Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Luke Luk 23, 62kg, 150cm, Brno, dolů 10 kg
<< . 1 . 2 . 3 . 4 .
Autor Zpráva
Luke Luk

Člen

# Zasláno: 18 Bře 2009 21:14:58


Nebudu teď nějaký čas psát jídelníčky ale jen prohřešky abych ušetřil čas

imperator

Člen

# Zasláno: 28 Bře 2009 18:25:07


Ako sa ti darí ? Znížila sa ti hmotnosť nejak ? znižoval si množstvo sacharidov a prijatej energie ?

Luke Luk

Člen

# Zasláno: 17 Úno 2014 03:11:40


1. Můj cíl byl nerealistický (r 2009)
2. Mít ve svalech 60 kg a více je Ok
3. Více svalů více spaluje
4. Občasný úlet od jídelníčku je Ok
5. Někdy je lepší být v pohodě než za každou cenu dodržet pravidla
6. Cvičení je King &
ve stravě - Méně je někdy Více
7. Není třeba zacházet do extrémů
8. Dlouhodobost
9. Držet se toho co funguje - nelpět na žádných dogmatech

10. Pojďme si psát 14 dnů svůj jídelníček i s chybami, abychom je po 14 dnech mohli zanalyzovat a vyvodit závěry.


Asi jedno předsevzetí pro těch nadcházejících 14 dnů je: Dávat pozor na příjem jednoduchých cukrů.

Dny rozděluji na Rýsovací, Udržovací, Regenerační, Objemové a Objemový ("rozumně koordinovaný den Prase").

Cíle jsou: Lepší fyzička-vytrvalost, Větší síla, Dynamičnost, Mentální pohoda, Regenerace, SMP a dostatek energie pro práci, cvičení i zábavu.[u][/u]

<< . 1 . 2 . 3 . 4 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!