Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Milan 34 let 178/78 změna postavy
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
milanm

Člen

# Zasláno: 1 Úno 2010 08:15:39


Dnes ráno, váha stejná jako před 14 dny, tj 77 kg.
Míry se drží potfory taky, někde je to půl centimetru dolů, ale to nepočítám.
Tento týden bude posilovna opět jen 1x, chjo Ale bude tři dny dovolené.
V posilovně ještě párkrát docvičím to svoje zpevňování a už jsem pak domluven na přeměření a pořádný trénink.
Už se na mě prý hrne benč a MT určitě taky. To se těším

milanm

Člen

# Zasláno: 4 Úno 2010 08:26:31


PO - rotoped 60 minut
UT - volno
ST - posilovna 60 minut - mooc super. Cítím se čím dál lépe, naučil jsem se dýchat , snad i trochu cvičit - už mi stačí jen název cviku a váhy a nemusím čučet do papírů, tak ještě 2x kolečko na celé tělo a pak to půjde.
CT - nevím, pokud stihnu, dám 60 minut rotoped
PA- NE bude válení se na masážích, v bazénku, procházky, nabírání sil

veveruska

Člen

# Zasláno: 4 Úno 2010 19:21:48


milanm
Ahojky, jak jsem už psala mám zvýšené hodnoty v játrech a cholesterol, pak mám málo hořčíku a zvýšenou kyselinu močovou a vysoký tlak. Na ten tlak jsem dostala léky od odborného lékaře kam chodím díky nefunkčnosti štítné žlázy.
Praktický lékař mi jen sdělil výsledky a nic mi na to nedoporučil. Takže jsem se o to začala zajímat a jeden známý co se zabývá léčitelstvím mi doporučil nějaké kapky(Hloch,tužebník a srdečník) a tu syrovátku.
Váha se od toho listopadu snížila. Měla jsem 95kg a mám 88,7kg. Cítím , že třeba při zavazování bot už nefuním jak když jde prase z bukvic. Nyní se cítím lépe, ale u lékaře jsem už nebyla. Kdo by tam rád chodil že jo? Je to lékař na barerky už poněkud vybité. Jelikož jsem ještě mladá a nehodlám se učit skákat do rakve , tak jsem začala bojovat, ale nechci do sebe ládovat nějakou chemii, stačí, že už beru na štítnou žlázu léky a na tlak.
tak se měj

milanm

Člen

# Zasláno: 8 Úno 2010 08:44:06


datum kg prsa břicho stehna pas
8.2.2010 77 92(-1) 89 (-1) 57 84 (-1)

Jedeme dál. 3 dny odpočinku byly moc fajn. Vířivka, bazén, procházky ...
Teď opět najíždím na pracovní týden a do toho vložím denně rotope, ve středu posilovnu a doufám, že bude otevřeno i v sobotu.

milanm

Člen

# Zasláno: 12 Úno 2010 08:23:54 ° Změnil/a: milanm


Stravu teď jím po 2,5 hodinách.

Po - rotoped 60 minut
Ut - posilovna - úplně super, po tom víkendovém odpočinku jsem měl sil na rozdávání a na konci žádné křeče. Hodinka utekla jako nic a kdybych posiloval s maxiálníma váhama, tak bych asi trhal rekordy
Zvedání nohou na bradlech si přidávám jednu sérii, konečně sebou neplácám jako na začátku, ale cvičím předpisově
Nějak se spletli při zapisování počtu návštěv, tak mám bonus dvě návštěvy zdarma No neberte to.
ST - volno
CT - volno, ale hlavně nákup obleku o jednu konf. velikost menšího než před rokem. Manželka říkala, jestli přiberu a jsou to vyhozené peníze, že mě zabije. Tak tomu říkám motivace

Teruska

Člen

# Zasláno: 13 Úno 2010 18:50:33


Ahojky prosím,prosím můžeš mrknout ke mně???hodnoty mám na svojí váhu myslím dost velký a stejně mám občas pocity hladu a nedojezení čím to je???

Teruska

Člen

# Zasláno: 13 Úno 2010 22:58:13


Jediný problém máš s tím, že jídlo, které jíš je drahé ?
ale ne to je blbá reakce,neber to vážně mám problém s tím že jím jak a mám pořád hlad

milanm

Člen

# Zasláno: 15 Úno 2010 06:59:31


PA - rotoped 60 minut
SO - rotoped 60 minut po půlhodince si dělám 2 série shybů a na konci taky - je to docela drsné, úplně prověsit, pokrčit nohy (to jsem předtím nedělal) a poďme hore - jsem po tom mrtvý muž , ale zlepšuji se
NE - posilovna 60 minut - opět paráda. Trošku jsem si přidával na vahách v poslední sérii. Při posledním zakopávání jsem přidal celou sérii navíc. Zajímavé, že jsem cítil všechny svaly, ale zpocený jsem nebyl.

