Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Fitness témata / Jak se stravovat na noční
Autor Zpráva
Martin

Administrátor

# Zasláno: 4 Kvě 2010 11:01:11 ° Změnil/a: Martin


Článek k diskusi

Jak se stravovat na noční



je to docela častý dotaz, tak to dám sem pro všechny

Takže v prvním kole se přichystá jídelniček jako na normální den. Jedina úprava pak spočívá v tom, že nejdete spát, tak pokračujete v jídle. Pokud je práce v pomalém tempu, dá se očekávat zpomalený metabolismus a pak se mezery natahuji na cca 3,5 až 4h a jídlo je lehké, zhruba odpovídá poslední večeři.

Pokud je tempo práce rychlejší, může být jídlo kapku hutnější s více sacharidy a s kratšími přestávkami mezi jídlem.

Když noční znamená i různě nepravidelné spaní (počítám jen pořádné spaní nad 4h) tak po spánku následuje klasická snídaně, před spánkem klasická lehká večeře. A pak zase navazat na klasický denní režím.

V tomto režimu se pak vlastně nedá stanovit denní příjem. Důležité je držet velikost porcí z běžného jídelničku a správné časové rozestupy. Ono se to pak vyrovná až to půjdete dospat.


* všechny pojmy v tomto příspěvku vycházejí z klasického jídelničku a k tomu se dostanete přes Návod pro začátečníky.

lucieee

Člen

# Zasláno: 4 Kvě 2010 11:19:29


Díky za příspěvek!
takže radši převaha bílkovin?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 4 Kvě 2010 11:34:01


ťapl jsem to i jako článeček
http://www.f-sport.cz/print.php?id=556

když tak klaďte doplňující otázky a já to hned zapracuji do toho článečku

lucieee
jo a hodně zeleniny (saláty, papriky atd ...), sachry spíše delší

Miruna

Člen

# Zasláno: 4 Kvě 2010 14:14:22


Taky moc díky za článek. Bojuju s tím nějakou dobu a zkouším a zkouším. Ten chleba vyměním za knuspi a budu to mít v pořádku. Zeleninu jím ve velkém. Jen jsem tu někde četla, že před spaním nejsou vhodné jogurty atd. Na té noční je mám zařazené právě na 3. a 6. hodinu s knuspem. Nemám to radši vyměnit za něco jiného?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 5 Kvě 2010 15:18:04


Miruna
nějak mě nenapadá, proč ne, podle mě je jogurt dobrá volba.

ldetox

Člen

# Zasláno: 10 Čen 2013 16:03:06


Dobrý den. Zaregistovala jsem se sem,protože mám zrovinka tento problém. Chodím jak denní,tak nočnía to v nejrůznějších intervalech.Nemám to jen zpřeházené a to týden denní a týden noční,nemám to ani tak,že bych chodila např.2 dny noc a pak do konce týdne denní. Mám to následovně. :den,noc,noc, volno,den,den,noc,volno,den,den,volno,noc,noc,noc,volno,den,den,den,de n,volno,noc,noc,noc, noc a tak jedu pořád dokola.Nemám čas (asi výmluva na cvičení,nemohu spát,nemohu vstát,kdyžuž usnu. Vím,že to jsou jen výmluvy,ale to prostě tak.Nejsem náctka,ani sátnice,něco mezitím,spíš mladšípřesto si připadnu,jako důchodkyně.
Existuje rada? Nebo budou jen posměchy (což se sem na tyto zatím neskvělejší stránky,které znám nehodí.)Po 7-mi letech tohoto režimu jsem přibrala na šílených 100 kg !!! Nemám problém s cvičením,ani zdravou stravou,jen se spaním,špatně uspořádaným jídelníčkem a šílenou chutí na sladké.
Děkuji za jakékoli rady OD ODBORNÍKŮ.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 11 Čen 2013 15:06:36


ldetox
Důležité je se přemoct a i přes unavu udržovat ty rady z toho článku. Jak se jednou přinutíš dávat tělo to pravé v pravou chvíli, tak se ti odmění i lepším fungování a větší chuti do života i dalšího dodržování režimu.

A to je to hlavní, najít si v tom blázinci REŽIM.

Z doplňků pak stačí multivitamíny proti únavě (začni třeba ZMA) a stimulanty pro nastartování, když to pořebuješ.

ldetox

Člen

# Zasláno: 12 Čen 2013 20:30:12


Martin
A to je právě ono.Pořád se bojím něco sníst,přes noc,abychnepřibírala víc a pak mám hlad,který neudržím a najím se... a to je to nejhorší,co udělám.PŘED RANÍM SPANÍM.
Jsem úplně mimo,co se týče doby jídla a co přesně mám jíst a kdy (jak) cvičitPo 12tkách,někdy i po 24-tkách necítím ohy,tělo,i když se vpráci moc nenadřu. Je to spíše únavou a mojí výmluvou. tak moc bych potřebovala pomoci.
Dřívejsem cvičila až moc,dělala jsem sportovní aerobic,kalanetiku a občas posilovna.
Kompletně se mi to vše po té nehodě otočilo a já jsem prostě v koncích a pořád se na něco vymlouvám.Pravda ale je úlně jinde. Je to všechno ve mě a já sama nedokážu z toho kruhu ven.Každý den brečím,nemůžu se na sebe ani podívat o rodinném a manželském životě ani nemluvím. Ty Marti náhodou nedáváš lekce,nebo pravidelné kontroly zákazníkům? mám na mysli přes mail,skype .. atd. rozpis kvalitního a účinného jídelníčku,pořádná kontrola cvičení atd...?
Kompletně jsem se změnila,jak vzhledově,tak povahou. Nejsem sebevědomá,všeho se bojím a to při mé profesi není dobré.Navíc v říjnu mě čekají jak zátěžové,tak psychologické zkoušky a pokud neprojdu,jsem bez práce.Fyzička je strašně důležitá a já jsem,jakoscvrklá,tučná pneumatika.

Děkuji moc za odpověď.

ldetox

Člen

# Zasláno: 12 Čen 2013 20:32:18


Omlouvám se za ty překlepy,mám polámanou klávesnici ...

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Čen 2013 12:36:32


ldetox
Ne, osobní rady opravdu nemám čas poskytovat - to už bych nestíhal.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Kvě 2014 08:50:19


Právě jsem lehce předělal článek


Jak se stravovat na noční

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!