Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / WELL(24) 162/63 kvalitně jíst
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 .
Autor Zpráva
WELL

Člen

# Zasláno: 12 Led 2010 17:00:38


a už jsem ve "skluzu", zkrátka jsem ty 2x racio ke sváče do sebe nenatlačila přidám tedy 1 k večeři a 1 k druhé večeři - protože bez nich by mi to dalo jen 136S a pod 140 nejdu

WELL

Člen

# Zasláno: 12 Led 2010 21:25:21


13.1.10
1) 40g pohankové kaše, semínka, 10g Soy80 protein místo mléč.výrobku - taky cítím, že jich už bylo na mé tělo hodně, zkrátka mi nesedí, stejně jako potraviny s obsahem lepku, takže je chci s něčím střídat
2) 30g pohankové kaše, 10g protein
3) 120g kuřecí, 50g rýže
4) 50g kuřecí, 30g rýže
5) 2xracio, 20g syrečky
6) 2x knuspy, 30g kuřecí
B 70g, T 12g nepočítám semínka, S 143g

WELL

Člen

# Zasláno: 12 Led 2010 23:04:57


aktuální zprávy z domova:
Přítel:"Kam jdeš?"
Já: "Na sváču"
Přítel: " Už zase "
Neznáte to odněkud

spillenka

Člen

# Zasláno: 13 Led 2010 07:46:42


WELL
Znám velmi dobře..z práce:
"Co to zase jíš?"
"Svačinu"
"Jsi vod rána nezavřela hubu - fuj jogurt s chlebem, mě vodvezou"


WELL

Člen

# Zasláno: 13 Led 2010 08:33:41


spillenka
jooo, tomu se říká příliš hlasitá závist

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Led 2010 12:08:33


Jen ještě pro upřesnění - když kvalitní stravou naženu denně kolem 70g bílkovin, kolik gramů toho proteinu? Nebo spíš : 1 dávka = kolik g tohoto proteinu myslíš? Občas si ho dám i k vločkám ráno místo mléka - je to v pořádku?

Míchat to do jídla je naprosto v pořádku a je to běžný postup, i když u nás se za tím neujal, tak na cizích webech najdeš i spoustu receptů.

při cca 60kg a tvé výšce je těch 70g bílkovin dost, takže ten protein jen na vylepšení poměru bilk/sachry ono to má vliv i na imunitu a energii. Takže použivej jak to děláš do jídel a navečer jak jsem psal půl dávky nebo celou jako na povzbuzení organizmu. Máš to lepší a komplexnější než nějaké multivitamíny.

WELL

Člen

# Zasláno: 14 Led 2010 22:56:28


Hurá,hurá, státnice úspěšně za mnou Takže poslední zkouška Ještě v květnu obhajoba a adié
Nu, jídlo dnes a včera katastrofa-převážně nic, neb mi bylo ouvej a dnes odpol byly "bublinky" a nějaká dobrota
Zítra zase najíždím zpět na pocitvý jídelák a hurá i konečně na pořádné cvíčo

Trpaslinka

Člen

# Zasláno: 14 Led 2010 23:30:44


Gratuluju. Znám ten pocit, sama jsem před měsícem dostala úplně závěrečnou známku.

WELL

Člen

# Zasláno: 17 Led 2010 18:51:05


Trpaslinka
Děkujuuuu Ještě dokončit diplomku a doufám, že v květnu už ty tři písmenka s tečkou budou moje
Nestíhala jsem psát jídelníčky, protože všudemožně lítám, ale zvládám papat dnes jsem se ráno vážila ani ne na lačno, ale po snídani a mám o 0,5kg míň než minulý týden, tak snad to tak půjde i dál.
Jídelníček na zítra:
7:00 40g pohankové kaše, 10g soj.proteinu
9:00 40g pohankové kaše, 10g soj.proteinu
12:00 80g pečené kuře, 180g brambory vařené, 50g zelí
13:30-14:30 posilování (záda, prsa, zadek, abd)+ aerobko intenziv. 20min
- banán
15:00 2 x racio, 10g lučiny linie, zelenina
17:00 2 x racio, 20g 20% sýr, zelenina, 10g soj.proteinu
20:00 2xknuspy, 2xbílek
22:00 2x knuspy, 10g syrečky
B 71g T 14g S135g

FitnessGirl

Moderátor

# Zasláno: 17 Led 2010 20:51:34


WELL
od oka to odpovídá, hele pokud nemáš chutě nebo vlčí hlad (což bys neměla, přece jenom to máš přes 2 gramy sachrů /kg váhy), tak to tak nech

WELL

Člen

# Zasláno: 19 Led 2010 22:32:55


dnešní papání:
7:30 20g jáhlové kaše, 20g rýžové kaše, rozinky
9:15 2xracio, 10g soj.proteinu
10_10:45 BOSU / banán
12:00 jáhly, 75g Ďobáčky, špenát
15:00 40g protein tyčky CFM
18:00 2xracio, zelenina, 30g 20%sýru, 10g Lučiny linie
20:30 2x knuspy, zelenina,10g Lučiny linie, 20g syrečky

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!