Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Janiac (23), 75 kg/165 cm, cíl 55 kg
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 .
Autor Zpráva
Janiac

Člen

# Zasláno: 19 Dub 2011 20:35:20




Janiac

Člen

# Zasláno: 28 Bře 2012 09:40:44


Ahoj Efka,

vracím se sem po letech a čerstvě po porodu.

Mám teď opět svých 75 kg (resp. 73,7 po ránu) a ráda bych pozvolna shodila nějaké to kilo na léto k bazénu.

Protože mám doma třítýdenního drobka, kterého kojím, mám strach, abych nenadělala víc škody než užitku. Přikládám jídelníček a prosím o zhodnocení, zda je toho dostatek, protože nevím, jak skloubit ubývání kilogramů s přibýváním mlíčka (mateřského)

Janiac

Člen

# Zasláno: 30 Bře 2012 14:05:06


Dobré odpoledne,

vkládám sem záznam jídelníčku za středu a za čtvrtek. Zatím jsem neplánovala, jenom zaznamenávala co sním, abych zjistila, kde jsou největší chyby. Myslela jsem si, že jím "docela dobře", ale když jsem to skutečně sečetla, koukala jsem asi takhle: nebo možná takhle:

A výsledek šetření?
1) Příliš velké porce s velkými časovými rozestupy.
2) Vysoký podíl tuků.
3) Větší množství sacharidů na úkor bílkovin.
4) Žádný cílený pohyb (ale to si zatím coby šestinedělka odpustím)

Hodnoty jsem spočítala podle Martinových tabulek následovně: Bílkoviny a sacharidy v množství pro hubnutí 85 kg těžké ženy (mých 75 kg + 10 kg na kojení), tuky v množství 50 g na den (opět s ohledem na kojení).
Vychází to tedy 80g B, 138g S, 50g T

STŘEDA 28.3.
snídaně 9:00: chléb s máslem eidamem, bílá káva - 17B, 52S, 13,5 T, 1672 kJ
svačina 11:00: bílý jogurt 150 g, jablko 200g - 5,7 B, 29S, 5,3 T, 861 kJ
oběd 14:00: rýže se zeleninou a tuňákem: 31,5 B, 80 S. 16 T, 2156 kJ
večeře: těstoviny se sýrovou omáčkou: 20 B, 71 S, 28 T, 2538 kJ

CELKEM: 74 B, 232 S, 63 T, 7227 kJ

Janiac

Člen

# Zasláno: 30 Bře 2012 14:10:59


ČTVRTEK 29.3

snídaně: chléb s máslem, vajíčko naměkko, bílá káva: 14 B, 52 S, 14 T, 1672 kJ
oběd: těstoviny se sýrovkou: 20 B, 71 S, 28 T, 2538 kJ
svačina: jablko: 0,6 B, 24 S, 0,8 T, 468 kJ
večeře: chléb s pomazánkovým máslem, tuňák: 26 B, 38 S, 17 T, 1734 kJ

CELKEM: 61 B, 185 S, 60 T, 6424kJ

Stejná chyba jako včera- málo bílkovin, mnoho sachrů, tuky celkem v normě, ale klidně bych mohla i ubrat.

Dasyatis

Člen

# Zasláno: 30 Bře 2012 14:29:03


Ahojky no radit moc nemůžu, ale chybí ti dopolední svačina a k odpolední je jablko málo. Tuky bych ubrala, ale nevím, co se může a co ne při kojení..

Janiac

Člen

# Zasláno: 30 Bře 2012 14:38:12


Dasyatis
Já vím, jak jsem psala, zatím počítám spíš tréninkově, a abych zjistila, jaké jsem a postupně budu vylepšovat. Zjistila jsem, že když chci všechno hned od začátku, tak nestíhám a přestane mě to bavit. A teď mám velikou motivaci pro běh na dlouhou trať- už to přece jenom nedělám jenom kvůli sobě.

