Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Addo 48, 90/178 - Problematika naberania svalov vo výššom veku
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
addo

Člen

# Zasláno: 18 Úno 2011 16:22:06


Po silovom cvičení nedávaš gajner? A ani proteiny? Stačí Ti bežná denná strava?
Lecitín dávam aj ja. Niekedy pred silovkou Tyrosin - celkom dobre nabudí.

arnold

Člen

# Zasláno: 18 Úno 2011 19:25:30


Po silovom cvičení nedávaš gajner? A ani proteiny? Stačí Ti bežná denná strava?
addo
Stačí ,akorát stravu se snažím mít dlouhodobě kvalitnější s adekvátními nutričními hodnotami, např. snídaně, hustá rýžová polévka s kuřecím masem, oběd, hovězí maso s rýží , odpoledne tvaroh s grankem apod..
I když se to nezdá, hodně taky dělá pitný režim v podobě minerálek,na první pohled je to taková blbost,ale funguje.

addo

Člen

# Zasláno: 15 Bře 2011 16:28:12 ° Změnil/a: addo


Konečne som tu zas. Odišiel mi NB spolu s obľúbenými položkami. Chvíľu to trvalo kým som sem znovu "trafil"
Cvičím podľa Arnolda rozpis od 5. 2. 2011 . Postupne pridávam kg. Niekedy by som silovo zvládol aj vačšiu záťaž, ale musím sa brzdiť. Aj tak mám dosť bolavé
kľby, tak sa pred cvičením bandážujem. Posledné 2 tréningy mierna stagnácia pri benči s váhami spať, bolesť v ramene a pokles sily. Prerábam kuchyňu a dosť sa pri tom nadýcham prachu z brúsenia. Na ellipticalu potom nestíham s dychom a som trochu down aj pri cvičení.
Postupujem v príťahoch na hrazde veľmi pozvoľna preto dávam aj príťah VČ v predklone k hrudníku, alebo alternatívu s jednoručkami.
Mám vačší zadok z drepov a snažím sa zhodiť brucho. 3x do týžňa idem 16 km /45min/ na ellipticale mimo tréningové dni. Pred tréningom si dávam desaťminutovku na zahriatie. Po cvičení ak vládzem znovu elliptical na 10 minút.
Môj 21-ročný syn sa mi minulý týždeň úžasne smial, keď som
konečne prekonal v benči 70 kg a 1x 73.
On ide dopredu podstatne rýchlejšie. Cvičí viac cvikov v posilovni a rastie úžasne rýchlo. Počas skúšok necvičil poriadne asi mesiac a je to na ňom dosť vidno.
Som trpezlivý a idem ďalej....
Od 28. 08. 2010, keď som chytil činky 1. X som pribral 12 kg. Momentálne vážim 92 kg - dosť fučím. Trochu ma štve to bruško.
Po 8 mesiacoch cvičenia - od budúceho týždňa chcem skúsiť kreatin - monohydrát. Mám začať klasickou nasycovačkou, alebo si dávať iba 3-5 g denne a pomaličky si to takto dávkovať?
Nie je na kreatín ešte priskoro?

arnold

Člen

# Zasláno: 16 Bře 2011 14:29:54


Mám začať klasickou nasycovačkou, alebo si dávať iba 3-5 g denne a pomaličky si to takto dávkovať?
Nie je na kreatín ešte priskoro?

addo
To uvidíš sám podle výsledků, ale já bych dal 5 g denně po tréninku a v netréninkový den 5g ráno před snídaní.

addo

Člen

# Zasláno: 18 Bře 2011 17:03:56 ° Změnil/a: addo


OK. Takto to mám brať nonstop? - alebo sa zaradí prestávka cca. po 4 týždňoch ako pri klasickom užívaní s nasycovačkou?

arnold

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2011 07:43:07



OK. Takto to mám brať nonstop? - alebo sa zaradí prestávka cca. po 4 týždňoch ako pri klasickom užívaní s nasycovačkou?

addo
Brát 2-3 měsíce potom pauza .

addo

Člen

# Zasláno: 1 Dub 2011 09:05:31


Nohy:
Odkedy robím drepy, pozorujem na sebe podstatný nárast hmoty v oblasti stehien a zadku. Momentálne mám problém s obliekaním. Nohy moc zhrubli, stehná ledva vlezú do nohavíc. Čo s tým? Mám znížiť hmotnosť činiek a robiť viac opakovani?
Čo sa týka vrchu, tam je nárast veeeelmi pomalý
, ale sila určite rastie. Včera som šiel mrtvé ťahy. Záver 6x100,5 kg. Musím kúpiť ďalšie kotúče.
Ako s tým creatinom po tréningu, keď si dávam gainer? - creatin údajne stráca účinnosť s proteinmi? Mám si dať creatin asi hodinu po užití gaineru?
Ďakujem!

