:32


dracena2,
pokud nejsou brambory pečené na másle,ale jenom na pečicím papírů či kapce oliv. oleje,tak proti nim já nic osobně nemá. Jsi někde něco četla?

PEITHO

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2009 15:26:08


ahoj, prosím, kde sis nechala měřit ty tuky?

dracena2

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2009 16:29:20


atlanta
Někde jsem to tady v deníčku četla, že nejsou pečené brambory vhodné a tak jsem hledalana netu a všudepíšou, že mají vysoký glykemický index, třeba tady
http://www.femina.cz/hubnuti-zdrava-vyziva/glykemicky-index-myty-a-nej asnosti/6034
ale já mám pečený brambory moc ráda a pro zpestření si je dělám, vařených už jsem přejedená, peču je na papíře s minimen olivového oleje

dracena2

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2009 16:50:12 ° Změnil/a: dracena2




dracena2

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2009 17:02:18


A jídlo na zítra:

6:00 Emco kaše natural 45 + vločky 10
08:00 moskva 58 + 130 kefír
10:00 moskva 58 + lučina 30 g
12:30 filé 60 g + brambory 130
15:30 cottage 75 + racio 30
18:00 kuřecí prsa 85 + rýže 70
21:00 jemné tvarůžky 50 + wassa 12

178 S, 78 B, 20,5 T

atlanta

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2009 18:18:09


dracena2,
glykemický index neřeš a klidně si pečené brambory udělej

dracena2

Člen

# Zasláno: 11 Zář 2009 09:00:42 ° Změnil/a: dracena2


dnes:

08:30 Emco natural 45 + 10 vločky
10:30 chléb 60 + kefír 130
12:30 kuře 55 + brambory 150
15:00 chléb 55 + eidam 20% 25
posilovna, pak banán
18:00 kuře 85 + brambory 110
21:00 jemné tvarůžky 40 + 65 cottage + wassa 15

4665 kJ, 160 S, 77 B, 18 T + špetka řepkového oleje

Dnešní váha 73,1 kg, za týden - 0,2 kg, nic moc

atlanta

Člen

# Zasláno: 11 Zář 2009 10:35:08


dracena2,
dobré ju ubývat pomalu, takže se doporučuje 1 - 0,5 kg za týden, hlavně teď nezačni řešit,že tys ubyla jenom 0,2 kg :-D)))...Váha není důležitá,tak ji tolik neřeš a spíše se zaměř na cm

dracena2

Člen

# Zasláno: 11 Zář 2009 11:26:17


atlanta
To já všechno dobře vím, ale hůř se to praktikuje Já ani nechci hubnout nijak rychle, stačí mi do roka 10 kilo. Cm mi ubyly ted o trochu více než váha, tak to mě aspoň uklidňuje, protože jinak by přišla paní depka a s ní všežravý den. Moc děkuju za podporu, atlanto

atlanta

Člen

# Zasláno: 11 Zář 2009 11:58:28


dracena2,
tak to je super,že cm utíkají pryč ..Pokud by na Tebe skočila debka, tak bychom s ní rychle zatočili a se žravkou taky , by ses přišla vypovídat a spousta z nás by Tě sem přišla povzbudit

dracena2

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2009 09:11:00 ° Změnil/a: dracena2


Včera bylo 167 S a měla jsem velkej hlad, dnes zkusím více

08:30 Emco natural 48 + 12 vločky
10:30 moskva 60 + eidam 20% 20 g
12:30 kuřecí prsa 55 + rýže 120 g(vařená)
15:00 moskva 60 + cottage 70 g
17:30 kuřecí prsa 55 + rýže 120 g
20:30 kuřecí prsa 80 + rýže 75
23:30 racio 20 + cottage 70 + 2 bílky

5425 KJ, 185,5 S, 93 B, 20 T

jitkajp

Člen

# Zasláno: 26 Zář 2009 20:55:29


dracena2
Cenťáky jsou přece to nejlepší. Nikdo se tě nikdy nebude jen tak na potkání ptát, kolik vážíš, ale bude vidět jak vypadáš. Vím, je to těžké na to magické číslo nekoukat, ale centimetry jsou fakt důležitější.

atlanta
Nevím, zda si to přečteš, ale podle mně bys měla mít v nicku bájnýho jednorožce.

atlanta

Člen

# Zasláno: 29 Zář 2009 11:45:13


dracena2,
moc děkuji za uznání v mém deníčku a jsem ráda,že jsem pro ostatní oporou a aspoň prostřednictvím písmenek mohu dát ostatním takovou tu podporu k tomu,aby se jim lépe hubnulo nebo měnil způsob života

jitkajp,
já tam ponechám tohodle bělouše z pána prstenů a bájné jednorožce přenechám pohádkám

dracena2

Člen

# Zasláno: 7 Říj 2009 18:27:17


hodím si sem jeden zajímavý odkaz

http://www.forumzdravi.cz/clanek-73-o-hubnuti-ing-petr-havlicek-1-cast

http://www.forumzdravi.cz/clanek-63-o-hubnuti-ing-petr-havlicek-2-cast

Kikus

Moderátor

# Zasláno: 9 Říj 2009 09:01:49


dracena2
Změněno, věk jsi chtěla vypustit úmyslně, nebo jsi ho tam jen zapomněla napsat?