No a dneska ráno míry, váhy:
datum kg prsa břicho stehna pas lýtko biceps tuk voda svaly
15.2.2010 76 92 89 57 85 37 29 18 56,3 42,5

váha - 1 kg, vpodstatě je to kilo za měsíc, i když se to projevilo až poslední týden
pás +1 cm, to nechápu, ale tuk to rozhodně není

no a měření tuku naváze super - takové hodnoty jsem ještě neměl

plán na tento týden - nějaká aerobní aktivita + ST a víkend posilovna, kdy to bude s trenérem vymýšlení pořádného tréninku 2x týdně , předpokládám, že MT, BP apod. tam budou

milanm

Člen

# Zasláno: 18 Úno 2010 19:14:40 ° Změnil/a: milanm


PO - ceoodpolední aerobní pohyb - skládání komody
UT- volno
ST - posilovna 60 minut
CT - rotoped 60 minut + do toho nějaké série na shyby opět rekord +1

milanm

Člen

# Zasláno: 22 Úno 2010 08:28:01 ° Změnil/a: milanm


PA-volno
SO-volno
NE-posilovna.
Domluvil jsem se s trenérem na novém tréninku. Ve středu na to jdeme, tak uvidím, co na mě vymyslí. Prý je to cca 1 hoďka a něco tvrdé práce. Se těším. Zakoupena permanentka na 3 měsíce - 2x týdne. Častěji nestíhám, holt do května to bude nabité.
Jinak debata nad jídelníčkem, kdy odpočinek, kdy cvičit, jak dlouho, kolik B denně jíst, apod.

Dnes váha stejná, míry také. Poměr tuků v těle též, tak není co řešit, pohoda, jedeme dál.

milanm

Člen

# Zasláno: 25 Úno 2010 18:08:00


PO- volno
UT-rotoped
ST-posilovna
CT-volno

Tak mám domluvený trénink. 2x týdně a vypadá následovně:
A:
Hrudník MP, Tlaky JČ, Rozpažky JČ, PD
Biceps EZ, JČ kladiva, JČ s vytáčením
Břicho Zvedání nohou na bradlech, Rotace, Sed-leh
Lýtka Výpony LP, Výpony na stroji
B:
Ramena Tlaky na stroji, Upažování s JČ
Záda Hyperextense, Veslování, Kladka za hlavu, Přítahy JČ
Stehna LP, Předkopávání, Zakopávání
Triceps Úzký úchop MP, Stahování kladky, Kliky o lavici

Kritizujte, povídejte.
Série jsou obvykle tři, u některých cviků 4-5, protože je tam jedna série zahřívací.
Mám za sebou středeční A trénink, takže vpodstatě cvičení nových cviků. Cítím se fajn. Jakmile doladím váhy, tak budu po tréninku mrtev, to je jasné Zatím jsem to zvládl za hodinu deset, do budoucna, jak to bude odsýpat to bude tvrdá hodinka.
Vím, žádný BP, ani mrtvola, ale trenérovi věřím. Na BP se připravujeme. Priority jsme si navzájem řekli. Pobavili jsme se i o stravě - tam to asi odpovídá tomu, co jsem čekal, nic nového pod sluncem. Jen mě překvapil trošku větší počet B v dny, kdy necvičím, ale pořád to odpovídá tomu, co jsem ochotný do sebe dát
Trénink bude probíhat 2x týdně, den po posilovně pohoda, takže to vychází na 2x posilovna, 3x aerobka. Konečně je krásně, tak vyrazím na kole ven.

milanm

Člen

# Zasláno: 1 Bře 2010 20:42:22


PA-volno
SO- posilovna B trénink:

Ramena Tlaky na stroji, Upažování s JČ
Záda Hyperextense, Veslování, Kladka za hlavu, Přítahy JČ
Stehna LP, Předkopávání, Zakopávání
Triceps Úzký úchop MP, Stahování kladky, Kliky o lavici

NE - volno
PO - volno (Prostě nestíhám, práce, práce, samá práce. Stejně tak i v pátek. Mrzí mě to, tu hodinku bych si rád zařádil na kole, ale nevychází to)

míry, váhy z 1.3:
datum kg prsa břicho stehna pas lýtko biceps (zatnutý) tuk voda svaly (domácí váha)
22.2.2010 76 93 89 57 85 37 34 18 56,3 42,5
1.3.2010 75 93 88 56 84 37 34 17,8 56,5 42,7