Martin

Administrátor

# Zasláno: 1 Dub 2011 10:42:08


addo
koupit větší kalhoty, namakané stehna se budou hodit, hned převezmou část práce zad (dřepy místo ohýbání) a ve výsledku nebudou problémy s kříži

Creatin neztrácá účinnost s proteinmi. Creatin nejlépe s gainerem.

addo

Člen

# Zasláno: 12 Dub 2011 14:19:47


Asi týždeň ma strašne bolia kríže. Som asi seknutý, alebo prechladnutý - možno oboje. K ortopédovi sa dostanem najskôr za 2-týždne a presne viem, že ma odstaví.
Drepy, MT musím určite na čas vynechať.
Ako upraviť silový tréning?
Úplný odpočinok odmietam. Znovu som zaradil
plávanie a pokračujem v jazde na elipticale. Toto sa mi vždy osvedčilo pri regenerácii boľavých krížov.

arnold

Člen

# Zasláno: 12 Dub 2011 14:45:04


Drepy, MT musím určite na čas vynechať.
Ako upraviť silový tréning?
Úplný odpočinok odmietam. Znovu som zaradil


Možná benčpresy na rovné lavici, úchop na úzko a na široko, ke krku , a k tomu tvoje "oblíbená" hrazda
víc z toho asi nevyrazíš.

arnold

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2011 14:19:37



Asi týždeň ma strašne bolia kríže. Som asi seknutý, alebo prechladnutý - možno oboje. K ortopédovi sa dostanem najskôr za 2-týždne a presne viem, že ma odstaví.

addo
Za 14 dní už budeš v pořádku, mě někdy taky chytnou záda většinou někde z průvanu,je to moje blbost, to chodím nakřivo a vypadám při chůzi jak Kačer donald.
Když mě bolí bederní páteř bez toho bloku tak se snažím pořád cvičit i mrtvé tahy ,ale s malýma váhama se striktní technikou , je to lepší než ležet, tělo při tréninku i po něm produkuje množstvi hormonú,lymfocitů a jiných látek a tak se dřív uzdraví.


addo

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2011 16:27:28


Včera som dal eliptical, široký a úzky benč. Rozpažovanie na šikmej ľavici. V širokom benči akosi stagnujem medzi 65-72 kg.
Mám bederný korzet, drží to dobre spodok chrbta, okrem toho aj hreje. Dnes to je už lepšie. Blok už popustil. Pred pár dňami som sa ani nevedel otočiť v posteli. Spodok skúsim na budúci týždeň s ľahkými váhami, akurát sa bojím aby sa z toho nestal chronický problém.

arnold

Člen

# Zasláno: 14 Dub 2011 17:29:59


addo
posílám ti něco o posilování "vo výššom veku"

http://www.fitnet.eu/index.php?&desktop_back=clanky&action_back=view&i d_back=1&desktop=clanky&action=view&id=320

addo

Člen

# Zasláno: 14 Dub 2011 18:04:50


posílám ti něco o posilování "vo výššom veku

Vďaka!


addo

Člen

# Zasláno: 7 Čec 2011 15:08:18 ° Změnil/a: addo


BUDÚCI MESIAC JE TOMU ROK , ČO CVIČÍM.

