Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Zasek 62/170 - Nabírání svalů a zároveň hubnutí?
Autor Zpráva
Zasek

Člen

# Zasláno: 27 Led 2011 22:11:07 ° Změnil/a: Zasek


Zdravím,
potřeboval bych si ujasnit pár věcí.

Jen pro informaci: měřím 170 cm a vážím 62 kg

Potřebuju zhubnout (docela dost - hlavně prsa,ale samozřejmě i všechno ostatní) a taky bych rád nabral svaly. Otázka je, jak mám zkombinovat hubnutí a posilování. Navíc jak často v týdnu cvičit? Někde jsem četl že je lepší cvičit několikrát týdně než každý den aby si svaly mohly odpočinout a růst.

Já cvičím denně. Počet serií mám 3:3:5 (od včerejška, před tím 0:0:5). V serii je 10 kliků,10 sedlehů,10 dřepů,10x zvednutí činky [6kg]. Co je pro mě lepší? Cvičit 3x nebo 4x týdně nebo denně?

Ještě bych potřeboval zhubnout, ale zase se bojím že když budu míň jíst tak mi nebudou růst svaly.

Budu vděčný za vaše odpovědi
Děkuji Zášek

EDIT: možná bych mohl mít doma za pár týdnu lavici na bench, to je na prsa ne?

507

Člen

# Zasláno: 28 Led 2011 07:28:02


Potřebuju zhubnout (docela dost - hlavně prsa,ale samozřejmě i všechno ostatní) a taky bych rád nabral svaly. Otázka je, jak mám zkombinovat hubnutí a posilování.

Jednoduše, naber 10kg svalů ať máš něco co ti potom pomůže pálit tuk když půjdeš do rýsovačky.

Co se týče tréninkového plánu, vyber si z těch co jsou tady, pro začátečníka akorát
http://www.f-sport.cz/print.php?id=9

Např. tady - 3x týdně začátečníci
http://www.f-sport.cz/print.php?id=20

Co se jídla týče, při tvé váze a výšce bych se toho moc nebál, hlavní je naučit se jíst kvalitní jídlo a pravidelně, více na
http://www.f-sport.cz/print.php?id=11

EDIT: možná bych mohl mít doma za pár týdnu lavici na bench, to je na prsa ne?
Pokud to s přibíráním (a rýsováním) myslíš vážně a nechceš si doma pořídit komplet posilku, tak se na nakupování vykašli a choď do posilky

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 28 Led 2011 07:54:38


Zasek
potřeboval bych si ujasnit pár věcí.
ty nemas jasno vubec, ale pojdme.

měřím 170 cm a vážím 62 kg
Potřebuju zhubnout
Pokud potrebujes zhubnout pri tomhle pomeru vyska/vaha a nechystas se na soutez rentgenovych snimku, tak budes muset nejdriv nabrat svaly. Protoze jestli mas pri 62kg 170 cm a rikas ze si same sadlo, tak svaly tam nebudou skoro zadne. a to je problem - sadlo se totiz pali prave ve svalech.

Otázka je, jak mám zkombinovat hubnutí a posilování. Navíc jak často v týdnu cvičit? Někde jsem četl že je lepší cvičit několikrát týdně než každý den aby si svaly mohly odpočinout a růst.
Pokud se cvicenim zacinas, tak pri spravne strave budes zaroven palit sadlo a budovat svaly. Skutecne se vyplati cvicit jen nekolikrat tydne kvuli regeneraci, ale ono taky zalezi na zatezi. Jestli budes denne delat 100 drepu a 100 kliku bez jakekoliv zateze, tak to si muzes doprat skoro kazdy den. Pokud pujdes do fitka a nalozis si, tak ti 3x tydne bude stacit (a muzes k tomu pridat jeste 2x tydne nejake kolo, beh, veslovani..)

Ještě bych potřeboval zhubnout, ale zase se bojím že když budu míň jíst tak mi nebudou růst svaly.
kdyz podrzis sacharidy na hranici 240-300g, tuky 30g a bilkoviny cca 100g, tak se pri sve telesne konstituci nemusis bat. Spis s tim treninkem budes muset pritvrdit, protoze to co delas ti poradny svalovy rust privodit nemuze.

Btw. a jestli si myslis, ze kdyz budes cvicit prsa a bricho tak ze budes palit jen tuk z prsou a brich, tak si to myslis blbe. Telo pali tuk z toho mista, kde se mu to zrovna hodi.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 28 Led 2011 11:06:12


Zasek
jsem tě přesunul do nabíracích.

Tvým úkolem je začít pořádně jíst:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=2

Při tvrdém tréninku cca hodinu 4x týdně, případně doplněnou 2x týdně aerobku nepřibereš až po cca 80kg skoro žádný tuk ani při 400g sachru denně - jen se vyhýbej sladkému a tučnému jídlu a poletí to

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!