Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Emma 39 let 154cm/56,5kg
Autor Zpráva
emma71

Člen

# Zasláno: 8 Úno 2010 16:28:57


Zdravím všechny zde..
objevila jsem tyto stránky přesně v den, kdy jsme si řekla, že už toho mám dost a musím se sebou něco udělat.Chtěla bych zhubnout cca 5 kg, ale rozumnou formou, ne jen vodu a třást se hlady..a bát se něco sníst, protože za týden to zase přiberu...Takže už cca 14 dní čtu články a snažím se o nějaký jídelníček a nastartování metabolismu..jak zde píšete.. Musím říct, že mě to moc baví, protože už netrpím hlady!! nemám špatné svědomí, že jsem večer něco snědla!! Ale! vše měřím od oka. Čtu a čtu a nějaká skladba , co jsem si našla v tabulkách 65/16/102 mi fakt nic neříká.
Prosím tedy o rady..Zde je můj denní jídelníček:

snídaně: ovesná kaše/ emco ochucená/ + káva, cukr, mléko/bez toho se fakt neobejdu
1.svačina:graham rohlík+ almette s bylinkami
oběd: rýže, vepř plátek na žampionech / v práci nám vaří kuchař, je to taková vydatná sytá strava, já si z jídelníčku vždy něco vyberu, upravím, nebo přinesu vlastní jídlo, když to jinak nejde/
2.svačina: jogurt - aktivia fit - dexi chl.
večeře:
2kuř.medailonky, brokolice, brambor, zakys.light.smetana
+ cca 2l vody denně
Takhle přibližně ted jím..zatím jsem samozřejmě nic nezhubla, jen se učím jíst..

Sport- hrajeme s partnerem badminton, cca 2x týdně a ráda běhám. Je pravda ,že za celou zimu jsme s kamarádkou nevyběhly, sníh , mráz, atd....ale od března jsme už psychicky nachystané, dokonce mi Ježíšek přinesl sport.hodinky - měřič.tep.frekvence. .

Moc uvítám jakékoli rady ohledně skladby jídelníčku, v těch tabulkách se fakt nevyznám, na to nemám buňky a vše upřesním
Děkuji
Emma



spillenka

Člen

# Zasláno: 9 Úno 2010 09:34:06


emma71
ahojky, nejdřív se zkus podrobně prokousat návodem pro začátečníky
http://www.f-sport.cz/print.php?id=281
Hubnout moc nepotřebuješ, spíš se naučit správně jíst.
Jídel máš málo, chtělo by to 6-7 menších porcí, a takhle nevíme, kolik toho jíš, plátek masa může mít 100g, nebo taky 200. Normální porce brambor, kterou kdekoliv dostaneš, je asi tak 2-3x větší, než potřebuješ, to jen pro příklad
Tabuky jsou tu nastaveny pro lidi se skoro žádnám pohybem, bohužel bez počátečního počítání to nepůjde, nejsou to žádné čáry, jinak se nedá zjistit, kolik toho jíš a odhadem je to fakt neodhadnutelný, takže čím dřív to zvládneš, tím líp
Začni řádově na 130 S a 65 B, všechno se počítá na e- kalkulačce na www.flora.cz

-snídaně je ok.
-almete je dost tučný, mrkni po něčem dietnějším
-oběd ok. ale bez gramáží

Tak ať se ti daří


MichalPM

Člen

# Zasláno: 9 Úno 2010 10:51:50


emma71
ahoj,libi se mi tvuj pristup,je zdravej, nemas v umyslu hladovet,a tvuj jidelak nezavani docasnosti..
spis jen zauvazuj nahradit urcity veci temi aspon trochu hodnotnejsimi..
napr. almette(je to mnamka,ja ho taky jim,ale jen obcas..)budiz ti tohle radou..misto toho si dej cottage,ale rozhodne se tomu,co mas rada,nevyhybej,to vede akorat do pekel..
misto activie (resp.dej si ji,ale telu nic neda..) si kup Hollandii nebo jihoceskej jogurt..
takze takhle to funguje,proste se snazit mit maximum tech hodnotnejch potravin,a zbytek,co rekneme neni uz tak hodnotnej,se vstreba..
a hlavne neres vahu,ta je o nicem..
a pokud bys chtela vytvarovat postavu,zacni posilovat.rekneme 2x tydne posilovna,a 2x cokoliv jinyho..(beh,badmin..)
tak se drz,tobe to pujde samo.

Kikus

Moderátor

# Zasláno: 17 Úno 2010 13:12:47 ° Změnil/a: Kikus


emma71
Ahojki. Jídelníček ti tu bohužel nikdo nevytvoří, to musíš sama.
Pokud jsi doposud jedla nějak a mělo to své výsledky, hubla jsi, cítila jsi se dobře, není důvod, abys ubírala na množství jen proto, že je to tady napsáno v tabulkách. ŘiĎ se hlavně svým tělem, tím, co říká, co vyžaduje. Je zbytečně ubírat jídlo, když i s větším množstvím hubneš a to, že nepočítáš, nemusí být nutně na závadu, ono se z těch čísel taky dá docela dobře zblbnout.
Prostě si zkus nachystat 5-6 jídel během dne o velikosti tak poloviny "běžné" porce. Ráno a dopoledne jez spíše sacharidové věci, pak přidávej bílkoviny, odpoledne sacharidy už spíše symbolicky a poslední jídlo klidně může být jen bílkoviny se zeleninou - vím, že se zde doporučuje vždy B i S, ale pro ženy ve zralejším věku jsou fakt sacharidy na noc spíše luxus ;-)
A jak píše Michal, snaž se spíše orientovat na kvalitu potravin.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!