Momentálne vážim 94 kg na výšku 178 cm.
Samozrejme som nabral aj tuk na bruchu. Tuku sa mienim zbaviť na trenažéri. Počas roka som teda nabral 14 kg. Môj BMI - index je zďaleka nad normou. Som vraj obézny.
V plavárni už tak neexcelujem. Po dlhšom čase som zistil, že môj výkon v tomto smere klesol. Neviem si to vysvetliť, nakoľko sa kondične cítim lepšie než ako v 20.- ke.
V horných partiách som sa zďaleka nevyvinul tak, ako moji mladší
kolegovia a ako by som si to prial, ale pokračujem Posledné 3 týždne som cvičil naozaj len ľahké cviky, nakoľko som ochorel na boreliózu a som bol na ATB.
Od dnes v cvičení pokračujem, dúfam, že krvné testy na budúci týždeň dopadnú OK.
V benchi som na 78 kg - začínal som niekde pri 40 kg.
V MT s vystretými nohami som na 90 kg. Šlo by aj viac, ale posledný mesiac som začal cvičiť bez pásu a mám strach o problémový chrbát.
Cvičím v podstate základné cviky, tak ako poradil ARNOLD.
Okrem sily a vylepšenia svalov som sa dopracoval k zlatej žile.

Dúfam, že sa mi ešte podarí posunúť dopredu.

addo

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2011 18:59:32


V súvislosti s efektivitou tréningových cyklov sa chcem opýtať na kombináciu:

prsia-triceps /bench - úzky bench/
ALEBO
prsia-biceps /bench - bicepsový zdvih VČ postojačky

pri kombinácii bench /prsia/ - úzky bench /triceps/ zvládam nižšie
hmotnosti, než keď cvičím triceps iný tréningový deň.



arnold

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2011 20:17:56


addo
Obě varianty mají něco do sebe,prsia-triceps /bench - úzky bench/
po benči je triceps už částečně unavenej ,zvládně menší váhu ,ale svalová vlákna dostanou i tak dostatečně zabrat.
prsia-biceps /bench - bicepsový zdvih VČ postojačky
Tady je to jasný triceps, nemá žádnou předúnavu a tak zvládne větší nálož.
Podle mě efekt budování svaloviny vyjde na stejno asi bych to sřídal.

addo

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2011 21:27:43


Ďakujem, budem to striedať!

tonda2a

Člen

# Zasláno: 11 Čec 2011 00:52:30


arnold
ahoj Arnolde, myslíš, že mě v mém věku 60 let, ještě může narůst nějaká svalovina posilováním. ??

arnold

Člen

# Zasláno: 11 Čec 2011 13:08:53 ° Změnil/a: arnold


tonda2a
Svalovina se dá zvětšovat prakticky až do smrti,četl jsem že v USA na jedné univerzitě dělali studii na lidech ve věku přes 90 let a vhodným posilovacím programem s úpravou stravy došlo u těchto lidí ke zvýšení síly a zvětšení svaloviny s úbytkem těl. tuku .
Trénink musí být zaměřený na rychlá svalová vlákna protože jenom ty mají schopnost hypertrofovat,nejčastěji se používá cvičení s 6-12 opakování v serii.
Akorát musíš vzít v potaz delší regeneraci ,optimální je cvičit každou sv. partii 1x týdně., bílkoviny 1-2g /kg, apod.

addo

Člen

# Zasláno: 2 Úno 2012 13:29:51


Po dvoch mesiacoch nútenej prestávky /prerábky v dome/ som začal znovu cvičiť. Výkon samozrejme podstatne klesol. Ako doporučujete pokračovať v cvičení?
Dá sa z tejto prestávky nejako vyťažiť???

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 2 Úno 2012 13:50:56


Na navrat do formy po tak dlouhe odmlce by mohla byt optimalni HST rutina. 2 mesice bez cviceni je hodne velka pauza, mel bys byt odpocaty, ale urcite slabsi nez driv.

HST je full-body trenink 3x tydne. Mas 2 treninky A-B, ktere stridas, tak ze pokazde lehce navysis vahu (respektive Vzdy po 14 dnech bys mel byt na maximu pro dany pocet opakovani).

prvnich 14 dni jedes 15 opakovani
dalsich 14 dni 10 op
dalsich 14 dni 5 opakovani

...ale pochopitelne to neni jediny zpusob jak se dostat zpet do formy.

arnold

Člen

# Zasláno: 2 Úno 2012 14:09:12


addo
Funguje "svalová pamětˇ",takže bych jel stejný systém tréninků jak před pauzou ,akorát nižší váhy podle aktuální výkonnosti.
Z 4-6týdnů to máš zpět.

