Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Lemur 19 let, 184/64 cíl 75kg
Autor Zpráva
Lemur

Člen

# Zasláno: 22 Pro 2010 13:59:02 ° Změnil/a: Lemur


Ahoj,

Jsem vegetarián (vajíčka, mléko, med.. můžu). Jím různé náhražky, tak to snad půjde.

Momentální fyzické aktivity: 5x - 7x týdně běhám. 1-2x týdně badminton, 2x týdně kickbox.

Uvědomil jsem si, že jsem jedl hodně nepravidelně a snažím se to napravit. Časem k tomu přidám i gainer.

Váha: 64 kg
Výška: 184 cm

Cíl: Přibrat cca 11kg, ideálně všechno do svalů

Po novém roce a do druhého semestru přidám posilovnu, zatím to nechávám na tom, co se dá dělat doma (kliky, sklapovačky..).

Lemur

Člen

# Zasláno: 22 Pro 2010 14:10:42 ° Změnil/a: Lemur


dnes budu postupně aktualizovat

Dnešní jídlo:
(zrovna jsem vstával) 14:10 - 2 plátky vege steaku, pečené a ooejované brambory, nakládaná zelenina. (Brambory a zeleninu nemám zvážené. Tak snad jsem to odhadl správně.)
Bílkoviny 42g
Sacharidy 28g
Tuky 28g

15:55 - rohlík máslem, sojový salám
Bílkoviny 6,7g
Sacharidy 26,5g
Tuky 6,12g

16:40 - 2 banány
Bílkoviny 0,5g
Sacharidy 50g
Tuky 0,5g

17:15 - 1 banán
Bílkoviny 0,25g
Sacharidy 25g
Tuky 0,25g

17:25 - rohlík máslem, sojový salám
Bílkoviny 6,7g
Sacharidy 26,5g
Tuky 6,12g

17:45 - rohlík máslem, sojový salám
Bílkoviny 6,7g
Sacharidy 26,5g
Tuky 6,12g

18:45 - malá mandarinka
Bílkoviny 0,5g
Sacharidy 5g
Tuky ..

19:05 - jogurt Florian, rohlík
Bílkoviny 7,5g
Sacharidy 46,75g
Tuky 13,6g

21:30 - rohlík máslem, sojový salám
Bílkoviny 6,7g
Sacharidy 26,5g
Tuky 6,12g

22:00 - 2 volská oka, 2 krajíce chleba, nakládaná zelenina
Bílkoviny 26g
Sacharidy 52,6g
Tuky 25,7g

22:25 - 300 ml plnotučného mléka
Bílkoviny 9,8g
Sacharidy 14,25g
Tuky 10,5g

00:30 - Pribiňáček s rohlíkem
Bílkoviny 9,4g
Sacharidy 37,92g
Tuky 13g

Jestli jsem správně počítal, tak za dnešek: 122,5g Bílkovin 326,4g Sacharidů 113,8g Tuků

Dnešní energetický výdej:
23:40 - 0:10 jsem byl běhat
00:20 - 10 kliků, 30 sklapovaček ..30sec pauza.. 10 kliků, 30 sklapovaček ..30sec pauza.. 10 kliků, 30 sklapovaček

Marek

Moderátor

# Zasláno: 22 Pro 2010 18:53:39


Lemur
Ahoj, je fajn, že se snažíš jídlo zpravidelnit a že jsi evidentně četl o vhodnosti zařadit 5-8 jídel denně, nicméně to nebylo myšleno že to tam budeš ládovat mnohdy už po 15 minutách
Pokud vstáváš ve dvě odpoledne, tak už toho holt tolik nesníš (pokud tedy nejde spát ve dvě v noci, ale i to by tam zas musely být delší pauzy.
Chceš přibrat, tak neřeš nějakou mandarinku s 5g sacharidů, zvlášť jestli jsi předtím sportoval, zase ovšem 3 banány během jedné hodiny už je nejen zbytečně moc cukru, ale taky to nenahradí úplné jídlo.
První jídlo jsi začal slušně, i když tuku tam je tolik, že by ti stačil na den, přesto přibíráš, tak se to snese. Ovšem pak už následujou víceméně sacharidy s tukama, z toho najisto čistý svaly neuděláš.
Přečti si tedy pořádně návod pro začátečníky včetně navazujících článků o stravě, promysli si co to znamená pro tebe a pak to zkus líp

Lemur

Člen

# Zasláno: 22 Pro 2010 21:22:07


Nejsou to zase nějak velký porce. Po 15ti minutách jsem musel, z hladu
Dneska jsem dospával, mam teď trošku rozhozenej rytmus.
Díky moc za rady, jdu to pořádně prostudovat.

