Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Treningové logy / Jerrys trénink k TahiBoxu Prosim o rady
Autor Zpráva
Jerrys

Člen

# Zasláno: 7 Led 2011 21:42:55


Ahoj..
tak moje situace: chodím 2xtýdně (úterý, čtvrtek) na thai box, což je více méně aerobní aktivita. Teď jsem přidal 2x týdně (pátek, neděle) fitko s tímto tréninkem http://f-sport.cz/print.php?id=22
Chtěl bych se teda zeptat, jestli tento trénink v posilce se hodí k tomu boxu nebo bych měl zvolit jiný trénink? Od té posilovny očekávám, nabírání síly a tvarování postavy..
Dále bych se chtěl zeptat na vhodné suplementy k takovým aktivitám. Potřebuji rychle regenerovat jelikož jsem i v práci stále v pohybu a občas trpím únavou.. Zatím beru bcaa, gainer a protein.
Velice děkuji za jakoukoli odpoveď..
Petr

507

Člen

# Zasláno: 8 Led 2011 12:19:10


Ahoj, myslím že nejdůležitější je co si od všech těchto aktivit slibuješ, co je tvůj cíl.

Od té posilovny očekávám, nabírání síly a tvarování postavy..
Pokud jde o nabrání síly, tak jako začátečníkovi ti zpočátku zabere jakýkoliv trénink, pokud bys chtěl sílu zvyšovat dlouhodoběji tak se neobejdeš bez tréninku aspoň 3x týdně.

Potřebuji rychle regenerovat
Co se týče výhradně regenerace, tady ti gainer nepomůže vůbec a protein také ne (pokud máš vyváženou stravu). Na zrychlení regenerace můžeš dát bcaa 5g kolem tréninku, příp. nasadit aminokyseliny (v průběhu dne) a doporučuji ZMA na noc.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 10 Led 2011 13:36:47


Jerrys
tu regeneraci určitě začni aminokyselinama a ZMA na noc:
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=1256
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=1969

případně nějaký potréninkový doplněk (po novu)
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=1321
nebo gainer (po staru)
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=672


Klasický gainer a protein při dobré stravě nepotřebuješ. Však si to spočítej, měl bys mít tak 140-170g bílkovin a dle intenzity tréninku a formy 300 až 400g sacharidů denně.


Ten trénink je do začátku dobrý, měl bys ho střídat s Thai nebo s aerobními tréninky ať svaly vždy po těžkém tréninku propláchneš krvi. Časem dojdeš sám na správné tempo cvičení v posilce a to je důležitější než počet sérií nebo výběr cviků.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!