Dasyatis

Člen

# Zasláno: 30 Bře 2012 14:42:55


Počkej až tě malej začne prohánět Ale je lepší si to hned od začátku všechno ujasnit a stanovit si nějaký rozumný cíl, protože čas letí.. Já takhle promeškala už rok, kdy to nejde ani nahoru ani dolů

Janiac

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2012 11:43:14


PÁTEK 30.3

snídaně: bílá káva a mramorová bábovka s čokoládovou polevou: 8,7 B 57,9 S 20,65 T 1881 KJ
svačina (přeoběd) 11:00: brokolicová polévka: 4,5 B 12 S 21 T 1008 KJ
oběd 12:30: dušená vepřová kýta, rýže: 28 B 26 S 32 T 1279 KJ
svačina 15:30: jogurt 200g, jablko 100g: 7,1 B 19 S 8 T 758 KJ
svačina II 17:30: chléb 35g, šunka kuřecí 30g, sýr eidam 30g: 15,8 B 23 S 9,3 T 1013 KJ
svačina II 19:30: chléb 35g, šunka kuřecí 30g, sýr eidam 30g: 15,8 B 23 S 9,3 T 1013 kJ
kakao: 8 B 18,5 S 4 T 587 kJ

CELKEM: 88 B 180 S 103 T 7540 kJ

Tak tomu říkám prasečina Odpoledne už trochu šlo, ale dopoledne je katastrofální. Nevím, jak manželovi vysvětlím, že si jeho fenomenální brokolicovou polévku nedám... (už nikdy)... prostě ho budu muset zklamat a navíc vyložit karty na stůl a přiznat se. Doufám, že alespoň ocení i snahu.

Sansaj

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2012 14:06:24


Janiac
Na snidani jsou lepsi ovesne vlocky nez babovka nebo celozrne pecivo a chleba , babovku dej jako chutovku brokolicovou polevku si klidne dej ale ne jako svacinu zbytek dne by usel a k veceri kakao ?? k veceri by jsi si mela dat nejaky dobry cerstvy syr a minimum sacharidu

Janiac

Člen

# Zasláno: 1 Dub 2012 09:28:23


Sansaj

To je právě to- snídaně je kritická, protože každou noc strávím na přeskáčku tři hodiny blbnutím s prckem- buď zpíváním nebo na pochoďáku po ložnici (asi ho přihlásím do Klubu českých turistů). Takže ráno vylezu a sežrala bych děvečku s jetelem. Pozitivní změnu sem zaznamenala až dnes- koláč s tvarohem jsem odložila, protože už se nikam nevešel, ale zase zbytek snídaně taky není na jedničku s hvězdičkou.

A co se týče kakaa na večer- bylo mimo plán, ale pořád menší zlo, než zblajznout nějakou úplnou kravinu (třeba sušenku). Takže mlíko s kakaovým práškem snad není takové zlo a tu lžičku cukru jsem snad za hodinu a půl žehlení spálila. Nebo ne?


Janiac

Člen

# Zasláno: 1 Dub 2012 09:44:40


SOBOTA 31.3

8:30 snídaně: chléb se šunkou a se sýrem, bílá káva: 19 B 45 S 11 T 1479 kJ
11:00 svačina: jogurt 150 g, jablko 100g: 6 B 17 S 7 T 653 kJ
12: 30 oběd: dušené maso: 15 B 20 S 16 T 780 kJ
15:00 svačina: jako oběd: 15 B 20 S 16 T 780 kJ
17:00 svačina: tvarohový koláč: dopočítat
20:00 večeře: mražená pizza (hokej + žehlení): 11 B 46 S 5 T 1160 kJ

CELKEM: 65 B 148 S 54 T 4849 kJ

Tohle nevypadá zle, ale chybí koláč, takže vyběhnou sachry a tuky (hromadě tvarohu navzdory), takže nic fenomenálního. Já jsem nicméně s výsledkem celkem spokojená- nemám hlad (kromě rána) a docela stíhám chystat i jíst a docela mi začíná jít i to počítání.


