Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Logan - 25let 110/178 zhoubnout cca na 95 , dnes 107
<< 1 ... 18 . 19 . 20 .
Autor Zpráva
Kovovy_kohout

Člen

# Zasláno: 19 Čec 2010 10:09:48


Logan
Sfra, chtěl bych mít tolik času na aktivity jako ty chlape.

Jinak díky za nákuk, můj pravidelný čtenáři.

Logan

Člen

# Zasláno: 1 Bře 2011 15:51:40


takže v neděli úspěšných 102,6kg v dobrém rozmaru mi zřejmě někdo schoval krejčovskej metr, aby zabránil mému šoku (:

takže od včerejška jedu vlny a uvidíme jak se to hne, rameno sice zdravé nemám, koleno taky ne.. ale to vem čert

50-100-200-250-300-400-450

ps: až se někde vyklube metr, dohodím i ten úžasný míry

Logan

Člen

# Zasláno: 1 Bře 2011 18:41:13 ° Změnil/a: Logan


koz - 120
bic - 40
pas - 107
stehno - 58

hrochmut

takže na zítra
2000kcal 10183kj 324B 200S 33,6T

Logan

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2011 20:46:57


paráda, tak pro změnu druhé rameno v prdeli

Logan

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2012 11:56:42 ° Změnil/a: Logan


Ahoj Ahoj tak po dlouhé odmlce plné zranění a moře alkoholu spojeného s přežíráním se, je hrochmut z5

jen rekapitulace, rameno už se zachránit nedá a ty 4 nalometý prsty na pravý noze už jsou celkem ok

tudíž schutí do toho..

jen tak pro rekapitulaci lidí kteří mě neznají, v 21 letech jsem pomocí toho fora zhubl ze 110 kg na krásných 85 kg, pak přišli zranění a podobný věci..a normálně sem se na to vyfláknul

takže nyní jsem z5 s krásnými 106.8 kg(pas - 112, koz - 122, bic-42)

a trochu do toho šlápnem

během dne přidám jídelníček ( trenink zde rozepisovat nejspíš nebudu )

Logan

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2012 12:30:54 ° Změnil/a: Logan




Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 19 Bře 2012 18:35:35


Logan
Pekne, myslis ze se udrzis a budes takhle ciste jist furt? FAndim. A udelej nejake pestresjsi jidlnicky, at si pak nemusim vymyslet vlastni pri mych 180/110

Logan

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2012 21:18:07


Mahamotti

tak stačí to schodit na nějakej normal a pak se jen držet zdravejch zásad, musí to přece fungovat nějak normálně bez celoživotního vaření koz

koukám koukám že se nám ženáč pěkně vypás ¨
to jsou ty tvoje výpečky a bramboráčky

Marek

Moderátor

# Zasláno: 20 Bře 2012 09:18:16


Logan
Kuře a rýže jsou u oběda a večeře prohozený, je to v zájmu pestrosti?
Že tam máš kolem tréninku dost velkou pauzu, gainer není jídlo a večer chybí sachry jistě víš
Tak tedyy

Logan

Člen

# Zasláno: 20 Bře 2012 12:23:07


Marek
Kuře a rýže jsou u oběda a večeře prohozený, je to v zájmu pestrosti?

přesně tak

Že tam máš kolem tréninku dost velkou pauzu, gainer není jídlo a večer chybí sachry jistě víš

nemám velkou pauzu, protože chodím většinou už o půle, odmakám to, šoupnu kardio..

a o tom že gainer není jídlo, by se dalo dlouze polemizovat kámo (:
protože po tomhle gaineru nemáš hlad ani po 10 hodinách

Logan

Člen

# Zasláno: 5 Lis 2013 19:46:37 ° Změnil/a: Logan


Zdravím staré známé a neznámé

je na čase se do toho zase chtě nechtě opřít..před 2 měsíci jsem změnil práci a přestal kouřit, jelikož je to práce na směnný provoz a jsou to 4 dny dvanáctek(2denní + 2 noční) a 3 dny volna.Během volných dnů jsem s přítelkyní, takže to celkově nebude vubec jednoduché..

