Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Italia 200 cm / 135 kg - v roce 2006 105 kg chtěl bych jít ještě o něco níž.
Autor Zpráva
Italia

Člen

# Zasláno: 28 Led 2011 00:38:35


Zdravím všechny členy a moderátory zdejšího fóra, které jsem navštívil na doporučení a byl jsem mile překvapen množstvím informací které jsem tu nasál za týden intenzivního čtení.

Něco málo ke mě, ve svých 32 letech jsem se rozhodl s váhou něco dělat, neb už mi těch 135 kg vadí, do roku 2006 jsem si držel váhu kolem 105 kg a nějakou svalovou hmotu, pak přišla řada životních změn od práce, přes úspěšné odvykání kouření, rodinu atd. No dopadlo to nárůstem (a poměrně rychlím) na Váhu zhruba 135 kg (přesné vážení bude od zítra) a to už mě obtěžuje a chtěl bych se dostat pod 100 kg s obnovou svalové hmoty.

S úpravou jídelníčku jsem již zhruba začal a vycházel jsem z hodnot tabulkových a to 8950kj , B 185 , S 262 , T max 33. Trošku zápasím s tím kolik toho musím sníst, je to pro mě v intervalech 3 hodin někdy záhul a přijde mi to hodně, ale vím, že to je asi u lidí co měli nepravidelnou stravu problém všeobecný se donutit najíst, nicméně pomalu si zvykám. Dnes už jsem jídelák dostal na hodnoty 6300kj , B 135 , S 255 , T 21,5 ale problém byl s tím že jsem dnes neměl kvalitní maso chyběly tam ty kur kozy pak by asi bílkoviny a příjem byl ok.

No každopádně jsem na začátku, přidám sem jídelníčky a prosil bych Vás o vyjádření a radu aby mi to formování postavy s Vámi tady šlo.

S pozdravem Italia.

Fialka30

Člen

# Zasláno: 30 Led 2011 15:54:09 ° Změnil/a: Fialka30


Ahoj, vitam te tady,mame prakticky stejny zaklad... ja zacinal na 137 kilech pri 197 cm a ted jsem na 124 kg za pul roku snazeni... tak drzim palce at se ti dari. Nejvic jsem se inspiroval u MichalMP

http://www.f-sport.cz/bb/index.php?action=vthread&forum=14&topic=3469

JInak ti napisu to co vsichni jist kazde 2-3 hodiny, pokyb do toho a vysledky prijdou na 100%

Italia

Člen

# Zasláno: 1 Úno 2011 18:16:16


Tak jsem se konečně dostal k zápisu do deníku, v pátek jsem se odhodlal dojít se zvážit na pořádnou váhu, protože ta co máme doma je spíš pro vyžle no a výsledek přikládám zde. Ne že bych byl překvapen, nicméně je to ještě o něco horší nežli jsem doufal.

Hmotnost : 150kg
Výška : 200cm
Tělesný tuk:
Index tuku : 49,2%
Hmotnost tuku : 76,1 kg - měl bych mít 23,5 kg
BMI : 38,7 kg/m2

Takže jsem podle tabulky znovu aktualizoval hodnoty B,S,T

9705kj , B - 200 , S - 285 , T - 36.

Pravda je že jídelníček jsem upravil zhruba od 22.1.2011 a po aktualizaci na váze, budu chodit na vážení jednou týdně, myslím že to stačí. V úterý 1.2. jsem najednou zjistil že sem si zapnul pásek o dírku dál než obvykle, uvidíme v pátek 4.2. co ukáže váha.

Italia

Člen

# Zasláno: 1 Úno 2011 18:39:48


Ještě přikládám pár prvních jídelníčků, trochu to ještě ladím a zároveň budu mít pár dotazů.

6:30 - vločky,jogurt,jablko - 200g
8:30 - baget celozrný, sýr netuč, paprika - 120g
11:20 - cotage, suchar, paprika - 200g
13:30 - kurkoz, zelenin rýže,žampiony - 410g
16:45 - křeh chleb, eidam - 84g
19:00 - kurkoz, brambor, mléko - 450g
21-45 - tvaroh netuč,šmakoun,mléko, suchar - 345g
-------------------------------------------------------------
B - 192 , S - 320 , T - 36


