Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / T_rish (Ajusa) 19let/160/54 kg - cíl 49 kg
Autor Zpráva
T_rish

Člen

# Zasláno: 1 Úno 2011 21:43:51


Ajusa 19let/160/54 kg - cíl 49 kg

Ahojda...Chtěla bych poprosit o sestavu jídelníčku pač se v tom vůbec nevyznám Hodně sportuji,mám zhruba 12-15h intenzivního tréninku týdně (cvičim karate, gymnastiku, profesní sebeobranu), ale mám velkou chut k jídlu ..Rozhodla jsem se začít žít jinak a chtěla bych zredukovat váhu a zároveň jíst zdravě. Zní možná divně že chci zhubnout, ale při mé výšce je vidět každý faldík Děkuji a všem přeji pevný nervy..

susenka

Člen

# Zasláno: 2 Úno 2011 04:30:14 ° Změnil/a: susenka


ahoj, vítám tě a zároveň mám pro tebe smutnou zprávu, jídelníček ti tu nikdo nenalajnuje. je potřeba prostudovat článečky a pokusit se sestavit svůj jídelníček, aby si pochopila, co ti jednotlivá potravina dá atd. Možná ti to zezačátku bude připadat složitý, ale uvidíš, že po pár dnech se zajedeš a půjdou ti jídelníčky samy. Mohla by ti pomoct www.flora.cz tam se to dobře počítá. tak držím pěsti

Divis

Člen

# Zasláno: 2 Úno 2011 09:51:21


T_rish
Ahoj, jsem na tom váhově a výškou podobně. osobně mi taky vadí špíčky na břiše a stehnech. Ale u nás asi bude hlavní záměr vytvarovat, prostě aby cvičením zmizel tuk a zároveň se budovalo svalstvo, pak se nám bude postava líbit. Pokud jenom shodíš kila (tuk), nebude to ono.

T_rish

Člen

# Zasláno: 2 Úno 2011 13:38:33


Děkuji za hezké reakce No já mám právě svaloviny až až tim že hodně cvičim ale potřebuji zredukovat jídlo aby zmizel tuk...Až zmizí bude vidět jen vyrýsovaná postava U mě nejde o to, že bych neměla vůli, ale nevim co jíst, potřebovala bych nějaký seznam potravin které co obsahují a tak..Nevíte o něčem? Jsem na intru a složitá jídla jako ryby a tak tu nejdou...potřebovala bych obyčejné potraviny které si mohu zakoupit v obyčejném krámku..

Divis

Člen

# Zasláno: 2 Úno 2011 15:16:42


T_rish
Zkus si pročíst tady návody pro začátečníky a vzorové jídelníčky. Pokud si na intru nemůžeš vařit ani základní věci, jako je třeba kuřecí prsa na pánvi s rýži nebo bramborem, tak asi budeš muset vydržet na studené kuchyni, což mě osobně by hodně vadilo. takže v kostce můžeš jíst tvaroh, tuňáka, cottage, nízkotučný tvrdý sýr, tvarůžky, kuřecí a krůtí prsa a šunka, játra není špatná, dršťky, sójové maso lze taky, rýže, brambory, žitný chleba, knuspi, k snídani vločky v mléce nebo jogurtu, po cvičení ovoce, jinak ne. zelenina se nepočítá, ale musíš jíst tu správnou, tzn. nikoli zásobárny energie jako mrkev, ředkvička, zelí, ale spíše vodnaté věci - okurek, rajče, sdalát, paprika.
Takže to chce jídelníček rozložený do dne dle tabulky, cvičíš, takž rovnou navýšit sacharidy.

T_rish

Člen

# Zasláno: 2 Úno 2011 18:14:39


Jééé děkuji moc, jsi hodnej Studená strava mi vůbec nevadí, jsem na to zvyklá a maso moc nejim jen občas kuřecí...Kdyby jsi věděl ještě nějaká jídla bylo by to fajn a byla bych moc ráda, s tuňákem jsi mě moc potěšil, toho milujuA kolik bych toho měla tak sníst a jak si rozdělit poměr sacharydů a bílkovin, ty ukázkové jídelníčky mi moc nepomáhaj...Třeba za dnešek jsem měla tmavou housku, salátovou okurku, dvě rajčata, tuňáka, zelený čaj a vodu...Neni to málo, nebo moc?Děkuju moc...

susenka

Člen

# Zasláno: 2 Úno 2011 21:15:02


T_rish
tohle jsi měla za celý den? nejsi hladová? to je sakra málo, zelenina není jídlo, tu máš gratis, chce to kvalitní sacharidy a bílkoviny,
zkus pro začátek zhruba 130 sachrů a 70 bílkovin. měla by jsi jíst každé 2-3 hodiny a každý chod by měl obsahovat sacharid + bílkovinu. tzn. na snídani třeba vločky + mléko/jogurt, svačina, žitný chléb + šunka, oběd rýže/brambor + kuře atd. množství sacharidů by mělo být ráno největší a postupně klesat, u bílkovin to bude naopak, ráno nejsou tak potřeba jako večer.

T_rish

Člen

# Zasláno: 3 Úno 2011 06:46:10


Ahoj Tak to jsi mě potěšila Hladová nejsem, ale pokud mám jíst víc, tak budu jíst vc Sušo nevíš taky nějaký potraviny ještě jiný než mi napsal Divis? Potřebovala bych to co nejpestřejší ptz mám možnost jen studené kuchyně, pač jsemna tom intru...Děkuju, zatím se mějte

Marek

Moderátor

# Zasláno: 3 Úno 2011 09:56:47 ° Změnil/a: Marek


T_rish
Divis je ona, nikoliv on
Krom toho co ti napsala susenka máš přesně takový seznam v článcích pro začátečníky, konkrétně TADY. Pokud chceš velký přehled hodnot potravin, pěkný je třeba TADY.

T_rish

Člen

# Zasláno: 3 Úno 2011 11:56:33


Jéé pardon Děkuji za ten seznam, to je super...Fakt dky..

T_rish

Člen

# Zasláno: 8 Úno 2011 13:37:37


Ahojte, tak se držim, ale chtěla jsem se zeptat, může se něčim zhřešit? Chtěla bych tohle dodržovat normálně, nebrat to jako dietu, ale jsem opravdu závislá na sladkém, tak co by jste mi doporučili Jinač jsem se chtěla zeptat, jak si vedete holky A kluci třeba Neob po jak dlouhé době je vidět nějaká změna...Mějte se krááásně

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!