Lemur

Člen

# Zasláno: 23 Pro 2010 11:12:40 ° Změnil/a: Lemur


11:45 - rohlík máslem, sojový salám
Bílkoviny 6,7g
Sacharidy 26,5g
Tuky 6,12g

12:50 - 2 plátky vege steaku, bramborová kaše, okurka

Tak tady je vidět další problém. Když někam jedu, něco zařizuju.. jim málo, nebo vůbec.

16:15 - 30g brambůrek bohemia

16:25 - silná patka domácí vánočky

18:15 - 3 vajíčka na tvrdo, 2 krajíce chleba

20:25 - 21:15 - sacotini s cherry rajčaty, 300 ml plnotučného mléka
Bílkoviny 34,3g
Sacharidy 143,5g
Tuky 24g

23:20 - trocha bramborového salátu, půl rohlíku
- tímhle tuky zrovna moc nesrazim .. ale salát je jednou za hrozně dlouho, tak to o Vánoce přežiju.

00:15 - musli tyčinka
Bílkoviny 2,2g
Sacharidy 18g
Tuky 5,4g

00:50 - tvarohová Activia s rohlíkem
Bílkoviny 10,4g
Sacharidy 44,14g
Tuky 4g


Dnešní energetický výdej:
19:15 - 19:45 - běh

Marek

Moderátor

# Zasláno: 23 Pro 2010 13:22:06


Lemur
Studuj, protože mít téměř stejně tuků jako bílkovin nebude úplně ono. Vyhodil bych z toho úplně to máslo, jestli to jde, protože to je tuk na nic. Pokud už teda musíš něčím mazat, tak třeba mě se zalíbilo k tomu použít lučinu, žervé nebo tak něco. Nemá to dobrý hodnoty, ale když toho použiješ jen trochu (místo másla), je to zanedbatelný.

Lemur

Člen

# Zasláno: 24 Pro 2010 12:51:27


Teď to bude pár dalších dní bída. Bramborový salát, vánoční cukroví a podobně. Až se to za pár dní dá do normálu, tak se pokusim trochu líp vyvážit poměr bílkoviny:tuky.

Marek

Moderátor

# Zasláno: 24 Pro 2010 14:06:10


Lemur
Ono se toho na Vánoce asi ani nedá víc čekat, zas kolikrát do roka jsou, ne?

Lemur

Člen

# Zasláno: 31 Led 2011 13:42:02 ° Změnil/a: Lemur


Tak už jsem tu zase. Bohužel jsem nestíhal psát deníček, měl jsem zkouškový. Snažil jsem se alespoň dobře jíst, ale ten denní režim.. byla to hrůza

Tak dneska:
10:45 - budíček
11:00 - Ovesná vločky povařené s mlékem a medem, rozinky ... množství neznámého. Měl bych si pořídit dobrou kuchyňskou váhu.
13:20 - 14:00 150g cottage, 168g žitného chleba, 1 žlutá paprika
15:25 - 200ml zeleninové polévky
15:50 - Zapečený květák s bešamelem a zeleninou, brambory. Neznámého množství.
17:33 - banán
18:30 - 18:50 - 130g mutant massu
20:10 - Trocha zapečeného květáku, brambory. 2 krajíce chleba se sojovym salámem.
22:00 - 140g žitného chleba tence máslem, sojový salám
23:50 - 150g cottage, 2 krajíce chleba, mrkev
01:15 - spát

Trénink:
16:50 - 17:30 běh
17:45 - 18:25 posilování břicha (různý druhy sklapovaček), hruď a ruce (různý druhy kliků)

Lemur

Člen

# Zasláno: 23 Úno 2011 13:10:27 ° Změnil/a: Lemur


Stále nezvládam psát do deníčku. Musim si na to vymezit víc času. Shrnu pokrok: přidal jsem do jídelníčku Klaso, Cottage, Sladký tvaroh, celozrné pečivo, vločky s mlékem a medem(ke snídani).

Dotaz: Nebylo by pro mě, jako pro vegetariána, vhodné užívání menších dávek kreatinu?

edit: a ještě mi trošku přibyla fyzická aktivita-
po - kickbox 19:00-21:30
út - badminton 11:00 - 13:15, 3 km běh 21:00
st -posilovna 14:45-16:00, kickbox 19:00-21:30
čt - 3km běham
pá - 3/5,25km běh
so - 3/5,25km běh 17:30-1945 badminton
ne - 3km běh
Běham radši jenom kratší vzdálenosti, abych taky stíhal jiný věci a aby si tělo trochu odpočinulo.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!