Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Markapka - Tréninkový plán - hubnutí a formování postavy
Autor Zpráva
Markapka

Člen

# Zasláno: 18 Pro 2010 17:33:26


Ahoj, potřebovala bych poradit s tréninkovým plánem.
Je mi skoro 28, měřím 164cm a momentálně vážím od 74 do 77 (nabírám a shazuji teď tak něco mezi 3 kily).
Zaměstnání mám sedavé, což zapříčinilo moji nadváhu. Momentálně toho ani moc nenachodím, do práce to mam 5km po terénu, který se nedá pěšky zvládat, když napadne sníh nebo když mrzne.
Neustále řeším jídlo, to mám už víceméně nastudované a snažím se dodržovat nějaký dietnější jídelníček, problém je u mě ten tréninkový plán, nejsem schopná dohledat pro mě potřebné info. Jsem věčný začátečník, jednou začnu vydrží mi to 14 dní, pak zase měsíc nic, atd atd. pořád dokola. Vzhledem k tomu, že pracuji a přitom ještě studuji dálkově nemám dostatek času na to někam docházet a to bude trvat nejméně do léta, protože na jaře mám závěrečné zkoušky, vytíženost bude na max.
Ale rozhodně se mi nechce tak dlouho čekat a dál se trápit svojí nadváhou, vyhradila jsem si 7-5 dní v týdnu hodinu na cvičení doma. A tady je zakopaný pes, potřebovala bych vědět jak posloupně cvičit, jestli jeden den aerobku, druhý den posilování, např. horní polovina těla, další den spodní polovina těla (u tohoto fakt nevím, jak kombinovat posilování různých partií), další den intervalový trénink (líbí se mi cvičení podle http://www.bodyrock.tv - toto není cílená reklama), atd..
Děkuji za případné komentáře.

PS: Omlouvám se, pokud jsem založila téma zbytečně, ale vše tady jsem přečetla a nejen tady, ale nejsem schopná si to dát sama dohromady, obávám se, že bych to sestavila nějak špatně...

arnold

Člen

# Zasláno: 18 Pro 2010 17:59:34


Stačí 3x týdně posilování, fuullbody,/PO,ST,PÁ/
a 2 dny ,tedy ÚT,ČT, aerobka

bodyrock je další blbost z celé snůšky dalších podobných blbostí.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Pro 2010 21:08:00


Markapka
164 a 74 kg je opravdu v prvé řadě problém v jídle, měla bys tu prvni vyřešit jídlo

Markapka

Člen

# Zasláno: 18 Pro 2010 21:33:19


Tak jídlo vyřešené mám a dodržuji denně 5-6 porcí, jenomže u mě to nikdy nebyl problém jen v jídle, dokud jsem se nějak hýbala, tak to nebylo v takovém stádiu jako je to teď..
Když omezím jídlo a jím opravdu dietně, tak s váhou bez cvičení dolů nejdu, to mám na sobě vyzkoušené.

2arnold: díky, zkusím si to tak nějak rozvrhnout a uvidím, jak mi to půjde.
Každopádně se nebráním ani tomu cvičení podle bodyrock, přijde mi, že to celkem hlavu a patu má.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 23 Pro 2010 16:34:59 ° Změnil/a: MichalPM


Markapka
omezit jidlo ovsem neni ta spravna cesta....uprava jidla je to pravy, o mnozstvi tolik nejde....cetla jsi clanky zde na strankach?
muzes napsat jak a co jis?jen tak,pro kontrolu..
3x tydne posilovna +2x aerobka je to pravy...zpevnis se,vytvarujes a ztratis prebytecny sadlo..neni ucinejsi cesta..ovsem to neznamena,ze to spousta lidi dela uplne jinak..ovsem nikdy nebudou mit vysledky takovy,jako ti,kteri to delaji jak pise Arnold,nebo ja,resp. kazdej,kdo to na sobe sam vyzkousel a zjistil,ze pomer cena/vykon je idealni..
(vzdyt co muze bejt lepsi,nez jist v podstate podle chuti,trenink mit odcvicenej za 45minut a presto hubnout..)
tak preju otevrenou mysl..
vykasli se na bodyrock,a zacni cvicit poradne,ve fitku s cinkami,idelane pod dohledem nekoho,kdo tomu rozumi..a to jidlo sem hod,at vidime..
tak se drz..

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!