Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Miau30, 30 rokov, 173cm, 65kg (cieľ 60 kg)
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 .
Autor Zpráva
miau30

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2011 11:31:30


malick_medvidek jasne dik za rady

malick_medvidek

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2011 12:28:40


miau30
Ja to nemyslela zle, jen ted mam v poradniku jeste jine plany a ty musim udelat driv, sou to lidi, co je trenuju "nazivo" Zkus neco najit a napsat to sem a ja Ti reknu, jestli je to ok, na netu je toho spousta a Ty ses v podstate zacatecnik a zdrava, tak nic specialniho zatim nepotrebujes....

miau30

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2011 14:12:10


malick_medvidek uz surfujem odusu, skusim aj tu na fore popozerat ako cvicia zeny, nie som az taky zaciatocnik, ale vela veci je este pre mna spanieska dedina

PEITHO

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2011 14:19:13


miau30, proto je lepší se domluvit s trenérem ve fitku, kam chodíš, on uvidí tvé dispozice a poradí a hlavně vysvětlí pořádně jak správně cvičit. Víš kolik potkávám kluků a holek v posilovně, co cvičí špatně..někdy nevydržím a poradím jim, ale to už hrozí skoro úrazem...nemám právo někoho totiž opravovat a když cvičím tak moc nekoukám.
jinak ti tleskám, na fotkách je vidět obrovský pokrok

malick_medvidek

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2011 15:07:28


miau30
Trenera mas proste nejlepsiho, jen si ho nejdriv trosku omrkni, pze ja to obcas sleduju a s zenskyma cvici spousta treneru uplne ty stejne cviky a zadny plan na miru jim vlastne nevymysli, hlavne at neni zakladem treninku "roznozovani" a "snozovani"

PEITHO
Jojo, to mas pravdu, ja obcas nekoho opravim, ale vetsinou jen zenske, na chlapy si vetsinou netroufnu, pokud to teda nejsou moji kamaradi, kterym pomaham s treninkama a jakoze uz je jich celkem dost Jak zenske roste sila a svaly, tak i u chlapu ziskava na respektu...:-D

miau30

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2011 16:52:50


malick_medvidek
PEITHO
no mam pocit, ze sa asi trenerovi naozaj nevyhnem, skoda, ze v nasej posilovni su traja chlapi a ziadna trenerka.

malick_medvidek

Člen

# Zasláno: 23 Bře 2011 13:48:43


miau30
Chlapa mas lepsiho, ja bych naopak chtela chlapa Hlavne at je peknej, at mas proc se snazit :-D

PEITHO

Člen

# Zasláno: 23 Bře 2011 14:13:37


miau30
toje jedno, kdo ti ukáže správně provedený cvik

miau30

Člen

# Zasláno: 23 Bře 2011 19:45:01


No vsak som si vcera v posilke dala ledva zijem. Dnes oddychujem jedalnicek bol v pohode az na ten obed v restike, to je hroza, sice to boli kuracie prsia a ryza ale zaliate akousi slanou zbrndou, ani som to cele nezjedla.
Nad tym trenerom porozmyslam, len musim na neho nasporit, je to sakra drahy spas

Maja cz

Člen

# Zasláno: 23 Bře 2011 20:40:37


miau30
ahojky,
no a proc si treba nekoupis dvd se cviceni a nemakas doma? Ja tak cvicim par mesicu a jsem spokojena. Nevim jaky jsou v CZ nebo na Slovensku dvd, ale neco tam urcite musi byt. Ja pamatuju jeste tu reprezentantku, myslim aerobiku, Hanka a prijmeni si nepamatuju a ta mela nejakou edici uz 5 let zpatky. Ja jsem pred malou mela permosku do sport. clubu a bylo to super, byly tam hodiny jogy, pil., boot camp,bazen atd, ale musela jsem stravit hodku v aute, pak doma sprcha atd a pul dne bylo v tahu, v tom lepsim pripade. Ted jen vybehnu do patra. Koupila jsem si cinky, pro ty dvd-ka to staci a dobry. A trenerka ne mne taky rve i z te televize. Mam sice doma i behaci pas a muz ma jeste, nevim jak se tomu rika, press bench nebo nejak tak, proto se mi nechtelo vyhazovat za permosku, ale kdybych nemela, tak bych byla spokojena i s temi dvd. Koukla bych po necem, co se zameruje na tvoje rizikovy partie... No nevim, jen napad Drzim pesticky, at to vykoumas

miau30

Člen

# Zasláno: 23 Bře 2011 21:10:03


Maja cz
ja som taky dost spolocensky cvicenec, doma ma to nebavi. Cvicim aj doma ale nevyhecujem sa tak ako v posilovni. Aerobik, zumba a pod. no neviem, to nie je pre mna, chvilu som cvicila zumbu, ale svaliky tam clovek nevybuduje, to skor ta plavaren, ta je super.