shrnuto a podtrženo: víceméně jediným pohybem je práce seřizovače během které +- 10 hodin v kuse chodím sem a tam(takže co se týče výdeje, nedá se skoro o ničem mluvit).

pokud má někdo nějaké zkušenosti co se týče jídla, jídeláků nebo metabolismu ohledně nočních směn, uvítám každou radu

btw: za ty 2 měsíce jsem přibral 8kg

edit: ještě uplně přesně nevím jak to vymyslet, asi budu muset zkusit nějak cvičit mezi těma dvěma denníma dvanáctkama a pak asi zatím doma.. horší bude to jídlo, o tom si budu muset zkusit někde něco přečíst, protože absolutně nevim jak přesvědčit tělo k něčemu stabilnímu, když každý třetí den jinak vstávám, jinak sem vzhůru a jindy jdu spát.. :/

Logan

Člen

# Zasláno: 5 Lis 2013 21:38:06


v rychlosti sem podle toho co bylo doma vyšvihl jídelák.. našel sem ještě pár pytlíčků proteinu, tak se budou hodit

3:30 budíček
4:15 - 2xcelozrný dalamanek + šunka
7:00 - rýže + omeleta
10:30 - celozrný dalamanek + šunka
13:30 - rýže + omeleta + protein
16:30 - celozrný dalamanek + šunka
19:30 - rýže + omeleta + protein
21:30 - 2ks racio + tvaroh

cca 250S 130B 32T..

zítra koupim vícezrný chleba a kouknu zda mají cottage

Marek

Moderátor

# Zasláno: 6 Lis 2013 08:11:15 ° Změnil/a: Marek


Čau Logu, prima tě tu zas vidět Gratuluju ke skončení s kouřením, to je fakt Myslím, že to stojí i za těch 8kg, to zase půjde, jen si najít systém. Nedávno jsem na disku narazil na tvoje video kde mácháš nějakym železem u mrtvýho tahu, tak ať to je brzy zase tak


V jídelníčcích jsi striktní veterán, o tom žádná, přesto mi na takovýho borce přijde málo sachrů a předpokládám, že to trochu obměňuješ mezi dny, protože tohle je silně stereotypní

Martin

Administrátor

# Zasláno: 6 Lis 2013 11:49:45


Logan
nauč se to organizovat podle toho kdy vstaneš. A potom si najdi utlumovou dobu, kdy už jen tak dojíždíš a tam do sebe netlač jídlo tak často.

Logan

Člen

# Zasláno: 8 Lis 2013 14:25:31 ° Změnil/a: Logan


tak dneska noční, tak sem hodil takovej první pokusnej jídelák..



Marek

Moderátor

# Zasláno: 8 Lis 2013 15:32:14


Logan
Konečně něco co nevypadá jako hladomor

Eda0038

Člen

# Zasláno: 8 Lis 2013 20:58:47


Marek
Přesně tak! Dobrá inspirace pro mě

Logan

Člen

# Zasláno: 22 Led 2014 07:59:06


Při konzumaci 100 g tmavého chleba pokryjeme z denní doporučené dávky:
• 8% hořčíku, 3,5 % železa
• 38 % thiaminu (vit. B1), 32 % riboflavinu (vit. B2), 19 % niacinu (vit. B3)

Energetické a nutriční hodnoty pekařských výrobků:
Hodnota Vícezrnný chléb Konzumní chléb žitno-pšeničný Pšeničné pečivo – rohlík / houska Jemné pečivo - loupák
Energie (kJ/100g) 830 860 1300 1400
Bílkoviny 5,5 % 7,2 % 10,2 % 9,8 %
Sacharidy 40,5 % 40,4 % 58,8 % 53,5 %
Voda 43,0 % 42,4 % 22,2 % 22,8 %
Vláknina 7,5 % 5,1 % 3,2 % 2,5 %
Popel 2,1 % 1,9 % 1,7 % 1,6 %
Tuk 1,4 % 1,0 % 3,9 % 9,8 %

Cereální chléb – vícezrnný: Obsahuje i další obiloviny než pšenici a žito, např. ve formě vloček a trhanek (včetně obalových částí zrna), může obsahovat i luštěniny (sója, lupina) a semena olejnatých plodin (len, slunečnice, sezam, tykev).