addo

Člen

# Zasláno: 6 Úno 2012 18:54:15 ° Změnil/a: addo


Znovu cvičím od 21. 01. 2012. Úbytok sily bol - hlavne pri benchi jednoznačný. Na moje prekvapenie ale nábeh spať k výkonu je celkovo jednoduchší a som aj menej uťahaný. Cvičím ARNOLDOVU zostavu základných cvikov, akurát pridávam ešte jedno doplnkové, opakovacie cvičenie na partiu. Na moje prekvapenie nemám žiadnu svalovicu /neviem či to je dobré, alebo zlé/, respektíve som ju mal celkom minimálnu - čo ma samozrejme provokuje k pridávaniu zátaže. Po skúsenostiach z predošlého cvičenia som radšej opatrný kvôli možnosti zranenia kĺbov. Nerobím zatiaľ žiadnu aerobku. Prvý mesiac počas necvičenia som mal úbytok hmotnosti z 95 na 90 - 92. /Nepravidelná strava a veľa starostí na stavbe/ Druhý mesiac išla váha spať - vianočné a sviatkové prežieranie a konzumácia alkoholu - prírastky tuku v páse. Moja momentálna hmotnosť je 96 - 97 kg a celkovo "fučím"
Mojim momentálnym cieľom je dosiahnutie predošlej kondície a maximálny rozbeh stareckého metabolizmu /49 r./ a prírastky na hornej partii.
MAHAMOTTI - Tebou navrhovaný tréning skúsim bližšie naštudovať - tento druh tréningu som totiž ešte nikdy neskúšal. Koľko sérií dávať npr. pri 15 opakovaniach?
ĎAKUJEM obom!

addo

Člen

# Zasláno: 27 Úno 2012 17:38:47 ° Změnil/a: addo


ARNOLD
Mal si pravdu so svalovou pamatou. Nútená prestávka mi celkom prospela. Citim sa dobre, výkon je spať, dokonca sa zvýšil.
Pustil som sa do RAMBO RUTINE 1 so zameraním na "lopaty"
viď osobný denník. Cítim sa dobre - fičím aj drepy i MT. Pred tým
som bojoval s neustálou bolesťou kolena a chrbta. Teraz mi to celkom ide, ale som opatrný.
"Necítim bolesť! Som stroj!" /RockyI/
Tento rok 18. 11. oslávim 50 - ku som zvedavý kam to až dotiahnem!
Dnes som sťahoval starožitnú - hebedo skriňu z 3. poschodia po točitom schodišti. Pomáhal mi pri tom 21 - ročný chlapec - chudák - občas som tú skriňu niesol spolu aj s ním.

liborius

Člen

# Zasláno: 23 Kvě 2012 20:01:53


Podle mě, co jsem četl a vyzkoušel tak pyramida a dělený trenink moc negunguje, aspon na mě ne. Cvičím cca 7 let a nejvíc jsem svalů nabral za posledni cca půl rok, kdy jedu především dřep,mrtvolu, bench. až na paže roste síla a objem. ty paže ale nejdou ani když se na něnějaký čas soustředím víc - u mě zráta času, genetika. taky moc nepomáhají proteiny . jím svůj jídelníček a dobrý ale když si koupím protein tak se nic neděje, takže jsem zjistil, že je to zbytečný kupovat.

addo

Člen

# Zasláno: 15 Srp 2013 10:30:04 ° Změnil/a: addo


Som tu v téme znova.

Očakával som, že tu pribudnú za ten čas nejaké skúsenosti seniorov,
ale vidím, že okrem ARNOLDa tu asi nemá nikto čo povedať - asi sú tu všetci mladí borci. Škoda, že sa tento threed nerozvinul. V posilkách vidím dosť chlapov vo vyššom veku a nemá im kto poradiť. Tréneri a inštruiktori sú vačšinou mladý junci a o trénovaní starých toho moc nevedia, resp. cvičia so všetkými rovnako.

LIBORIUS - nepoznám Tvoj vek. Ak si senior nezúfaj. U nás ide všetko pomalšie. Ten protein určite papkaj, ináč do seba z normálnej stravy určite nenatrepeš 2 - 2,5g proteinu na kg.
To si len Ty myslíš, že sa nič nedeje. Deje - neboj, akurát to tak neni vidno.

<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!