Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Andy17 35let, 164/75 první cíl 69
<< . 1 . 2 . 3 . 4 .
Autor Zpráva
Sophie

Člen

# Zasláno: 7 Říj 2009 14:09:44 ° Změnil/a: Sophie


Andy17

to je správný přístup s tou váhou- zbytečný stres.
Jak píše Ivuš ,hadry jsou asi lepší měřidlo.
Ale za sebe nevím,já kdyby na mě už to oblečení vlálo tak bych to chtěla vidět i na té váze.

A ještě jeden dotaz pro odborníka na pohanku- občas čtu pohanka-lámanka? Jaký je rozdíl mezí ní a obyč.? ( něco jako vločky a vločky jemné - rozdrcené?)

Andy17

Člen

# Zasláno: 8 Říj 2009 22:34:19


Sophie
Je to tak, lámanka jsou mechanicky nadrcená zrnka

Zatím dodržuju cvičení a včera se mi stalo poprvé, že mi po cvičení v posteli kručelo v břiše. I ráno jsem měla hodně velký hlad. Dala jsem víc sachrů hlavně ráno a k obědu a srovnalo se to. Je to tak O.K.? Prosím o radu i ohledně večerního jídla ve dnech, kdy cvičím.
Chodím na cvíčo na sedmou večer, po osmé hodině jsem doma. V šest si dám večeři, když příjdu, tak ovoce - bývám hodně splavená -a v devět ještě něco (víc bílkovin a knuspi). Kromě včerejška mi to takhle vyhovovalo, ale ten hlad mě překvapil

Andy17

Člen

# Zasláno: 9 Říj 2009 09:09:40


Zase jsem měla hladové ráno. Naštěstí u mě hlad neznamená automaticky chuť na sladké, ale už dlouho mi nekručelo v břiše.

Dnešní jídelníček

7:30 chléb, eidam20%
10:00 bílý jogurt 120, vločky 20
12:30 brambory 100, květák 100, vajíčko+bílek, eidam 20% 20g
15:00 tvaroh 60, rýže, zelenina
18:00 file 100g, knuspi
21:00 tvaroh+knuspi

T 16 B 82 S 154

Andy17

Člen

# Zasláno: 13 Říj 2009 10:28:09


Z hladem se to trochu zlepšilo, přidala jsem víc sacharidů ráno a v poledne Pokračuju s menším víkendovým výkyvem. Ale nevyčítám si, protože v pracovní dny si držím hodnoty i časy
Kalhoty se zdají zase větší, míry si chci změřit až v pátek a jsem docela zvědavá. Postava se mění i díky cvičení, zadeček se pěkně zvedá nahoru
Zatím stále chodím 2x týdně na aerobic a řekla bych, že potřebuju přidat aspoň jedno posilování. Mám problém s cviky na ruce a ramena (vlastně i záda a prsa), nemám vůbec sílu. Při aerobiku se posiluje v delších seriích s vlastní vahou nebo 1/2 kg činkami. Neberu si ani ty činky, protože prostě nemůžu, chytají mě až křeče. Nohy a zadek i břicho zvládám v pohodě, i bych si přidala, ale ta zanedbaná vrchní část těla by potřebovala posílit.

Sophie

Člen

# Zasláno: 14 Říj 2009 09:58:00


Andy17
ahoj,

Já si taky oficiálně nedělní mini hřešení povoluji,prostě to budu brát jako součást diety,protože v tomhle tempu jet bez jediného zhřešení bych prostě nezvládla a vykašlala bych se na to úplně.

makáš skvěle a máš novou ikonku,moc hezká
tak at je páteční měření příjemným překvápkem


Andy17

Člen

# Zasláno: 14 Říj 2009 13:14:30


Sophie
Moje původní červená ikonka tady moc zářila, tahle je taková nenápadná
Po pár letech jsem se rozhodla nechat si narůst vlasy. Patnáct let je mám krátké, i když jako dítě jsem měla vždycky dlouhé. Jak jsem ta kilíčka navíc přibírala, vlasy jsem zkracovala. Připadala jsem si v těch kraťounkých vlasech tak nějak hubenější
Dneska už se těším na cvíčo. Ještě že to mám za rohem, tady pořád sněží ještě to mohlo počkat

atlanta

Člen

# Zasláno: 14 Říj 2009 14:05:21


Andy17,
myslím si,že Ti delší vlasy Ti sluší více než-li ty krátké,které z Tebe dělali starší paní a v delších vlasech jsi jako holčička

Andy17

Člen

# Zasláno: 15 Říj 2009 13:49:07


atlanta
jéé to možná tahle fotka klame, mám na ní vlasy hodně kraťounké, za krkem je vyfocené něco v pozadí. Delších vlasů se dočkám až tak za rok, když vydržím
Včera jsem byla cvičit a trochu mě pobolívalo v krku. Dneska je z toho rýma, tak doufám, že z toho nic horšího nebude

Andy17

Člen

# Zasláno: 16 Říj 2009 11:18:53 ° Změnil/a: Andy17


Dnešní měření. První hodnota je ze srpna, druhá z dneška:
prsa 100/97.....-3 cm
pod prsy 90/85 ....-5 cm
pas 87/83 ... -4 cm
pupík 90/90...... 0 cm
boky 107/103... -4 cm
stehno 65/60 ... -5 cm
paže 33/31 ... -2 cm
lýtko 40/39 ... -1 cm

Koukám, že nejvíc mi ubylo pod prsy a na stehnech. Mám asi trochu blbé přání, potřebovala bych zhubnout v lýtkách. Už dva roky si kupuju vysoké kozačky a zatím je nemám, protože je nedopnu Tak možná letos.

