Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Petr16 185/65kg chtěl bych 75kg+
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
petr16

Člen

# Zasláno: 27 Úno 2009 00:25:38 ° Změnil/a: petr16


takže zhruba po 2 měsících cvičení uvádim výkony s tim že si hodně hlídám techniku, jen u nohou nedělam vše v plném rozsahu, měl jsem problémy s koleny a bojim se to dojíždět-jestli by mi někdo doporučil nějakpo dobrou kloubí výživu, budu rád

Lenchpress - 6x140kg
Triceps na stroji - 6x90kg
Benchpress - 3x70kg (to ještě nemam úplně zvládnutý:sad
sccotovka - 6x32kg

petr16

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2009 17:42:35


tak po menší pauze se na to zase vrhnu, do posilovny jsem do teď chodil 2 měsíce bez přestávky (3x týdně) a už je to dost znát, výkony se u většiny cviků výrazně zvýšily a dost jsem celkově zesílil, jen mě štve že nepřibíram

ukázka některých "výkonů"

triceps na stroji 6x95kg
benchpress 5x70kg
přítahy velké činky k hrudi (držení na prsa) 9x70kg
skotovka 6x27kg
jen jednoručky nic moc, nějakých 10x 14kg

kdyby to někdo mohl okomentovat, budu rád jako "seš měkej, tohle jsem dával ve 13ti letech" a pod..

MichalPM

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2009 18:53:35


petr16
no,popravde leckdy vubec pochybuju, jestli dotycnej opravdu zvedne vahu, jakou uvadi..tak nejak ma clovek potrebu se vytahovat,nevim proc by ti mel nekdo rikat ze ses slabej..
to musi vedet kazdej sam, kolik zvedne,a navic to neni to hlavni..
spis sem hod jidelnik,ten je pro nabirani to podstatny..ok?


petr16

Člen

# Zasláno: 14 Dub 2009 08:25:01


jasně, to byl vtip ;-) spíš sem myslel pro srovnání
ted jsem trochu cestoval s BIKEm tak jidelnik byl dosti ruznej, odpoledne nebo zítra sem hodim nějakej žrádelníček co minimálně zežeru

petr16

Člen

# Zasláno: 3 Kvě 2009 14:03:31


tak s menším zpožděním ale přece
žrádelníček jsem měl dost rozhozenej, jak jsem psal cestoval jsem s kolem, teď se snažim dodržovat minimálně tohle, tak za 2-3 týdny nahodim zase něco výživnějšího

7:00 snídaně
150g müsli + 400g jogurt

9:30 svačina
2celozrnný rohlíky (chleba) + 150g šunka,sýr + paprika

12:30 oběd
jídelna

15:30 svačina
2 chleby + 150g sýra

18:00 večeře
250g kuřecího + 120g rýže

21:00 protein
Metrix 5.0

petr16

Člen

# Zasláno: 31 Led 2010 08:46:06


Tak sem po delší době hodím můj žrádelníček, mam tam nějak málo sacharidů můžute mi někdo doporučit kolik bych jich denně měl mít? 175g P a 250g S se mi zdá trochu nepoměr , někde krom oběda, ten málokdy ovlivním a podle flora.cz mam mít ve stravě mnohem více tuků a cholesterolu

Množství Energie Bílkoviny Sacharidy Tuky Cholesterol
Müsli čokoládové s lískovými oříšky (Emco) 110,00g 1 883kJ 7,04g 72,49g 13,75g #
Jogurt Bílý (Zott) 450,00g 1 229kJ 21,15g 21,60g 13,50g #
Laktofit 70 Super Protein 40,00g 648kJ 28,60g 6,48g 1,40g #
Polévka hovězí s nudlemi 500,00ml 794kJ 6,40g 39,00g 2,60g 12mg
Laktofit 70 Super Protein 40,00g 648kJ 28,60g 6,48g 1,40g #
Chléb toustový tmavý 200,00g 2 364kJ 16,80g 106,60g 7,20g 0mg
Šunka kuřecí jemná průměrně 100,00g 402kJ 8,15g 0,05g 6,80g #
Sýr Jihočeský Eidam 30% (Madeta) 100,00g 1 100kJ 28,80g 1,20g 15,90g #
Laktofit 70 Super Protein 40,00g 648kJ 28,60g 6,48g 1,40g #

Součet 9 068kJ 145,54g 253,90g 62,55g 12mg

Logan

Člen

# Zasláno: 31 Led 2010 22:03:52


petr16
těch sachrů máš vážně málo, těch 250S si já dávám v dietě, určitě bych postupně třeba týden po týdnu zvedal o 50S víc, dokud nezačneš pozorovat že roste břicho tak furt přidávat(týdenní měření to spolehlivě pohlídá) jakmile ti začne trochu růst břicho tak třeba nějakejch 30S uber a na tom zůstan třeba 14 dní a dál uvidíš

navíc nechápu proč si na noc dáváš proteina, když by ti daleko lépe posloužil třeba takovej obyčejnej tvaroh, protein bych si nechal přd a po treninku