8:00 - vločky, tvaroh, mandarinka, mléko - 410g
10:30 - šmakoun, tvaroh netuč, sýr netuč, chléb žito, rajče - 270g
13:00 - brambor, květák, kurkoz,tvaroh netuč, žampion - 465g
16:30 - těstoviny, tvaroh netuč, šmakoun, tvarůžek, zelenina - 200g
19:20 - jogurt b, sýr netuč, suchar - 210g
22:20 - racio rýžové - 40g
-------------------------------------------------------------
B - 155 , S - 239 , T - 24

Někdy mám problém s tím, abych dodržel bílkoviny a nepřesáhl sacharidy a nebo že nesním celou dávku co bych měl jako v druhém jídelníčku, snažil jsem se ale držet alespoň poměr B-S. Jídelníčky ještě ladím tak snad se mi to povede, nicméně vadí to když např nesním tabulkově to kolik bych měl, ale dodržím poměr B-S ? Mám dny kdy mám opravdu co dělat to sníst.

Díky za reakce a rady.

Italia

Člen

# Zasláno: 1 Úno 2011 20:34:57


Tak ještě doplním dnešní jídelníček.

6:00 : 60g vločky,80g mandarinka,100g tvaroh netuč.
9:00 : 130 gtuna,40g suchar,100g paprika č.
11:40 : 100g čočka,140g kurkoz,50g vejce celé
15:00 : 105g žitný chl,100g tvaroh netuč.,40g fitnes kuř.šunka
17:30 : 60g kornspic, 250g zelenin. vývar
20:30 : 50g tvaroh netuč., 180g mléko netuč., 50g žitný chl, 20g fitnes kuř. šunka, 20g eidam 30%, 90g paprika.
---------------------------------------------------------------------- -----------

B - 188 , S - 283 , T - 25

Dneska jsem to sestavil docela dobře myslím.

ladycow

Člen

# Zasláno: 1 Úno 2011 20:42:54 ° Změnil/a: ladycow


Hmmhmm.. Vypadá to možná hezky sestavené ale já bych to ještě trochu pozměnila sice nejsem chlap ale:

Snídaně je fakt pěkná.. též bych si dala
svačina - dopoledne se zaměř spíš na sacharidy.. máš tam suchar to dopoledne fakt ne , na druhou stranu tam máš tuňák - moc bílkovin.. obrátila bych to
dej si žitný chleba a lehce ho pomaž tuňákem důležitý je tam ten chleba nebo si dej klidně znova vločky . Dopoledne svoje tělo musíš zásobit tou správnou energií - to znamená dlouhé sacharidy

sváča v 15:00 se mi zád taky OK

20:30 .. tam je to špatné , dal sis 50g žitný chleba , to už je na noc moc energie.. to sis právě měl dát dopoledne a ten suchar sis měl dát právě na tu večeři od těch 17 - 18 hodiny už jez jen ty suchary , knaky a podobné.. klidně bych ro rozdělila ještě do více jídel
určitě mě ještě někdo doplní , nejsem žádný echt profík

Italia

Člen

# Zasláno: 1 Úno 2011 20:52:59


Děkuju moc, já jsem si ten suchar, resp je to aktive toust od bona vita dal protože mi došel žitný chléb a ráno v pět ho nikde nedostanu, tak jsem si ho koupil až cestou z práce, ale určitě to vyměním, žitnej dopoledne a suchary večer.

A na první svačinu tedy ubrat tuňáka (resp. bílkoviny), dojíst se můžu zeleninou že ?

No já jsem rád když stihnu těch 6 jídel a to mi někdy připadá že nemám hlad, ale tak nějak co tři hoďky se snažím jíst.

Díky.

Italia

Člen

# Zasláno: 2 Úno 2011 21:18:17


Tak dnešní jídelníček vypadal takto:

8:00 - 60g vločky, 60g tvaroh, 100g mandarinka

10:30 - 100g žitného chl, 40g nízkotuč Lipno, 100g paprika

13:00 - 120g rýže parboiled, 130g kurkoz, 90g hovězí játra, 80g jogurt, 60g okurka - rozdělil jsem si to a menší porci dojedl v 15:00

18:30 - 100g tuna, 65g tvaroh netuč, 20g eidam, 30g aktive toust, 45g paprika, 65g rajče

21:15 - 70g cotage, 35g suchar, 20g eidam, 60g fitnes šunka
---------------------------------------------------------------------- -------
B 162 , S 268 , T 32

chtěl jsem se ještě zeptat co se týká vloček, já si je zaleju horkou vodou a nechám nabobtnat, stačí to takto nebo je lepší je uvařit ?

Díky.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!