Andy17

Člen

# Zasláno: 16 Říj 2009 11:29:05


Prý je správné hubnout hlavně na břichu, mně se stenčil pas, ale ten tuk kolem pupíku se drží Ty stehna jsou fajn, protože mi líp sedí kalhoty

Sophie

Člen

# Zasláno: 16 Říj 2009 16:47:31


Andy17

ahoj,

Výsledky máš parádní,gratulace


lýtko taky ubylo,takže možná ty kozačky letos vyjdou a kdyby ne,tak nesmutni,ted jsou in kozačky kotníčkové

Andy17

Člen

# Zasláno: 19 Říj 2009 19:55:28


Jsem zase trochu rozjetá po víkendu Zase jsme trochu slavili narozeniny mladší dcery. Navíc dneska jsem nebyla cvičit, protože jsem trošku nastydlá a necítím se úplně fit.

Andy17

Člen

# Zasláno: 20 Říj 2009 19:21:26


Jídelníček na zítřek. K obědu je čočka, což sice není úplně ideální, ale je to po delší době.

7:30 směs vloček, mléko, semínka
10:00 activia bílá, rýžové racio
12:30 čočka, vejce1dva bílky
15:30 cottage1rajče, knuspi
18:00 file, pohanka, zelenina
21:00 cottage, racio rýžové
B80 S 142 T30

Andy17

Člen

# Zasláno: 2 Bře 2010 16:20:53


Jsem zimní spáč, který se na jaře probouzí s pár kily navíc. Moje podzimní předsevzetí vzala za své. Děti začaly chodit do školy a já jsem si těžko organizovala čas na jídlo a cvičení Nastalo několik změn.
1/ Zpočátku jsem měla bezlepkovou dietu - držela jsem ji rok. Na začátku jsem přibrala, pak si zvykla a na konci léta i z bezlepkovkou zhubla. Pak jsem znovu najela na běžnou stravu a co asi, zase jsem přibrala.
2/ Jedla jsem asi moc monotónně, protože jsem najednou začal přímo nesnášet třeba cottage nebo kuřecí prsa. Bude to chtít pestrost a zase pestrost.
3/ S podzimem skončilo moje milované kolo a já jsem celou zimu zalezlá jak jezevec až na pár výjimek. Nechodím ani cvičit, začalo to problémy se zády a teď už je to jen - výmluva. Už se těším na teplejší počasí, až zase vyrazím.

Dávám si jako první jarní úkol začít se hýbat a to prostě jakkoliv. Vykouzlím si jídelníček a zítra se předvedu. Budu ráda za podporu a rady od zkušenějších

Andy17

Člen

# Zasláno: 5 Bře 2010 10:31:59


Teprve dneska jsem se trochu opřela do jídla. Nevím, zda je výhoda či nevýhoda, že jsem zvyklá jíst pravidelně většinou každé tři hodiny, snídám i svačím - takže změna u mě není v rozložení během dne, ale o to víc musím změnit potraviny: Tady je rozvržení během dne:
7:30 snídaně
10:00 svačina
12:30 oběd
14:00 káva s mlékem - takový malý rituál vadí? nebo nevadí?
15:30 svačina
18:30 večeře
21:00 II. večeře - chodím spát kolem kolem 23:00

dnešní jídla
- vločky 40g, mléko
- vločky 20g, jogurt
- kuř maso 50 , těstoviny 80, zelenina
- knuspi, kuř maso 50
- kuř maso, knuspi
- 2 bílky+vejce, knuspi, zelenina
- tvaroh
S114 B63 T17

Andy17

Člen

# Zasláno: 5 Bře 2010 10:48:41


A ještě cvičení. Posilovna u mě nehrozí, spíš pohyb venku a cvičení doma. Začala jsem víc chodit a udělal jsem si sestavu na posílení celého těla, pro začátek se potřebuju trochu rozhýbat. Používám zatím vlastní nemalou váhu těla

Andy17

Člen

# Zasláno: 10 Bře 2010 09:30:08


Tak si tady píšu sama pro sebe, ale to neva. Nestíhám rozepisovat jídelníčky poctivě každý den, ale snažím se jíst, tak jak mám, trochu to mám v oku od minule. Víkend byl trochu hříšný, za což můžou trochu i hormony.
Moje včerejší jídlo:
- chléb, káva s mlékem
- vločky, jogurt bílý
- kuř maso, kroupy
- kuř maso, kroupy
- tvaroh, knuspi
- tvaroh knuspi
Hodnoty
Dnešek
- vločky 40, mléko
- vločky 20, b. jogurt
- pangas 100, rýže duš. 80
- pangas 100, rýže duš. 50
- knuspi 20, tvaroh 50
- cottage 50
B 79 S 124 T 17
Vstávám docela pozdě, tak stíhám jen šest jídel.

snahabytubyla

Člen

# Zasláno: 10 Bře 2010 09:34:42


Andy17
Tak tě jenom pozdravím, aby sis tu nepsala sama Zrovna nám v práci vypadl systém, tak mám chvilku

Andy17

Člen

# Zasláno: 10 Bře 2010 09:37:47


snahabytubyla


<< . 1 . 2 . 3 . 4 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!