miau30

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2011 09:17:50


6.30 vlockovica (60g vlocky+1 zltko a 3 bielka)
9.00 70g zitny chlieb, 50g cottage, tri platky sunky z kuracich prs, paradajka
12.00 tuniak vo vl.stave s cestovinami (60g) so zeleninou
15.00 70g zitny chlieb, 100g cottage + paradajka
17.30 trening v posilke - nohy a chrbat - hned v aute jablko
19.00 100g tvaroh so skoricou a um. sladidlom
21.00 100g kuracich prs + 2 ryz. chlebiky + uhorka

tak zatial cvicim tak ako doteraz, ale uz mam v plane zmeny, tak uvidime co to spravi, asi si tiez spravim treningovy blog az vidim vysledky

miau30

Člen

# Zasláno: 25 Bře 2011 08:07:47


07,00 - 50g ovsenne vlocky s 1/2 jablka a skoricou
09,30 - 40g žitny chlieb s tvarohovou natierkou
12,00 - 75g kuracie prsia + 30g ryza + zelenina
14,30 - 75g kuracie prsia + 30g ryza + zelenina
17,00 - 40g žitný chlieb + 100g cottage + 15g eidam 30%
19,30 - 40g ryz. chlebik + 100g cottage + zelenina
21,00 - 100g nizkotucneho tvarohu
10g tekvicovych semienok
trening: 30min stepper, po nom jablko

skusam nieco nove, uvidim ci dodrzim casy. Vcera som bola v posilke a trener mi opravoval techniku a na zaver so mnou odcvicil strecing, no mozem povedat, ze kvalita treningu stupla o 100%.

Hodnoty spolu: 5396.8 kJ T28 g(10%) B102.6 g(37%) S149.5 g(53%)

Davam si oddnes zavazok pit ja som v tomto strasny lajdak, zabudam akosi na to, vcera som vypila len dve salky caju davam si pripomienky do mobilu

miau30

Člen

# Zasláno: 28 Bře 2011 21:40:39


Dnesny jedalnicek bol celkom o.k. v podstate jem stale dokola to iste, tak to tu ani nejako nepisem. Najnovsie pozeram recepty z kulturistickych casopisov
Dnesny trening: 30 min cardio v posilke, potom 5 min solarko a 8 min program proti celulitide na takej vybracnej doske

Blizi sa koniec mesiaca, tak som celkom zvedava na miery. Vaha sa mi uz nejak nemeni, ale % tuku ano, tak som naozaj spokojna

miau30

Člen

# Zasláno: 30 Bře 2011 20:10:32


No zistujem, ze ked si tu nenapisem jedalnicek, tak obcas hresim ale dnesne kardio v posilke bolo super, 20 min bezecky pas a 10 min orbitrek, doma ma to akosi tak nebavi. Raz darmo ked druhi cvicia tak aj mne sa chce.
Takze pisem jedalnicek na zajtra:

07,00 - 50g ovsenne vlocky s 1/2 jablka a skoricou
09,30 - 40g žitny chlieb s tvarohovou natierkou
12,00 - konzerva tuniaka + 60g cestovin + zelenina
14,30 - 40g žitný chlieb + omeleta z 1 zltka a troch bielok
17,00 - 15g polystyren s tvarohovou natierkou
19,30 - 100g tvarohu so skoricou a jablkom
21,00 - este neviem asi ryzovy chlebik s tuniakom

miau30

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2011 08:11:56


Miery: januar/februar/marec/april
váha: 66,2/65/63,2/61,4 (-4,8 kg)
boky: 104/102/100/97 (-7 cm)
pás: 71/71/68/68 (-3 cm)
stehno: 63/60/58/58 (-5 cm) - merane v najsirsej casti
nad kolenom: 43/41/39/39 (- 4 cm)
prsia: 91/89/89/86 (- 5 cm)

lýtko 34 cm a napnuty biceps 30 cm

najviac ma vsak tesi tento vysledok, odporucam si to zmerat, merala som sa v lekarni
16.2.2011 tukovy index 30,5% tuk 20,5 kg
30.3.2011 tukovy index 22,7% tuk 14,3 kg