Fina

Člen

# Zasláno: 27 Úno 2010 19:46:28 ° Změnil/a: Fina


No tyo, ty jedes s kamaradem protejnem! 3x denne, panecku,... Podle me by stacilo aj 2x a zbytek v prirodnich zdrojich, to je pro telo prirozenejsi. tot muj laicky nazor

petr16

Člen

# Zasláno: 27 Úno 2010 19:58:43 ° Změnil/a: petr16


Tak se zase po nějaké době hlásím cca 75kg vyrýsovaných, už se za nic nemusim stydět ani při mých 190cm
Teď bych chtěl nahodit objemovku na nějakejch 85-88kg a potom zase vyrýsovat. Mam hodně tvrdej tréning, základní cviky+ nějaký opentlení na každej z 4 tréningů týdně (3xfitko,1xdvě hodiny kung-fu ) ve fitku jedu maximální váhy (na slušnou techniku) s 4-6 opakování. Zatim se mi už týden daří dodržovat tenhle jídelníček.
E14 655kJ P273 S470 T114
S tím doufám že to nahodím co nejrychleji

Ale potřebuju poradit, mam tu nějaký doplňky a nikdy jsem nic krom proteinu neužíval tak z těch hádek na fórech nejsem úplně moudrej co kdy užívat.. jestli gainer před tréningem, jestli protein na noc, jak creatin navíc při nasycovací fázi..
mám teď tohle:
Matrix, Mutant mass, creatin mono., blitz cycle, dextrozu a taurine
většina už by si říkala o spotřebování, tak s tím nemusím šetřit, nevím do jaké míry se dá při objemovce ustoupit s jídlem doplňkům..

Logan

Člen

# Zasláno: 27 Úno 2010 20:06:20


petr16
http://www.f-sport.cz/print.php?id=67
tady si vyzobej ty svoje.. a budeš hned vědět, kdy co můžeš brát

petr16

Člen

# Zasláno: 27 Úno 2010 20:19:52


Dobře a jak s tim jídlem? mam hodně vydatnou snídani na sachry i proteiny (33,120), tak vemu k svačině mezi snídaní a obědem gainer a po obědě protein, pak posilovna, potom gainer a za 30min protein než dojedu domů, za hoďku a půl 15 deka celozrneho chleba s 15deka sejra, za 2 hoďky porce proteinu a hoďku a půl nanoc tvaroh s chlebem co vy na to?

Logan

Člen

# Zasláno: 27 Úno 2010 20:24:30


petr16
za hoďku a půl 15 deka celozrneho chleba s 15deka sejra

a tohle je co?
já bych to viděl že místo tohohle dáš po cvičení třeba těstoviny nebo rýži + pořádnej kus masa nebo ryby.. a to po každym cvičení.. co ty na to?

petr16

Člen

# Zasláno: 27 Úno 2010 20:36:44


to je tezky, tak třičtvrtě hodiny jedu domu, pak nějakou dobu připravuju jídlo, kuřecí s rýží bych mohl připravit, ale to by bylo nejdrive hodinu, hodinu a pul po treningu

petr16

Člen

# Zasláno: 27 Úno 2010 20:59:53


myslis ze mam dat po treningu gainer kde nejakejch 20g proteinu je a pockat hodninku na kureci s ryzi? nebo dat protein a kureci potom?

Logan

Člen

# Zasláno: 27 Úno 2010 21:01:29


petr16
stačí gainer..a za hodinu maso..

ale to by bylo nejdrive hodinu, hodinu a pul po treningu
to se ještě dá


petr16

Člen

# Zasláno: 27 Úno 2010 22:50:41


fajne, a co ten protein na noc? je to moudrý?

Logan

Člen

# Zasláno: 27 Úno 2010 22:55:55


petr16
mno můžeš si dát ten tvaroh s chlebem a pak těsně než zalehneš tam šoupni před vyčištěním zubů protein
ale je to čistě na tobě, pokud ho máš jak říkám navíc (jinak klidně stačí nechat ten tvaroh)

petr16

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2010 21:24:48 ° Změnil/a: petr16


Tréningový den Energie Proteiny Sacharidy Tuky
6:00 150g müsli + 500g jogurt 4 000 30 118 40
8:00 gainer 2 300 30 103 2
9:30 50g šunka + 50g eidam 30% + 100g Chléb (+buster,creatin,vit.C) 1 750 28 60 20
12:00 oběd? 500 15 40 5
14:30 50g šunka + 50g eidam20% + 80gChléb (+buster,creatin) 1 750 28 60 20
15:15 gainer 4 000 30 103 2
před tréninkem vit.C,Creatin+taurin
16:00 trenink - po tréninku taurin+creatin
17:15 gainer 2 300 30 103 2
17:45 150g Kuřecí prsíčka + 150g Rýže 2 920 40 116 2
20:00 125g Tvaroh Milko (+creatin) 345 15 5 0
21:30 night protein (+vit.C) 765 45 0 0
celkem Energie 20 630kj,Proteiny 291g, Sachry 708g, Tuky 93g

Netréningový den Energie Proteiny Sacharidy Tuky
6:00 150g müsli + 500g jogurt 4 000 30 118 40
8:00 gainer 2 300 30 103 2
9:30 50g šunka + 50g eidam 30% + 100g Chléb(+buster,creatin,vit.C) 1 750 28 60 20
12:00 oběd? 500 15 40 5
14:30 100g eidam 30% + 100g Chléb (+buster,creatin) 1 750 28 60 20
16:30 gainer 2 300 30 103 2
18:30 150g sejtan s vejcem 300 45 10 15
20:00 125g Tvaroh (+creatin) 345 15 5 0
21:30 night protein (+vit.C) 765 45 0 0
celkem Energie 14 010kJ, Proteinu 266g, Sachru 499g, Tuku 104g

petr16

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2010 21:34:33 ° Změnil/a: petr16


Současnej jídelník, budu se ho snažit dodržovat a co nejrychleji nahodit nějakou hmotu ze současných 75 na cca 85kg.


<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!