MichalPM

Člen

# Zasláno: 1 Dub 2012 09:54:17


no nezlob se, ale jako cerstva mama bys mela jist sakra vic,tohle je smesne malo!!
navic spatny slozeni..

clockhauska

Člen

# Zasláno: 1 Dub 2012 12:38:52


optám se,to dušené maso je samotné?bez nějaké přílohy?

Janiac

Člen

# Zasláno: 2 Dub 2012 09:45:08


clockhauska

Maso je samozřejmě vařenou rýží, jako předešlý den a hodnoty jsou již sečteny dohromady.

Janiac

Člen

# Zasláno: 2 Dub 2012 09:50:27 ° Změnil/a: Janiac


Milí Efkaři,

děkuji vám všem za reakce, vašich rad si vážím, a i skdyž to bude vypadat, že si vašich rad nevážím, nevěřte tomu. Prostě mi trvá trochu déle než vypiluji systém.

Přidávám rozměry z dnešního rána.
hmotnost: 73,3 kg
hrudník: 109 cm přes prsa, 87 cm pod prsy
bříško: 87 cm nejužší místo, 100 cm nejširší (poporodní klokaní kapsa)
boky: 103 cm
paže 29 cm, stehno 62 cm

A na závěr? Úkoly pro tento týden:

1) Zlepšit snídaně (ani ta dnešní za moc nestála, přiznám se na rovinu )
2) Nevynechávat svačiny.
3) Zařadit pohyb alespoň 4x v týdnu.

Tak mi držte palce a přeji úspěšný týden.

Janiac

Člen

# Zasláno: 5 Dub 2012 08:37:57


Abyste si nemysleli, že na vás už dokonale peču, vkládám jídelníčky za tenhle týden. Bohužel mi to nějak nevycházelo, tak doufám, že si nebudete myslet, že jsem úplně padlá na hlavu.

PONDĚLÍ 2.4.
snídaně: ovesné vločky: 5,4 B, 38,9 S 2,6 T, 383 kJ
svačina: jogurt 150 g, jablko 150 g: 5,6 B, 23 S 6,5 T 744 kJ
oběd: zeleninová polévka, řízek s bramborovým salátem od neděle
pak dlouho, dlouho nic (zasekla jsem se s focením u kamarádky)
v devět večer zbytek zeleninové polévky

ÚTERÝ 3.4.
snídaně: ovesné vločky 5,4 B, 38,9 S 2,6 T, 383 kJ
svačina: jogurt, jablko: 5,6 B, 23 S 6,5 T 744 kJ
předoběd: zmrzlina s mamkou (návštěva zdaleka)
oběd: kuřecí rolka, brambory
půl dne rýpání se v hlíně
svačinovečeře: chléb se sýrem 18,3 B 46,2 S 15,7 T 1675,4 kJ
špunt: tvaroh 125 g, mandarinka: 18,4 B, 21,3 S 0,4 691 kJ

CELKEM: 48 B 130 S 25 T 3949 kJ
!!! není započtený oběd a zmrzlina- to si netroufám odhadovat, ale až na zmrzku a odpolední svačinu by to neměl být tak velký průšvih.

STŘEDA 4.4.

snídaně: ovesné vločky:
ovesné vločky 5,4 B, 38,9 S 2,6 T, 383 kJ
svačina: jogurt, jablko: 5,6 B, 23 S 6,5 T 74 kJ
oběd: kuřecí rolka, brambory (hodně málo brambor, brzy jsem měla hlad)
dlouho, dlouho nic (zapomněla jsem nám vzít jídlo na zahradu)
svačina: 2 obložené chlebíčky od sousedky
večeře 19:30: toasty se sýrem a šunkou: radši nevím kolik
hrnek mléka

CELKEM: nemám odvahu počítat, aby mě ta nevyváženost nevychýlila z rovnováhy.

