Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Frodice Mysice (Miška) 24-48/166 Začínám správně?
Autor Zpráva
Frodice Mysice

Člen

# Zasláno: 30 Led 2011 07:54:43


Zdravím, jsem úplně nový začátečník, všecko pro začátečníky jsem si pročetla a zapsala Vždy jsem měla myslím dobrou postavu i když vždycky trochu hubenější, ale ještě to nebyla taková hrůza jako teď, po velkým stresech jsem zhubla na 48 kg!!Navíc jak tady kluci psali v jedné diskusi kostnatý zadek na bocích špeky, vždy jsem ale měla pěkný zadeček, proto s tím chci něco dělat! Hlavně teď přibrad alespoň 5 Kg kdyby to šlo. Vyhledala jsem si že denní příjem sacharidů 166 g, bílkovin 96 g, tuků 14g energetická hod. asi 5100 kj je to tak správně? Já mám ale problém odhadnout u některých jídel jejich nutriční hodnotu. Třeba pokud si dám na oběd řízek s bramboramy. Protože nikde jsem nenašla nějaký dobrý seznam potravin, kde jsou rozepsané tyto hodnoty. Možná se Vám moje otázky budou zdát hloupé, ale já moc prosím o radu, chci začít a to vážně a ještě se chci zeptat nejdříve by bylo lepší nabrat pár kil a potom začít posilovat a udržovat váhu? Tak moc díky za každou odpověď

Marek

Moderátor

# Zasláno: 30 Led 2011 09:28:36


Frodice Mysice
Ahoj, máš to správně, ale klidně si můžeš dopřát víc. Sice to asi nebudeš chtít slyšet, ale ono jen svaly a kůže většinou nevypadá tak dobře jak si člověk představuje, i tu trochu tuku to chce
Při své váze se nemusíš moc bát a hlídat, takže i nějaký ten řízek s bramborama se snese (i když to není nejvhodnější). Pak se to ovšem nedá započítat, resp. bílkoviny a sacharidy můžeš odvážit, ale tuky ze smažení zjistíš těžko.
Návod pro začátečníky ti už vnucovat nemůžu, když jsi to všechno přečetla , takže je na tobě jestli to chceš vést striktně, vážit si jídlo, počítat hodnoty a třeba sem občas dát jídelníček nebo si zatím jen upravíš režim na 5-6 jídel denně s tím, že budeš mít v každém sacharidy a bílkoviny, ráno víc... no to už jistě víš z těch článků.
Sport by byl přínosný hned, pokud začneš posilovat, budeš s tou přibývající hmotou jistě spokojenější

Frodice Mysice

Člen

# Zasláno: 30 Led 2011 12:45:10


Díky moc, z netu jsem stáhla nějaké výživové tabulku, takže budu vážit a počítat to ale nevadí za to mi to stojí, to je jasný že by to chtělo i nějaký ten tuk, to se mi právě zdálo málo 14 g na den, no uvidíme jak mi to půjde brzy sem určo dám jídelníček, pokroky atd. No s tím posilováním mám teď ze začátku strach, protože já mám s váhou odjakživa problém, prostě můžu jíst co chci ale nepřiberu ani deko teď asi zjišťuju čím to bylo dobrá tedy dopřeju si víc bude to jen dobře s apetitem nemám problém budu se snažit jít rovnou na 7 - 8 jídel za den - jsem zvědavá jak to unese moje peněženka , ještě bych se tedy zeptala, protože jsem nikdy necvičila jak dlouho asi stačí, určitě obden, ale čas? Taky bych nejradši nějaký cvik, po kterém by ta moje zadnička aspoň trochu narostla
Každopádně doufám, že to půjde co nejlépe tak drž palečky a ještě jednou díky za odpověď

arnold

Člen

# Zasláno: 30 Led 2011 15:24:45


Taky bych nejradši nějaký cvik, po kterém by ta moje zadnička aspoň trochu narostla
Frodice Mysice
Dřepy,dřepy a zase dřepy

http://www.f-sport.cz/print.php?id=29#drep

Marek

Moderátor

# Zasláno: 30 Led 2011 17:03:45


Frodice Mysice
Dobrý metabolismus, spousta lidí by ti záviděla Ovšem když chceš přibrat, musíš ho přeprat, takže určitě se nedrž s tukama pod 20, to bys nepřibrala ani gram, naopak. Pokud opravdu "spálíš" cokoli, tak skoro nemá smysl tuk řešit. Stačí když budeš jíst co 2 hodiny, ovšem tak častým jídlem si zase zrychlíš metabolismus a budeš spalovat ještě víc, takže otázka je jestli pak není lepší jen 6x denně. Přitom samozřejmě základy platí, sacharidy i bílkoviny a dostatek vody.

Se cvičením předpokládám mluvíš o posilování, takže u toho by ti mělo stačit 40-60 minut na trénink, 2-3x týdně bude myslím akorát. Jak píše Arnold, dřepy jsou při formování základ, pokud je dělat můžeš. Pokud ne, nahraď je třeba leg-pressem, předkopáváním a zakopáváním. Jestli jsi necvičila nikdy, buď začni přímo tím nebo ti možná víc bude vyhovovat se nejdřív doma pár dnů či týdnů rozhýbávat než vyrazíš do posilovny. V tom případě můžeš zkusit cvičení na doma, které tu Martin sestavil, najdeš ho
TADY.

Tak držím palce ať to dobře nastartuješ

Frodice Mysice

Člen

# Zasláno: 1 Úno 2011 09:00:21


Kluci díky moc, za jak dlouho poznám jestli má cenu jíst vícekrát denně nebo zůstat na těch 6 jídlech.... no musím říct že mě to vážení a počítání baví to je dobře Takže dřepy, dobrá tedy začnu s dřepy a pak nějaké to cvičeníčko doma a pak hurá do posilky musím říct, že na to že jsem nikdy necvičila - nebylo za potřebí, tak cítím, že na tom těle je i něco jiného než kosti a je to super pocit dávají sem holky i nějaké fotky? - tak pro tu insipiraci

Marek

Moderátor

# Zasláno: 1 Úno 2011 10:06:23


Frodice Mysice
Zatím bych být tebou zůstal na 6 jídlech, pokud se nic nezmění, můžeš buď přidat na množství nebo další jídlo. Jo je prima cítit i něco mezi kostma a kůží
Fotky si někdo dává přímo do deníku (třeba jednu) nebo je musíš poslat Martinovi mailem na f-sport@f-sport.cz a on ti udělá vlastní stránku.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 1 Úno 2011 13:30:09


Frodice Mysice
hele posilovat začni klidně co nejtvrději. Zajedno tělo umí zázraky, takže ty svaly půjdou nahoru. Pěkně se ti zrychlí metabolismus a hned budeš mít i na jídlo zdravou chuť.
Do toho jídlo 6x až 7x denně podle zdejších zásad a půjde to pěkně.

Frodice Mysice

Člen

# Zasláno: 2 Úno 2011 12:03:05


Dobře četla jsem že jídlo tedy 2 hodiny po tréninku - nepletu-li se už se těším - na zítra snad mě to nezkolí

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!