Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Nifty 20/168 90 kg => 70kg
Autor Zpráva
Nifty

Člen

# Zasláno: 31 Led 2011 22:48:45


Zdravím, pročetl jsem celý stránky. Dnes jsem začal s jídelníčkem, a začínám zjišťovat, že to taková sranda nebude. Už mě nebaví tahat sebou tuk na břiše apod. Chci mít kostky na břichu a cítit se skvěle. Jsem ochoten pro to udělat cokoliv, návštěva posilovny 3x týdně samozřejmostí ( odhodlání mi nechybí ). Ale jak vím, tak 60% - 70% je jídelníček a tady se začíná objevovat problém. Teď mám ještě týden volno, ale příští týden mi začíná škola. Nestíhám jíst po dvou hodinách, ale po třech to stihnu, to se dá udělat. Problém nastává v jídelníčku. Podle tabulky ( vyztab.xls ) co jsem našel v článku http://f-sport.cz/print.php?id=5 jsem přešvihl o 2000 kJ vím, začínám a nejlepší by bylo přijít na to sám. Mohl by mi prosím někdo poradit jak sestavit jídelníček pro 90kg živé váhy dle těchto tabulek na 6 jídel denně a co tam zařadit? Včetně tréninkového a netréninkového dne? (ikdyž to je asi jedno) Děkuji mnohokrát všem za rady a názory

Jídelníček pro dnešek:

Snídaně: 8.30
Emco Müsli 70g
Mléko polotučné 150ml

Trénink 10.30 - 12.00

Oběd: 12.45
Rýže kulatozrná 70g
Hovězí roštěná 100g
Rajče 125g

Svačina: 15.45
Rohlík celozrný tmavý 100g
Šunka dušená 50g
Rajče 125g

Svačina: 18.45
Rohlík celozrný tmavý 100g
Sýr eidam 30% 50g
Rajče 125g

Večeře: 21.45
Tvaroh polotučný 250g

cca 23.00 spánek

Nifty

Člen

# Zasláno: 26 Bře 2011 17:16:56


Dívám se, že nápadů je tu plno, super. Shrnu tedy co jsem dokázal. Za tu dobu co jsem ti psal jsem shodil cca 7 kg. Nyní vážím 83 kg. Snažil jsem se dodržovat jídelníček. Prosím o rady co dodat do jídelníčku? Tréninky jsou po, st, pa. Ráno ke snídani musli + mléko, pak většinou oběd v menze. Svačina se skládá z chlebíků(takový ty sušený co maji v Globusu za 5kc)+rama+šunka(sýr) + zelenina, následuje druhá svačina, jen obměněná. Trenink, po treninku - protein 80%ní. Následuje večeře většinou kuřecí maso+rýže+zelenina. Druhá večeře je menší a to opět chlebíky se zeleninou a sýrem třeba. (po treninku chci místo druhé večeře zařadit tvaroh nízkotučný) Poradí mi prosím někdo? Nebo nějaké názory? Uvítám vše, jak kladnou tak zápornou kritiku. Díky za názory

MichalPM

Člen

# Zasláno: 27 Bře 2011 16:06:56


Nifty
zdarec,myslim, ze na to nejdes vubec spatne..jen byt tebou, zpestrim jidelak, tohle dlouho nevydrzis..taky by to chtelo pocitat, ovsem nikoliv kJ, ale predevsim B a S...co trenink? pokud cvicis aspon 2-3x tydne opravdu tvrdy trenink s cinkami, zakladni cviky, muzes jist vic, nez bys cekal..a sadlo pujde dolu i tak..
chtelo by to fakt spocitat hodnoty..kJ nejsou k nicemu..
tak se drz
p.s. a na kostky na brise se vykasli,ty nejsou priorita..budiz tvym cilem zpevnit postavu a zbavit se sadla..je to jako kdyby student prvaku na medicine chtel operovat tumor na mozku..
vyckej, vsechno prijde, je treba klast si realne, postupne cile..

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!