Nerozpustná vláknina – důležité funkce v trávicím traktu: Hygienická služba s čistící schopností mechanickou i chemickou, urychluje vyprazdňování střev, váže na sebe hlavně tuky a cholesterol, je schopna na sebe vázat některé toxické látky.

Rozpustná vláknina – důležité funkce v trávicím traktu: Pozitivně působící nevyužitelné polysacharidy a oligosacharidy jsou růstovým faktorem bifidobakterií v tlustém střevě (prebiotický účinek), současně potlačují růst nežádoucí mikroflóry a tím snižují možnost vzniku toxických produktů jejich fermentace.

Nový způsob deklarace vlákniny v EU: Nařízení EU č. 1924/2006 určuje stejné podmínky použití výživových a zdravotních tvrzení pro všechny členské státy. V platnost vstoupilo 19. 1. 2007. Pro vlákninu platí tvrzení, že potravina je:
• ZDROJEM VLÁKNINY při obsahu min. 3 g vlákniny/100 g výrobku nebo min. 1,5 g/100 kcal výrobku.
• S VYSOKÝM OBSAHEM VLÁKNINY při obsahu min. 6 g vlákniny/100 g výrobku nebo min. 3 g vlákniny/100 kcal výrobku.

Glykemický index = rychlost, s jakou se potravina přeměňuje na krevní cukr, tedy glukózu.
(100 = čistá glukóza, nad 70 = vysoké, 70 - 55 = střední, do 55 = nízké glykemické indexy).

Logan

Člen

# Zasláno: 24 Led 2014 16:07:25 ° Změnil/a: Logan




není tam započítaná nějaká trochu zeleniny - pár rajčat, trochu ledového salátu a 2 papriky.

nicméně.. po dnešním stoupnutí na váhu sem vykulil oči.. 114kg..
něco je evidentně špatně bud tělo ještě pořád bojuje s tím že sem přestal kouřit a nebo je dále rozhozeno tím že směnuju. at tak nebo tak, začíná mě to pěkně srát

Logan

Člen

# Zasláno: 28 Led 2014 14:41:36


včerejší a dnešní noční



Logan

Člen

# Zasláno: 7 Úno 2014 13:24:52


včera jsem byl se psem na veterině a nemohl sem ododlat jejich digitální váze takže plně oblečený sem vyšel s výsledkem 111,25.. takže dejme tomu že pod 110 už určitě jsem

Logan

Člen

# Zasláno: 10 Bře 2014 15:55:36


jedna fotečka z přípravy na noční



Marek

Moderátor

# Zasláno: 12 Bře 2014 09:10:03


Seš dříč

Logan

Člen

# Zasláno: 12 Bře 2014 09:12:43


Marek

není to moc vidět kamaráde

Marek

Moderátor

# Zasláno: 12 Bře 2014 10:55:08


Logan
To nemůžu posoudit, ale fascinuje mě jak dlouho držíš striktní stravu, fakt příkladný

Logan

Člen

# Zasláno: 12 Bře 2014 11:28:06


Marek

však to taky leze dolu, ale je to dřina člověk prostě za zprasení musí platit

Logan

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2014 15:58:56




složení
Energy: 388.0Kcal
Protein (dry basis): 8.5g
Carbohydrates: 70.7g
of which sugars: 0.8g
Fat: 7.9g
of which saturates: 1.3g
of which mono unsaturates: 3.3g
of which poly unsaturates: 3.3g
Dietary Fibre: 8.8g
Sodium: 30.0mg


+

energetická hodnota 463 kJ/110 kcal
bílkoviny 48,4 g
sacharidy 2,6 g
z toho cukry 1,1 g
tuky 0,9 g
z toho nasycené mastné kyseliny 1 g
vláknina 0 g
sodík 156 mg
vápník 282 mg
sůl 0,293 mg


papricka28

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2014 18:32:00


co tam máš dobrýho?

Logan

Člen

# Zasláno: 25 Bře 2014 15:12:16


papricka28

placičky z vloček a proteinu

<< 1 ... 18 . 19 . 20 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!