Tu váhu zaokrouhluji na půl kila, takže to není celé kilo dolů, křivka je rozhodně velmi pozvolná v poslední době. Vidím to tak na měsíc maximálně dva a pak nahodím nabírací jídelníček. I když nevím, jak to budu moct do sebe dostat HAHA Už teď s tím mám občas problémy.
Otázka: poradíte mi s nějakým iontovým nápojem, který bych pil v průběhu posilování ? Nutrend super na chuť, ale nelíbí se mi toto:
http://www.emulgatory.cz/seznam-ecek?prisada=E211
Díky.

milanm

Člen

# Zasláno: 4 Bře 2010 06:53:27


UT- volno
ST - posilovna

Hrudník MP, Tlaky JČ, Rozpažky JČ, PD
Biceps EZ, JČ kladiva, JČ s vytáčením
Břicho Zvedání nohou na bradlech, Rotace, Sed-leh
Lýtka Výpony LP, Výpony na stroji

Konečně to vypadalo jako posilování. Protáhnutí a pak makání od první série po poslední. Váhy na maximum, co jsem zvládl. Hodinka práce a cítil jsem všechno Líbílo.

milanm

Člen

# Zasláno: 15 Bře 2010 10:30:06


Po týdnu relaxu bez posilovny, prokládaném pouze procházkami na horách:

datum kg prsa břicho stehna pas lýtko biceps (zatnutý) tuk voda svaly (domácí váha)

22.2.2010 76 93 89 57 85 37 34 18 56,3 42,5
1.3.2010 75 93 88 56 84 37 34 17,8 56,5 42,7
15.3.2010 75 92 88 56 83 37 34 18 56,3 42,5

milanm

Člen

# Zasláno: 8 Dub 2010 08:59:21


Ahojte.
Tak jsem po další lékařské kontrole.
Přejdu rovnou k věci. Vše je OK. Cholesterol se uklidnil na 4.3 (to jsem poslední 4 roky, co jsem sledovaný neměl), jaterní testy v normě.
Díky za tento web, který mě také nakopnul.

Jinak už 5 týdnů držím váhu na 75 kg.
Nehnu se ani sem, ani tam. Je fakt, že jsem cvičení trošku zmírnil. Ne úmyslně, ale byly jiné povinnosti a většinou jsem taky nebyl doma.

Teď na to opět vlítnu a doufám, že pryč půjde i zbytek tuků kolem pasu. (ne že by tam bylo něco moc, ale takové 3 - 4 cm by na vyrýsování stačilo) Pokud se nic nestane do konce dubna, tak s tím asi nic nenadělám . Pak bych vlítnul asi na nabírací jídelníček.

V posilovně konečně po sérii drobných poranění můžu najet na plné váhy u všeho. To je dobrý základ a uvidíme, jak se to změní za ten měsíc.

spillenka

Člen

# Zasláno: 8 Dub 2010 10:09:34


milanm
kde ses flinkal chlape?
to je dobře, že jsi zdráv a fit, ať se ti daří

milanm

Člen

# Zasláno: 12 Dub 2010 08:59:41


Ahoj.
No neflinkal jsem se. Nucený odpočinek - dovolenka na horách apod.
Pak nějaká série zranění v posilovně, ale už jsem zpět v plné síle. Včera jsem si doma dal shyby a šlo to

Takže aktuálně váha 75,5 tj +0,5 kg od minulého týdne.
Dle váhy tuky v těle stále stejně.
Míry všechny stejné, jen biceps, triceps +0,5 cm nahoru... že by konečně ?

Posilovna byla středa, sobota.
Neděle volno.
PO, UT plánuji opět kolo po dlouhé době.

milanm

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2010 09:52:36


Po - rotoped 60 minut
Ut - volno
ST - posilovna: hrudník, biceps, břicho, lýtka

FitnessGirl

Moderátor

# Zasláno: 15 Dub 2010 10:58:44


milanm
ahoj,
koukám na ty tvoje míry, nemyslíš, že by bylo na čase začít nabírat? Já bych nestavěla 3cm v pase jako prioritu, pokud nabereš na jiných částech těla, tak i když pas zůstane stejný, tak to bude vypadat lépe, teda aspoň podle mého názoru... Nechceš zveřejnit aktuální fotku?

milanm

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2010 20:52:10


Ahojky FitnessGirl.
No taky to tak vidím. Fotku nedám, sorry. Jsem starý stydlín.
Už jsem si začal přidávat sacharidů, jinak nechám vše jak je.V posilovně budu makat a doufám, že půjdou nahoru váhy. Ještě kuknu na nabírací deníčky, moji věčnou inspiraci.
Chtěl bych to dotáhnout zpět na těch cca 78-80 kg tak, aby nerostl pas a abych se stále zlepšoval. No a chápu, více svalů znamená více spálených tuků. Uvidíme jak mi to půjde a jaký jsem typ. Jestli půjdou nahoru svaly a kolik tuku k tomu. Doufám, že poměr tuků v těle se nebude zvyšovat.

<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!