Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Treningové logy / Martin (admin) - 80, dnes 82kg (max92,min61) udržovací trénink - dotazy pište do Kecálničku
<< 1 ... 27 . 28 . 29 . 30 . 31 . 32 . 33 . 34 . 35 . 36 .
Autor Zpráva
hubasino

Člen

# Zasláno: 19 Lis 2013 21:37:59


Martine v svém tréninku na výdrž uvádíš cviky jako "podzdvihy spodní kladka v sedě" a "rolování jednoručkama". Jak ty cviky vypadají?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 20 Lis 2013 11:00:08


Kunetka
Je to popsáno v článku Jak se stravovat na noční.

Janakuty
Přírůstek přes stehna a ruce a ubýtek v pase gratuluji Tuk jde dolů, svaly zpevnily.
Jinak na podrobné sledování si založ deníček, protože pro posouzení je třeba vidět historii. Ale podle toho co píšeš si vedeš dobře, jen tomu nechceš věřit

hubasino
Pozdvihy jsou na hrazdě jen spodní část pohybu. Od vyvěšení do zatnutí spodní části křídel, účelem je po shybech ještě dorazit spodek křídel.
Rolování je zdvihání ramen s jednoručkami v ruce ve stoje, s přetáčením dozadu. V počáteční fázi máš činky vpředu na stehnech, táhneš je spiralovitě po těle a nakonec je máš na boky. Účelem je trefit zadní hlavu ramen a v závěrečné fázi pohybu i trapézy.
ps. koukám trénink má už skoro 10let, ale jedu to stejně dodnes - není tam co měnit.

<< 1 ... 27 . 28 . 29 . 30 . 31 . 32 . 33 . 34 . 35 . 36 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!