Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / hubenej kluk 25let 183/72 - nabrani svalu
Autor Zpráva
sympatak

Člen

# Zasláno: 17 Dub 2010 21:03:20


Zdravim,

celej zivot rekreacne sportuju, ale mam problem ze jsem hodne hubenej - hlavne ruce, prsa, ramena (imho to vypada jeste hur nez podle cisel 183/72). Takze muj cil je jasnej - nabrat svaly.

Jim pomerne dost, ale jak sem se ted zacal zajimat o jidelnicky, tak nic moc (hodne malo bilkovin, hodne moc tuku). Zacal jsem ted chodit dvakrat tydne do posilky s trenerem s tim aby mi pomoh cvicit na nabrani svalu a udelal si jidelnicek podle vsech rad co sem nasel tady a obecne na internetu. Muzu poprosit zdejsi aby se koukli na to co sem dal dohromady?

Muj tyden:
Pondeli - fitness (predni strana tela), treninkovy jidelnicek
Utery - klasicky jidelnicek
Streda - Klasicky jidelnicek
Ctvrtek - fitness (zadni strana tela), treninkovy jidelnicek
Patek - klasicky jidelnicek
Sobota - fotbal (cca hodinka a pul), treninkovy jidelnicek
Nedele - klasicky jidelnicek


Klasicky jidelnicek (157b, 447s, 44t)
9:15 snidane - Activia jogurt, ovesne vlocky
11:15 svacina - 100g racio chlebicky, 100g drubezi sunka
13:30 obed - maso, ryze
17:00 svacina - chleba, syr cottage
19:30 vecere - 150g kureci prsa, 100g testoviny
22:15 svacina - 50g Ol. tvaruzky, chleba
piti: ochucena podebradka, voda

Treninkovy jidelnicek (182b, 448s, 47t)
9:00 snidane - Activia jogurt, ovesne vlocky
10:30 svacina - 50g racio chlebicky, 50g drubezi sunka
11:00-12:00 trenink
12:30 svacina - banan, protejn koktejl
13:30 obed - 125g testoviny, 125g tunak, olivy
17:00 svacina - chleba, syr cottage
19:30 vecere - 150g kureci prsa, 100g testoviny
22:15 svacina - 50g Ol. tvaruzky, chleba
piti: ochucena podebradka, voda


Casy snidane se mozna nekomu budou zdat pozde, ale vstavam az tak v 8 a pak se bohuzel stiham poradne najist az v praci . Ohledne protejn koktejlu, trener mi slibil ze mi nejakej doporuci, takze ted vubec netusim o kterej jde. Jeste jako posledni vec - vic nez dvakrat do tejdne posilovnu nestiham, takze bych to chtel jeste doma doplnovat aspon nejakejma zakladnima vecma (klasicky kliky, kliky na tricepsy, cviky s jednoruckama), muze nekdo poradit co, kdy a jak v tomhle rozvrhu jeste delat doma?

FitnessGirl

Moderátor

# Zasláno: 17 Dub 2010 21:19:04


sympatak
jídelák vypadá dobře, uvidíš, jestli to půjde nahoru, případně budeš muset přidat. A co ti brání si ty vločky nachystat večer, vstát o pět minut dřív a nasnídat se? Stejně tak když stíháš cvičit doma, proč nestihneš třetí trénink ve fitku?

sympatak

Člen

# Zasláno: 17 Dub 2010 21:31:14


Co se tyce snidane, problem je hlavne v mym obrovskym problemu se vstavanim ...vstavani je pro me nadlidskej ukol a uz takhle mam rana hrozne hekticky abych stih dorazit aspon nejak vcas do prace. Takze se pak radsi hezky v klidu nasnidam tam abych si neuhanel nejaky zaludecni vredy. Ale jestli je ta hodinova mezera mezi vstavanim a snidani hodne velkej problem, tak se pokusim.

Co se tyce tretiho treninku. Doma mi cviceni zabere treba hodinku. Zatimco do fitka mam cestu hodinu tam, hodinu zpatky, a se samotnym cvicenim + prevlikani atd, coz je dohromady uz skoro 4 hodiny. Coz je dost rozdil

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!