janova

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2011 08:19:09


miau30
Krásné výsledky, gratuluju

Miruna

Člen

# Zasláno: 1 Dub 2011 19:16:50


miau30
No bezva, vypadá to hezky

Petule20

Člen

# Zasláno: 1 Dub 2011 21:15:33


miau30
Jako vzdycky krasne vysledky

miau30

Člen

# Zasláno: 2 Dub 2011 07:16:18


Dakujem kocky

miau30

Člen

# Zasláno: 6 Dub 2011 07:50:41 ° Změnil/a: miau30


Tak som konecne ukoncila kojenie a ochutnala dovtedy zakazane potraviny (maly ma sklony k alergii) ako med, oriesky nemozem sa toho nabazit
Jedalnicky drzim uz od oka, obcas vazim, hlavne sacharidy. Tuky drzim do 50g minimalne, samozrejme tie zdrave, cvicim 5x tyzdenne. Dnesna vaha 60,9 kg - uz som myslela ze tu 60tku nikdy neuvidim (po tehu), som stastna, ze sa mi to podarilo, ale uz vsetci kricia uz nechudni vsetko na mne totiz visi, to preto. Takze hajde na nakupy mensich veci. Drzim vsetkym palce, budem Vas tu chodit pozerat.
Poobede pridam real foto a tym sa lucim hihi, samozrejme s chudnucimi a tusim sa pridam k naberajucim (udrzujucim) svalovu hmotu.

miau30

Člen

# Zasláno: 6 Dub 2011 18:48:40 ° Změnil/a: miau30


http://img263.imageshack.us/i/blaow.jpg/

Petule20

Člen

# Zasláno: 6 Dub 2011 19:41:39


miau30
Krasna postava

happyrelax

Člen

# Zasláno: 7 Dub 2011 20:30:51


miau30
No pane jo

Abundantia

Člen

# Zasláno: 11 Dub 2011 09:49:36


Miau30
ono s tou MS to bude jak píše Jitka. Každý je jiný, každé tělo zvládne různou zátěž - psychickou i fyzickou. Fitnessky některé nemenstruují, baletky nebo gymnastky taky. Je to prý tím, že mají minimum tělesnéhu tuku a tělo považuje MS za jakýsi luxus, vnímá to jako stav a la koncentrační tábor. Řekla bych, že ty sportovkyně to neřeší a berou to jako "i výhodu", osobně z toho mám ale strach, normální to není, že. Ale Ty máš tuky fajn, já bych osobně navýšila jídla u všech tady malilinko více hlavně v počátku, kolikrát postačuje, jak píše, tuším, MichalPM jenom pravidelnost ve stravě, umírněnost v množství a dobrý výběr kvalitních věcí, do toho pohyb a kila jdou dolů. My s Jitkou jsem to asi vzaly moc hrrrr - hodnoty hodně dolů, cvičení hodně nahoru, do toho žádný odpočinek, stres a tím se to asi tak rozjelo. Mně všichni říkají zvolnit, pár kilo nabrat, ale to je takové těžké. Člověk se v tom pak začne plácat. Takže u sebe to neřeš, hezky a dobře jez a bude to OK.

PeggySue

Člen

# Zasláno: 27 Dub 2011 22:08:58


Abundantia


já se vám nechci nějak míchat do hovoru, jsem tu jen proto, že sleduji Miau30 a její pokroky, ale mám v tomto trochu znalostí takže bych vám chtěla říct že máte pravdu: tukové buňky produkují hormon pro sebe typický, kterému se říká leptin. hladina leptinu je kontrolována hypothalamem (to je část mozku). pokud je hladina leptinu nízká ( což může být způsobeno i nízkou hmotností tukové tkáně), hypothalamus sekretuje posla, který informuje hypofýzu (zase další část mozku) a ta sníží sekreci luteinizačního hormonu (LH) a folikuly stimulačního hormonu (FSH), což jsou hormony, jejichž kolísání de facto způsobuje změny ve vaječnících a děloze a tím tedy i v menstruačním cyklu. Je to systém, který zajišťuje to, aby matka kromě samotného oplodnění byla schopná plod i donosit, což v případě malnutrice, jako třeba u anorexia nervosa by nebylo možné (dost pochybuji o tom, že by anorektička porod, potažmo i těhotenství, přežila (kdyby byla schopna otěhotnět)).

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!