Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Treningové logy / Shade45 - POMOC A RADA K MEMU TRENINKU :) Diky
Autor Zpráva
SHADE45

Člen

# Zasláno: 19 Srp 2010 18:16:12


Zdravim jelikoz ja rad jim ale nevypadam na to V rukach Jsem Suchy dle meho nazoru ale ve stehnech a hyzdich Silnej a Bricho taky Silnejsi Je mi 17 let, merim 185 cm a vaha 87 kg Hodne me stve ze Mladi kluci v mem veku jsou Nabombeni a maji svalstvo prevazne Kosticky na Brichu proto jsem se rozhodl zacit neco pro sebe delat Sepsal jsem si Mensi trenink (Viz nize) a zadam o radu kdyby mel nekdo pripominku nebo radu at mi rekne A jezte s mojim rozvrzenim jak bych co mel delat at pripise nebo doda dekuju moc



Moje CVICENI : Rozdeleno na nekolik kroku :

(U kazdeho Bodu dat YES/NO jako Splneno/Nesplneno) Vysledek by se mel dostavit !!!

1) Zhubnout NO
2) Kondice + NO
3) Brisni svlastvo NO
4) Udrzba Pekne figury NO

*** PRAVIDLA *** :

1/ cvičit intenzivně bez povídání, přestávky max 1min,
můžete-li u cviku mluvit zrychlete nebo si přidejte zátěž !!!
2/ dodržujte správnou techniku, nechte se opravit někým kdo to umí, sledujte ostatní.
3/ nezadržujte dech, bez kyslíku nic nespálíte !!!
Všeobecně když vykonáváte tu těžší polovinu pohybu (zdvih činky, stažení kladky)
tak vydechujete, když to vracíte zpět tak se nadechujete. A to plynule, po celou dobu cvičení.
4/ SPRAVNE DYCHAT u Vsech CVIKU


1) Hubnuti vyzaduje Procvicovani vsech dulezitych partii pro me vsak budu cvicit jen zakladni

- NOHY - DŘEPY : 1x20 nebo 4x15
- Lavicka : 4x20
- Beh : 30 min beh svizne s normalnim nadech/vydech delame s nohama , PAUSE 1-3 Min a 30 Min znova Zvolna !!!

- Hrudnik - x
- Zada - x

- Ramena - Cinkou Zvedam Nahoru nad Hlavu 3x15
- Triceps - Zapreni Rukama o Vyvyseninu a Zvedame se 3x15
- Bricho - leh sedy - (Delat kdyz bude Zhubnuti) ALe procvicujeme i tak 4x10
- Biceps - lehce 2x20
- Lytka - Docilenim behanim viz. Nohy-Beh

2) Kondice Pravidelna Prochazka a Probehnuti
3) Brisni svalstvo zacit delat kdyz bude telo v kondici a hubene
4) Stale se starat o sve telo davat mu vitaminy,vyzivu, a procvicovat


*** Zadam o rady jak co delat,jak trenovat , a jak casto co delat atd... a do kolika dnu,tydnu,mesicu se zacne neco dit ??? Dekuju vsem za pripadne reakce ***

FitnessGirl

Moderátor

# Zasláno: 19 Srp 2010 18:24:01


SHADE45

1)tak začněme jídlem - tam je kámen úrazu, takže pročti články a sestav návrh jídelníčku
2)koukni na články o cvičení a tréninky, nejela bych tenhle kruháč, ale dělený trénink do tří dnů, 2 dny běh a dva dny volné
3) Brisni svalstvo zacit delat kdyz bude telo v kondici a hubene pro správné provedení cviku je třeba mít správné držení těla a to nejde bez zpevněného svalového korzetu trupu = břicho a hluboké zádové svaly, takže břicho neodkládáme a cvičíme taky (cvičíme všechny partie, jinak hrozí vznik dysbalancí)

SHADE45

Člen

# Zasláno: 19 Srp 2010 18:26:41


Aha Mno Jidelnicek ten newm jinak Ja bych jel Jen bricho kamarad poradil denne k veceru si dat 20 sedu lehu A chodit jen behat abych trosku nabral kondici ale ze jist muzu co chci ale ne porad jen jdnou za 2 Hodky nebo tk staci lo by to ??? me staci kdyz zhubnu normalni cestou s normalni stravou ale abych pak zacal pocitovat Silu v brichu a videl kostky ?

FitnessGirl

Moderátor

# Zasláno: 19 Srp 2010 18:49:22


SHADE45
nestačilo, tak šup na ty články Břicho stačí dát 2-3* týdně, ale aspoň dva cviky po 4 sériích

SHADE45

Člen

# Zasláno: 19 Srp 2010 19:09:57


Ja jsem ti psal na tvem icq pokud to je tvoje Tk mi tm posli Stravu ale nechci dotovat penize do stravy kdyz to muzu dotovat jinde viz co myslim proste chci mit porad stejny zivot vse delat porad stejne jen ktomu pridam cviceni budu rad A jdu prave behat tkze si to prectu kdyztak Po 9 hodine

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Srp 2010 21:55:01 ° Změnil/a: Martin


myslím, že bude chytřejší, když řekneme my tobě co máš dělat

a to co píšeš je pěkná blbost Ja jsem ti psal na tvem icq pokud to je tvoje Tk mi tm posli Stravu ale nechci dotovat penize do stravy kdyz to muzu dotovat jinde viz co myslim proste chci mit porad stejny zivot vse delat porad stejne jen ktomu pridam cviceni budu rad A jdu prave behat tkze si to prectu kdyztak Po 9 hodine

Kovovy_kohout

Člen

# Zasláno: 23 Srp 2010 08:15:31


SHADE45

Mno nechceš nic měnit, jíst pořád stejně ( salámky, sýry, tatrančičky ) a čekáš, že se něco změní? Nebo nedej bohové, že budeš mít vidět kostky na břichu? Podle tvého popisu sebe sama, tě odhaduji na endomorfa a ti mají sklon k tomu, ukládat vše do tuků.
Takže bez změny stravy, jak ti radí FitnessGirl a Martin to rozhodně nepůjde.
Pokud chceš výsledky, musíš tomu něco podřídit. Tak to prostě chodí.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!