Dnes u nás naštěstí leje, tak bych mohla dohnat zanedbanou práci doma a zase pro jednou pořádně počítat

Janiac

Člen

# Zasláno: 6 Dub 2012 09:58:29


ČTVRTEK 5.4

snídaně: ovesné vločky: 5,4 B, 38,9 S 2,6 T, 383 kJ
svačina: jogurt, jablko: 5,6 B, 23 S 6,5 T 74 kJ
oběd: čočka 200 g, uzené 100g: 41 B 34 S 28 T 2272
svačina: jogurt borůvkový: 4,8 B 21,15 S 4,8 T 613,5 kJ
svačina II: chléb, sýr, šunka: 12,7 B 30,7 S 10,1 T 1114,9 kJ
večeře: chléb, sýr: 11,2 B 31 S 9 T 1051 kJ

CELKEM: 97 B 188 S 71 T 7432 kJ

Tak tohle není tak špatné, jenom tam bylo v průběhu dne málo tekutin.

A chcete znát tajemství? Dobrá tedy, prásknu to. Kromě blbnutí na zahradě a šúrování doma jsem ještě tenhle týden necvičila a záda mě bolí jako psa. Takže zvedám zadek a už strkám DVD Pilates do přehrávače.

Janiac

Člen

# Zasláno: 23 Dub 2012 10:34:52


Dobré dopoledne, milí spolubojovníci a spolubojovnice.

Dlouho jsem se sem nedotala, ale to neznamená, že bych polevovala ve své bůli a požadavcích (a když, tak jen trošičku

Velikonoce byly spojené s návštěvami, takže i když jsem na svátky nic nepekla ani nechystala, byl z lednice chlív a z jídelníčku hotový prasečák. Taky se to projevilo na Velikonoční pondělí, kdy váha ukázala "krásných" 73,9.
Po Velikonocích marodil manžel (horší než malej) a ani mně nebylo dobře, tak jsem nic nehrotila.
Ovšem minulý týden jsem se do toho opřela, jela jsem jídelníčky obdobné jako je ten poslední a váha se mi dnes za snahu bohatě odměnila- 71,2 kg. Takhle málo jsem nevážila dobře tři roky, takže to považuji za veliký úspěch a taky motivaci pro další vylepšení jídelníčku.

A jak jsem si poradila se zadanými úkoly?
1) Snídaně jsem moc nezlepšila. Nedaří se mi vzdát se po ránu bílé kávy a nejčastěji snídám chléb se sýrem nebo šunkou.
2) Dopolední svačina už je nutnost, špatně bych bez ní fungovala, ale ta odpolední mi dělá problém. Většinou se neplánovaně zaseknu venku a vrátím se domů v pět hladová jak vlk.
3) Pravidelný pohyb je kapitola sama pro sebe. Celý den lítám jako šús, ale to k ničemu není, odpoledne jdu ven skočárkem a rýpu se na zahradě, takže to se taky moc nepočítá a cvičení podle DVD je s malým taky docela problém- jako na potvoru se probudí, takže cvičení minimálně pětkrát přerušuji a moc si to neužiju.

Je fakt, že podle toho, co jsem napsala to s tím mým hubnutím nevypadá nijak valně, nicméně výsledek tu je a dokonce je to vidět i v zrcadle, tak snad to se mnou nebude tak špatné. Možná je dokonce lepší, když se tolik nehlídám, protože čím méně na jídlo myslím, tím lépe se cítím a připadám si hezčí.
Taky jsem si nechala hezky ostříhat vlasy a koupila jsem si dvě nová trička a krásné košilové šaty, takže už se jenom raduju, jaká jsem krásná maminka

Dasyatis

Člen

# Zasláno: 23 Dub 2012 11:28:38


Krásný krásný. Neboj postupně se k tomu dopracuješ a možná pak budeš ten pravidelný režim vyhledávat. U tebe asi bude fungovat měnit vše postupně, ale zato trvale

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!