Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak nabrat svalovou hmotu / Ztráta svalové hmoty - trénink 90min.
Autor Zpráva
MaxSand

Člen

# Zasláno: 24 Říj 2009 10:18:12


Zdravím. Chtěl bych se zeptat, zda při delším treningu nemůže už docházet ke ztrátě hmoty. Každý trénink má zhruba hodinu a půl a přitom jedeme celý vrch po 3 seriich 12-10-8 nebo 10-8-6.

arnold

Člen

# Zasláno: 24 Říj 2009 14:53:39



Zdravím. Chtěl bych se zeptat, zda při delším treningu nemůže už docházet ke ztrátě hmoty. Každý trénink má zhruba hodinu a půl a přitom jedeme celý vrch po 3 seriich 12-10-8 nebo 10-8-6


Nemělo by, svalové bunky bílých vláken, při posilování pracují na štěpení cukrů a následně(ATP-CP),v játrech je dost glykogenu na pokrytí celého tréninku,taky můžeš dát pro jistotu před tréninkem creatin monohydrát s glukozou.

spalování vlastních amnokyselin může hrozit, u nepřiměřených aerobních aktivit (červená vlákna) nebo po ránu na lačno.

MaxSand

Člen

# Zasláno: 24 Říj 2009 15:03:46


Díky moc. Jinak bych se chtěl taky zeptat. Chodíme cvičit s kámošem. Zátěž máme zhruba stejnou. Váhově se lišíme tak o 25 Kg Já více méně problémy nemám. Jedu s takovou zátěží, že svaly po cvičení bolí. On si ale stěžuje, že druhý den nic necítí, že by včera cvičil a při treningu dejme tomu na biceps (u toho jsem tohle taky kdysi zažíval) ho svaly nebolí, ale prostě neposlouchají, potom taky neudělá tolik opakování. Tohle se mi taky kdysi stávalo, teď už s tím problém nemám. Nevíte v čem by to mohlo být ?

arnold

Člen

# Zasláno: 24 Říj 2009 18:45:47


MaxSand
Asi kámoš potřebuje daleko větší zátěž (né na úkor techniky),
může to být taky ten těžší z vás dvou ,anebo pokud je lehčí tak má o hodně víc bílých svalových vláken ,tato vlákna jsou geneticky dána,mají na starost sílu a rychlost ,vrcholový sprinteři jich mají až 80%, zato vytrvalci jenom 25%.

MaxSand

Člen

# Zasláno: 24 Říj 2009 19:36:52


No těžší jsem já, ale tam jde spíš o to, že on kdyby si dal větší zátěž tak udělá třeba jen 3-4 opakovaní a pak ho stejně svaly přestávaj poslouchat. Né že by bolely, ale neposlouchaj. Nechtěj se prostě stahovat. Spíš možná menší váha nebo nějaké intezivnější rozehřátí svalu s menší zátěží a pak přechod na větší.

arnold

Člen

# Zasláno: 25 Říj 2009 14:01:11


MaxSand
Ať zkusí cvičení se 4s. opakování , EZ činka na biceps ,váha tak na 12 opak. cvičí se ,dolní pozice, nahoru pomalu,nádech a výdech, nahoře kontrakce, pauza 1s ,potom pomalu dolů zase nádech a výdech dole 1s pauza ,1 opakování trvá 4-5 sekund, cvičí se koncetrovaně , bez nadhazování činky, při 5-6 opakování se má objevit pálení ,cvičí se 8-10 opak .

Martin

Administrátor

# Zasláno: 29 Říj 2009 10:40:34


on by se správný objemový trénink měl vlízt do 45min. Raději více krátkých tréninku týdně. Má to lepší vliv na růstový hormón i na stav svalů. Cokoliv nad 60min. už je spíše o kondici a vydrži než o objemu.
Ale pokud čas jinak nedovolí a je dostatečná regenerace ...

kolin

Člen

# Zasláno: 10 Srp 2011 18:15:11


Zdravim Kolin 36-110/183, Cvičím přes 7 měsíců a problém je v tom,že moje bicesy vyrostly za tu dobu jen o 2cm,může to být dáno mojí váhou 110kg?Že bych měl zhubnout a bylo by víc?Díky za odpověď kolin.

arnold

Člen

# Zasláno: 10 Srp 2011 18:52:20


kolin

Když zhubneš tak půjdeš s objemem dolů i přes biceps.


Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!