dracena2

Člen

# Zasláno: 9 Říj 2009 09:41:23


Kikuš
Takhle je to dobrý, děkuju, to byla ale rychlost

atlanta

Člen

# Zasláno: 10 Říj 2009 11:54:38


dracena2,
také děkuji za podporu u Shauwn v deníčku,...a neplýtvej svým drahoceným časem pro osobu,která nestojí o rady, a když se dovolíme ozvat, tak je oheň na střeše a asi si myslí,že je jediná,kdo má hafo práce,ale vidím tu spousta lidí,kteří mají rodiny, práci a přitom ještě stíhají hubnout..

jitkajp

Člen

# Zasláno: 10 Říj 2009 22:17:04 ° Změnil/a: jitkajp


dracena2

mám z prázdnin 2 kila nahoře a ne a ne je dát dolů Nevím, co bych ti poradila... Takových krizí jsem zažila už několik. V jedný mi pomohlo dočasné navýšení sacharidů, v další vydržet a najednou se to zas rozjelo. Nebo může třeba pomoct změna cvičení... Prostě jakýkoliv nový impuls. Tak neztrácej hlavu.


atlanta

Nic si z toho nedělej. Dobře se říká:"Komu není rady, tomu není pomoci ..." Možná časem pochopí, že právě TY jsi oprávněná radit. Bohužel riskuje, že se už tvé rady nedočká.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 4 Kvě 2010 12:23:40




# Zasláno: 28 Dub 2010 11:46:50 ° IP: 89.176.188.215
Citát Změnit Vymazat

Ahoj Martine, potřebovala bych poradit. Chodím do posilovny 8 měsíců, 2xtýdně. Nechala jsem se změřit na přístroji inbody a sestavit tréninkový plán. Po prvních 2 měsícíc jsem zhubla 2 kila tuku a nacvičla 1,5 kg svalů. Začala jsem cvičit nový plán, náročnější, a kontrolní měření jsem absolvovala až teďka. A přišel docela šok, protože přesto, že mám na váze o 1,5 kila méně od posledního měření, jsem nezhubla ani deko, tuk mi zůstal stejný a ubrala jsem 1 kg svalů a 0,5 kg vody. Čekala jsem, že to nebude žádná sláva, protože mezi tím byly vánoce a já přes ně přibrala skoro 3 kila na váze, a potom se radši vůbec neměřila, ale přidala jsem od března 2 x týdně aerobku, kterou jsem dřív zařazovala spíš příležitostně a taky si ubrala trochu jídla (dřív jsem jedla kolem 180 S, ted jsem to snížila na 140 - 150, bílkoviny mám stále 70 -80, teď mám 72,5 kg). Je možný, že jsem si ty svaly spálila tou aerobkou? A taky ubráním jídla, přesto, že jsem zvýšila výdej?Je pravda, že pulsy jsem nehlídala, často běhala na páse a byla dost zadýchaná. Slečna ve fitku, co mě měřila mi tvrdí, že je to spíš jídlem, že večer už nemám jíst vůbec žádný sacharidy, a ovoce po cvičení taky ne, že mám po cvičení spíš hladovět a pak si dát jen kuřecí se zeleninou. Jinak z toho taky byla překvapená, i když říkala, že mám svalů i tak dost. Ten tuk mi zas až takový starosti nedělá, protože vím, že jsem od vánoc zhubla 3,5 cm přes zadek, spíš ty svaly mi nejdou do hlavy. Budu ráda, když uslyším ještě další názor, co dělám špatně. Moc děkuju.


dracena2
co k tomu napsat, sma píšeš jaké chyby děláš a slečna z fitka ti taky neradí nejlépe. O přesnosti těch přístrojů si myslím své. Takže je to prosté, vydržet a makt.
Jídelničky co tu píšeš jsou dobré, pokud k tomu cvičíš, tak je to fakt jen o tom ustálit to, vydržet.

dracena2

Člen

# Zasláno: 8 Kvě 2010 18:50:14


Měření na inbody duben:
váha 71,7 kg
tuky 21 kg
svaly 28,5 kg
voda 37 kg

chci se konečně dostat pod 70 kg, takže zahajuju tvrdou redukci tuku - 2 x týdně posilovna, 2 x aerobka
Přidávám trochu jídla, aby neubývaly svaly - 160-170 S, 90B, 30 T

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!