Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Mandukhai 18let/170cm/58kg - cíl 55kg(+ celkové zpevnění)
Autor Zpráva
Mandukhai

Člen

# Zasláno: 10 Úno 2011 14:58:02


Zdravím všechny,

potřebovala bych zhubnout opravdu pár kg a po té nabrat svalovou hmotu. Proto jsem se nejdříve zapsala do - hubnoucích. Budu Vám vděčná, když se mi někdo zkušený čas od času podívá, obzvlášť ze začátku, na jídelníček a poradí co ano, co nikoli. Tahle stránka je úžasná a dozvěděla jsem se hromady užitečných a hlavně pravdivých informací.

Mandukhai

Člen

# Zasláno: 10 Úno 2011 15:11:18


9:00 - 1ks (čtverec) brownies
10:30 - 3x bílky s 1ks sucharu
14:00 - 3x bílky s 2ks sucharu + musli 60g

to je půlka dnešního jídelníčku a samozřejmě pokračuje. Jde o to, že jsem si vědoma, že ráno ten brownies a odpoledne to musli není vůbec dobrý. Ráda bych se naučila počítat jídlo na výživný hodnoty B/S/T/ ale zatím nevím jak na to, mám to vážit, nebo jak se to dělá? Zatím jsem počítala jen KJ. A netuším jaké tyto hodnoty by na moji postavu byly ideální.

Co se týče sportu snažím se chodit aspoň 2x týdně do posilovny 1h a přidám 30min běhání na pásu. Jinak doma cvičím s činkami, pískem a vlastním tělem podle různých videí každý den zhruba 30 - 50min. Někdy třeba jen 15min, za to každý den, netuším, zda je to správné cvičit každý den, ale baví mě to.

Mandukhai

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2011 15:48:09


snídaně
Ovesné vločky 30g
Banány sušené 5g
Brusinky 5g
Mléko 1,5% UHT (Meggle)

dopolední svačina
Sýr Cottage letní zelenina (Madeta) 50g
Chléb žitný celozrnný (PENAM) 25g

oběd
Ovesné vločky 30g
Mléko 1,5% UHT (Meggle) 50ml

odpolední svačinka
Rýže parboiled (Lagris) 24g
Tuňák ve vlastní šťávě (Calvo) 65g

večeře
Tvaroh měkký odtučněný (Tesco) 62g
Sýr Olomoucké tvarůžky průměrně 50g

druhá večeře
Tyčinka PowerBar (Proteinplus) 40g

Celkem 3 376kJ B71,29g S97,40g T12,52g 8mg

miau30

Člen

# Zasláno: 4 Bře 2011 08:21:05


Nie si hladna? Ja by som zomrela od hladu.

Mandukhai

Člen

# Zasláno: 4 Bře 2011 09:29:40


právě že zase takový hlad nemám, někdy se do toho jídla musím nutit, ale vím, že pravidelnost je důležitá, tak to sním, jinam vybílím lednici;D jak mě bude honit mlsná. Já jím klidně i v jedenáct večer, když jdu spát pozdě, takže hladík asi moc ne))

Mandukhai

Člen

# Zasláno: 4 Bře 2011 09:36:19


snídaně
Mléko 1,5% UHT (Meggle) 50ml
Ovesné vločky jemné s vlákninou (Emco) 24g

dopolední svačinka
Ovesné vločky jemné s vlákninou (Emco) 24g
Mléko 1,5% UHT (Meggle) 50ml

Snědeno - oběd
Tuňák ve vlastní šťávě (Calvo) 65g
Rýže parboiled (Lagris) 24g
Sýr Olomoucké tvarůžky průměrně 30g

odpolední svačinka
Mandle 5g
Mléko 1,5% UHT (Meggle) 50ml
Ovesné vločky 24g

večeře
Tuňák ve vlastní šťávě (Calvo) 65g
Rýže parboiled (Lagris) 24g

druhá večeře
Koláč - tvarohový průměrně

Celkem 3 496kJ B61,61g S105,34g T16,02g

Mandukhai

Člen

# Zasláno: 20 Bře 2011 20:33:14


jídelníček držím už měsíc a půl. Dnes jsem se vážila a mám 56,5kg

pas: 63cm
břicho: 75cm
boky: 89cm
hýždě: 52cm
lýtka: 35cm

jsem spokojená, víc už hubnout nepotřebuju, teď spíš nabírání svalů.

PEITHO

Člen

# Zasláno: 20 Bře 2011 21:24:44


Mandukhai
tak to je super, a víš, že při nabírání svalů se nevyhneš nabrání tuku? To znamená, že ti nejspíš stoupne i váha..


Mandukhai

Člen

# Zasláno: 27 Bře 2011 23:21:44


peitho: no je mi jasný, že svaly jsou těžší než tuk, ale vizuálně to stojí za to. Ale nechápu proč bych měla nabrat se svalem i tuk? Nebo jak to přesně myslíš.

PEITHO

Člen

# Zasláno: 28 Bře 2011 13:20:39


" Pouze kulturisté, kteří to mají dáno takříkajíc „od Boha“, zůstávají vyrýsovaní, i když budují svalové objemy. Kdyby se o to pokusila většina z nás, bude to jako boj s větrnými mlýny. Dejte dříve tělu příležitost růst, než se začnete starat o definici svalstva. "
" To o kolik přiberete a co přiberete, jestli jenom tuk, nebo tuk a trocha svalů, nebo víc svalů a minimum tuku, závisí od několika faktorů... Tréninku, Výživy a Odpočinku "
Chtěla jsem tím jen říct, že je daleko snazší hubnout, než nabírat jen svalovou hmotu. Váha je jen číslo.

Mandukhai

Člen

# Zasláno: 28 Bře 2011 13:28:51


posiluju 3xtydně, někdy i víc. Jím denně tuku 16g a 90B. Nepřejídám se. Není z čeho se tvořit tuk. Svaly a jejich růst cítím. Váha mě ani nezajímá, bylo to uvedený spolu s mírami, takže jen informativně. Jen mi příjde jako hloupost, že bych při mých hodnotách ve výživě a tréninku měla nabírat tuk.

PEITHO

Člen

# Zasláno: 28 Bře 2011 13:43:13


Mandukhai, při 90B nenabíráš ani svaly a držet dlouhodobě tak nízko tuk je taky blbost. Viděla jsi někdy holky, které cvičí a nabírají svalovou hmotu? Vidělas někdy jejich hodnoty?
Já si nemyslím, že to nedokážeš, ale podle mne při současných hodnotách, nepřibereš žádnou svalovou hmotu, budeš stát na místě.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!